Puike firma met goed advies.

Snelle levering,stoelhoezen zijn van goed kwaliteit,keurige verpakking. Hopelijk is de afterservice ook goed.

Perfecte site en prima op tijd geverfd

Ik kreeg een link door en kon zo snel en efficiënt de mat voor onze Berlingo bestellen

Perfect snelle levering mooie matten.

Dit is inmiddels het tweede setje automaten die ik hier bestel en bij allebei de bestellingen waren de matten zeer snel geleverd en past perfect in de auto.

Past goed. Op tijd geleverd

Past goed. Op tijd geleverd. Dankjewel

snel geleverd.

goede service, makkelijk te bestellen en betalen. Snelle levering.

In één keer goed

Na twee slechte ervaringen, Just Carpets en Matten Online, ging het nu wel in één keer goed.

Zorgvuldige en snelle levering

Nadat mijn bestelling was geplaatst bleek dat ik niet juist de gegevens had ingevuld. Dit is correct afgehandeld en de matten zijn snel geleverd. Tevens hebben de matten een goed afwerking en een juiste afmeting. Ben zeer tevreden.

Goede pasvorm en snelle levering!

De automatten waren snel geleverd. Kwaliteit is uitstekend en de matten zijn precies op maat. Goede prijs ook!

8,9

Snelle service en levering...

Dikke Prima👍

Raar was wel dat ik de aanvraag voor beoordeling eerder had dan de automat.

Mooi product!

Ziet er een stuk beter uit dan de plastiek variant van de concurrent! Vlotte levering

vlotte levering en netjes verpakt.

simpele bestelling, vlotte levering en alles was netjes verpakt en paste meteen. waar voor je geld

In een woord: TOP!

Snelle service. Heb ook telefonisch contact gehad: kundig en vriendelijke medewerkers.

Matten passen, zijn goedkoop dus wat wil je nog meer,

Niks te klagen

Telefonisch info gevraagd en goed en vriendelijk te woord gestaan. Matten besteld en kreeg gelijk info over de levering. Zouden maandag geleverd worden maar had ze de volgende dag al in huis. Prima service 😁👍

Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle levering en de producten zijn als omschreven.

Nette service

Na onvolledigheid van de bestelling, werd er snel contact gelegd. Hierdoor was de bestelling de volgende dag al in huis!

Kwalitatieve automatten, passen perfect

De automatten passen perfect in mijn Toyota Aygo! Ik kon de automat aan de kant van het stuur netjes vastklikken waardoor deze niet verschuift. Daarnaast zijn de matten van een zware kwaliteit, helemaal super! Ik heb ook nog even contact gehad via de telefoon met het bedrijf en ik heb dit contact als zeer prettig ervaren.

Prima na wat onduidelijkheden bij bestelling: Digitaal ging er wat mis maar is vervolgens prima opgelost.

U~iteindelijk prima!

Na bestelling bleken de matten niet te passen. Binnen een week wel de goede gekregen. Fijn en goed !

Prima product en snel geleverd Helemaal top

Lekker snel geleverd

Mooi product en snel geleverd !

Bestellen was makkelijk en snel geleverd

prima service en levering

de juiste matten besteld en na een paar dagen al geleverd.