Ik ben zeer tevreden

Zeer goed ben dik tevreden.

uitstekend

goed , netjes en snel geregeld

Netjes geholpen

Na de bestelling werd ik nog gebeld ivm kleurstelling. Was afwijkend dus hebben ze netjes telefonisch nagecheckt. Toen de matten bezorgd werden bleek het toch de verkeerde kleurstelling te zijn. Direct gebeld en er werd meteen aangeboden om de juiste op te sturen, was geen probleem en excuses. Na beraad toch maar de opgestuurde matten te behouden. Verder netjes geholpen.

Goede zaak

Goede service makkelijk besteld en goede prijs

Goed product, schappelijke prijs, snelle levering

GOEDE EN SNELLE SERVICE.

Zeer goede ervaring. Komen afspraken duidelijk na. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Absoluut een aanrader.

prima site , snelle correcte levering

nvt

goede kwaliteit en snelle bezorging

IK BEN ZEER TEVREDEN OVER DE LEVERING EN KWALITEIT

Snelle service, ook retourzendingen

Ik had een set rubber matten besteld voor een Honda Civic. Jammer genoeg bleken deze voor een nieuwer model te zijn. Na contact spoedig de juiste ontvangen en middels retourzegel kostenloos retour kunnen zenden. Uitstekende service!

Fast as a gun ++++++

Snel besteld, perfecte pasvorm, snel geleverd mat ziet er mooi en degelijk uit Top zaak

Puike firma met goed advies.

Snelle levering,stoelhoezen zijn van goed kwaliteit,keurige verpakking. Hopelijk is de afterservice ook goed.

Perfecte site en prima op tijd geverfd

Ik kreeg een link door en kon zo snel en efficiënt de mat voor onze Berlingo bestellen

Perfect snelle levering mooie matten.

Dit is inmiddels het tweede setje automaten die ik hier bestel en bij allebei de bestellingen waren de matten zeer snel geleverd en past perfect in de auto.

Past goed. Op tijd geleverd

Past goed. Op tijd geleverd. Dankjewel

snel geleverd.

goede service, makkelijk te bestellen en betalen. Snelle levering.

In één keer goed

Na twee slechte ervaringen, Just Carpets en Matten Online, ging het nu wel in één keer goed.

Zorgvuldige en snelle levering

Nadat mijn bestelling was geplaatst bleek dat ik niet juist de gegevens had ingevuld. Dit is correct afgehandeld en de matten zijn snel geleverd. Tevens hebben de matten een goed afwerking en een juiste afmeting. Ben zeer tevreden.

Goede pasvorm en snelle levering!

De automatten waren snel geleverd. Kwaliteit is uitstekend en de matten zijn precies op maat. Goede prijs ook!

8,9

Snelle service en levering...

Dikke Prima👍

Raar was wel dat ik de aanvraag voor beoordeling eerder had dan de automat.

Mooi product!

Ziet er een stuk beter uit dan de plastiek variant van de concurrent! Vlotte levering

vlotte levering en netjes verpakt.

simpele bestelling, vlotte levering en alles was netjes verpakt en paste meteen. waar voor je geld

In een woord: TOP!

Snelle service. Heb ook telefonisch contact gehad: kundig en vriendelijke medewerkers.

Matten passen, zijn goedkoop dus wat wil je nog meer,

Niks te klagen

Telefonisch info gevraagd en goed en vriendelijk te woord gestaan. Matten besteld en kreeg gelijk info over de levering. Zouden maandag geleverd worden maar had ze de volgende dag al in huis. Prima service 😁👍