Niks te klagen

Telefonisch info gevraagd en goed en vriendelijk te woord gestaan. Matten besteld en kreeg gelijk info over de levering. Zouden maandag geleverd worden maar had ze de volgende dag al in huis. Prima service 😁👍

Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle levering en de producten zijn als omschreven.

Nette service

Na onvolledigheid van de bestelling, werd er snel contact gelegd. Hierdoor was de bestelling de volgende dag al in huis!

Kwalitatieve automatten, passen perfect

De automatten passen perfect in mijn Toyota Aygo! Ik kon de automat aan de kant van het stuur netjes vastklikken waardoor deze niet verschuift. Daarnaast zijn de matten van een zware kwaliteit, helemaal super! Ik heb ook nog even contact gehad via de telefoon met het bedrijf en ik heb dit contact als zeer prettig ervaren.

Prima na wat onduidelijkheden bij bestelling: Digitaal ging er wat mis maar is vervolgens prima opgelost.

U~iteindelijk prima!

Na bestelling bleken de matten niet te passen. Binnen een week wel de goede gekregen. Fijn en goed !

Prima product en snel geleverd Helemaal top

Lekker snel geleverd

Mooi product en snel geleverd !

Bestellen was makkelijk en snel geleverd

prima service en levering

de juiste matten besteld en na een paar dagen al geleverd.

Top service, mooi product!

Onze mat was niet voorradig. Keurig netjes een berichtje om ons daarover op de hoogte te stellen. Product is top!

Mooie velours matten voor een nette prijs

Goede pasvorm voor mijn citrően c1 mk2 Ideal met regen,modder&sneew👌👍

Top geregeld

Er ging iets fout bij de levering maar dit was binnen 1 dag weer helemaal top opgelost.

Snelle levering, goed product

Niets op aan te merken

Gewoon goede producten en snelle service

Matten zijn snel geleverd, goede informatie in het hele proces van bestellen tot levering

Gewoon goed

Goede web site, snelle levering en degelijk verpakt, goede kwaliteit mat en goed passend.

Heel snel geleverd en uitstekende matten

Prima service en snelle levering

Leveren de originele matten in prima verpakking en zeer snelle levering.

Zeer snelle levering, En de matten passen perfect.

zeer snelle en correcte levering

zeer snelle en correcte levering en na een telefonisch gesprek omdat ik dacht dat de matten niet paste zeer correct en prettig gesprek

Rommelig

Dit is de 2e set matten die ik hier heb gekocht . Daags na de bestelling werd ik gebeld. Ze hadden wel een betaling maar geen order. De vraag was dus wat ik had besteld. De levering zou 7 werkdagen duren. Dat werd uiteindelijk bijna 22 dagen. Ik merkte tijdens t gesprek op dat de prijzen waren gestegen, volgens de telefonist viel dat mee. Ik kwam op 15% stijging uit. Omdat t de 2e set was en de prijs was gestegen, werd mij een extraatje aangeboden. Iets van een luchtje in de auto. Bij levering helaas niets van dat beloofde.

vlotte meedenkende medewerker

mat was niet binnen opgegeven levertijd te leveren. werd hier keurig over geïnformeerd en mat werd keurig naar gewijzigd afleveradres verzonden