Gewoon perfect!

Zeer goed, ikzelf had een typefout gemaakt vwb het huisnummer waar het door mij bestelde artikel geleverd moest worden. Ondanks dat het pakket al onderweg was wist men te regelen dat de bezorger geïnformeerd werd. Echt heel erg fijn! Ik zou hier weer bestellen.

De rubbermat was snel binnen, past perfect!

100% tevredenheid over de matten bestelling en de matten levering

Na bestelling was de levering binnen 20 uur in mijn bezit. 100% tevreden over bestellen , leveren en de kwaliteit van de matten.

Precies wat ik zocht.

Goed product voor een prima prijs.

Mooie matten achter matten wat klein

Prima service, erg mooie matten. Er zaten zelfs bevestigingen bij. Alleen de achter matten waren aan de kleine kant, Dat was jammer, verder prima matten

Goedkoop, snel

Prima pasvorm, snelle levering, goed assortiment

Perfecte matten

Goede en snelle lrvering. Mstten met uitstekende pasvorm

Gewoon goed

Je krijgt wat je besteld. Een nette rubberen mat precies op maat. Bezorgd binnen de normale termijnen.

matten passen goed prima

Goede webshop

Duidelijk ,snelle levering en perfecte pasvorm

Niet zoals besteld

Het zijn prima matten maar niet met de afgesproken kleur afwerking...

Voldoet aan de verwachtingen

Laadvloermat besteld voor mijn Caddy Van. Deze past perfect, goede kwaliteit.

snelle levering afwachten wat de kwaliteit is

Snelle levering, wel met een dikke niet. kwaliteit is nu nog niet te beoordelen. Ziet er goed uit en past.

Geweldig gelijk passend

Zit wel een geurtje aan de rubber mat , maar dat wordt wel minder.

Gewoon goed

Snelle levering van mijn automatten. Passen precies!! Mooie dikke kwaliteit velours echt een aanrader

niet best

matten besteld, na 2 weken binnen gekregen kleur rand niet zoals opgegeven bevestigingspunten niet correct en in passagiersmat helemaal geen bevestigingspunten. achtermatten pasten niet , waren veel te kort alles teruggestuurd en wel netjes mijn geld terug, terugzendkosten wel zelf moeten betalen. Kortom niet best!!!

Uitstekende service, prachtige kwaliteit. Zowel autohoezen als de matten.

De bies van de maten wijkt heel erg af van de mat zelf. Beige maten en bies is goudkleurig niet mooi

Goede website, vlotte levering

Matten besteld voor 2 auto's, passen perfect.

Prima product snel geleverd

Prima product, snel geleverd en mijn vragen zijn telefonisch snel en naar tevredenheid beantwoord

prima service

levering op tijd

Mat besteld, snel geleverd en perfecte pasvorm

Contact was goed met de verkoper die mij belde zeer attent

De voor matten zijn goed ,de matten achterin zouden wel iets langer mogen zoals de originele van de fabriek. De nietjes die de matten vasthouden zijn veel te groot en beschadigen de matten bij het loshalen

Goed !!

Snelle levering en mooi product !!!

Snelle levering, mooi product

Snelle levering, mooi product