Niet altijd goed

Afgelopen jaar heb ik te dikwijls voor mijn groene kaart moeten bellen,omdat wij 4 maanden op vakantie zijn. Verder zijn we tevreden.

prima afgehandeld!

prima afgehandeld!

I wou eenautoverzekering super geregeld hebben ze dat top.

Het heeft tijd genomen maar alles is goed afgehandeld.

Met overschakelen van enige verzekeringen waren er een paar onduidelijkheden welke in een paar telefoon gesprekken opgelost werden.

Ik vind.iedereen.heel klantvriendelijk en alles.wordt heel goed beantwoord en snel. Ik ben tevreden met met de.tussenpersoon Gr Erna.Fisher

Geen duidelijkheid voor mij

Ik vind het jammer dat ik niet eerst gebeld heb met Amstelgeld. Want 34 euro betalen voor een besparing van 60 euro per jaar vind ik wel erg veel. Jammer dat ik niet goed heb opgelet.

Snel geregeld. Goede service.

Super. Geen gedoe en goed contact.

Behulpzaam duidelijk en accuraat

Ongelukje in de auto, helaas schade vd auto niet vergoedt wel de kleding. Persoon heeft me goed geholpen, netjes in de mail, snelle reactie.

Perfecte service !

Makkelijk te bereiken, bellen altijd terug, voorzien ons van informatie en schade werd binnen 14 dagen behandeld. Top!

Snel en goed afgehandeld

Na een eerste telefoontje met een orienterend gesprek terug gebeld. Aangegeven waar ik informatie over wilde wat al snel toegestuurd werd. Toen ik aangegeven had wat ik wilde werd dit snel afgehandeld. Ben dat ook heel tevreden.

Oplichters

Ik heb een levensverzekering van Allianz hiervoor hoefde ik alleen de eerste jaren kosten betalen voor de bemiddeling. Na deze jaren betaalde ik ook niet meer voor de bemiddeling. Maar vandaag kreeg ik een brief of ik wel even €50 dienstverleningskosten wil (lees moet) gaan betalen per jaar. Oplichters.!

• Would you recommend us? No

Keurig geholpen door beide medewerksters. Netjes en beleefd. Stipt en duidelijk. Ga zo door zou ik zeggen.

duidellijk en zeer klant vriendellijk

als klant wordt je goed geholpen en het wordt duidelijk uitgelegd waar door je een goed beeld krijgt van het product

Prettige service, goed meedenken met wensen

Na in beeld brengen wensen heeft Amstelgeld fijn meegedacht in de mogelijkheden. Vervolgens alles netjes in orde gemaakt.

Goede service en super snelle afhandeling.

Vrijdag via mail aangevraagd, maandag daarna gebeld en donderdag het geld al in handen. Zeer vriendelijke medewerkster aan de telefoon, alles naar tevredenheid verlopen.

Zeer goed en snel geholpen.

Er werd goed naar me geluisterd. En werd snel en accuraat geholpen. Heel vriendelijk.

Vertelen duidelijk wat er aan de hand is en dat je kunt doen. Met betrekking dat ik niet te vinden ben /was in roydata

Ik ben goed geholpen.

ik ben nu per maand dankzij Amstelgeld voordeliger uit

Zie boven

-Prettige communicatie -direct geholpen -professioneel

Lening 600

Goedemorgen ik ben Michael heb vraag lening voor mijn is beschikbaar

• Would you recommend us? No

Goedemiddag, Wij hebben uw aanvraag doorgezet naar de betreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Amstelgeld & Assurantiën

Pluspunten

Ik ben goed geholpen. Ik ben heel blij met Amstelgeld

Pluspunten

afspraak is afspraak betere prijs onderhandeld uitzoekwerk op polisvoorwaarden

reactief

Pluspunten

Pluspunten

snel en efficient