Goede wep shop waar alles duidelijk op staat.. En vlug geleverd word,,, perfect...

Snel geleverd top spul

Fast and easy

Stumbled across V1mx while searching transmission bearing sets which they had for a good price. Ordering was easy and the product was delivered fast. Would recommend!

Duidelijke website,snelle levering.

exellent

exellent

Goede service en vlugge verzending

Goede spullen voor een normale prijs

Mooie en eerlijke prijzen voor top merken!

Mooie en eerlijke prijzen voor top merken! En gratis V1MX stickers voor mijn RMZ450!! is de deal gelijk gemaakt.

Goede ervaring

Goede vriendelijke medewerkers. Snel antwoord en de bestelling was snel verzonden

Super fast postage. Top items

No problems. Great website, easy to use website.

Gewoon goed

Fijne site, goede kwaliteit spullen, nette prijzen.

superb

Fast shipping and all wherry god going to use you the next time to :-)

Kappenset voor mijn KTM besteld, goede kwaliteit en snelle levering.

Goede service & snelle levering

Groot assortiment duidelijke site snelle levering !!

Excellent

Quick reply

As expected

Exellent

Waarschuwing niet gezien dat de zaak 1 week gesloten was !

Op 9/8/22 een bestelling geplaatst. Vóór 16u besteld dan de volgende dag geleverd stond er bij het artikel. Toen ik per email een vraag over mij bestelling plaatste kreeg ik de volgende (geautomatiseerde) email terug: Wij zijn gesloten van Vrijdag 3 Juni 2022 t/m Maandag 13 Juni 2022. E-mails worden verwerkt op Dinsdag 14 Juni 2022. Met vriendelijke Groeten, V1mx Team Blijkbaar heb ik de mededeling boven de winkelkar gemist dat orders pas op 14-6-22 verwerkt zouden worden ! Los van het voorgaande, heeft V1mx mijn andere, eerdere bestellingen correct en snel verwerkt !

Hallo, Het is incorrect dat wij dit hebben verzwegen op de website bovenaan de bestelpagina staat in dik gedrukte tekst met rode achtergrond: "Wij zijn gesloten van Vrijdag 3 Juni 2022 t/m Maandag 13 Juni 2022. Bestellingen worden verwerkt op Dinsdag 14 Juni 2022" Zie bestelpagina: https://www.v1mx.nl/nl/quick-order (deze melding zal actief blijven van 2 tot 13 juni) Wij hebben in ons 8 jarig bestaan voor het eerst een week vakantie genomen. Erg spijtig dat wij hiervoor een onvoldoende krijgen. Je bestelling is op voorraad en wordt 14 juni verzonden. Met vriendelijk groet, Jeffrey ~ V1mx

was oke

was oke niet slecht voor deze keer

Gewoon goede en snelle service

Zeer prettig en vriendelijk

Its all ok ! :)

No disapointment :)

Good price and product

Love the protaper klx110 bar to my Honda grom

Snelle levering en de juiste producten

1 onderdeel in nalevering wat netjes werd gemeld. Verder alles naar wens

Correcte en snelle verwerking

Motorkleding besteld en bleek dat een andere maat beter zou passen . Terug sturen geen probleem en binnen 2 dagen de juiste maat binnen .