Zeer professioneel

Bij het overzetten van een motorverzekering een zeer duidelijke en snelle service. Na aankoop is dit natuurlijk iets wat je snel wil regelen om te genieten van je aankoop.

prima service en grote dienstbaarheid

PRIMA. Zowel via mail als telefonisch goed bereikbaar!

Snel geregeld

Goed gekeken welke caravan verzekering voor mij goed was en we waren er snel uit. Vriendelijke en keurige antwoorden.

Netjes geholpen van begin tot eind

Na een fijn gesprek waarin ik aangaf dat ik spullen heb die extra verzekerd moesten worde, is er een goede oplossing gevonden en dit is ook nog heel snel geregeld.

Heb nog geen ervaring met dit bedrijf

Mijn verzekering voor mijn auto is pas ingegaan door naamsverandering dus weet niet hoe dit gaat verlopen. Kan dus helaas nog geen beoordeling geven

Fantastisch geholpen.

Via internet gevonden. 2 motoren aangemeld voor verzekering Geweldig geholpen. Als dit heb geregeld. Dikke 10

Je wordt vriendelijk geholpen

Uitstekend geholpen

Vlotte afhandeling van je probleem

Marcel heeft me goed geholpen ik ben blij dat het snel En goed kon geregeld worde

Goede service, vriendelijk

Er duidelijk als goed geregeld in 1 keer

Nieuwe verzekering voor auto snel geregeld. Jaren met bedrijf auto gereden geen schade vrijen Jaren opgebouwd. Nu goede korting voor al mijn verzekering ben daar erg blij mee .

Was snel geregeld ze was duidedelijk en goed

Was snel geregeld en was duidelijk de overschrijving van naar een andere auto was alles goedgegaan

Snel en servicegericht

Als we contact hebben is de reactie snel en de medewerkers zijn service- en doelgericht.

heel goede service

als je belt word je altijd snel geholpen en vriendelijk en accuraat personeel

Goede service.

Persoonlijk en deskundig

Ik heb het contact als fijn ervaren. Heldere uitleg gekregen.

Goede uitleg

Lorianne Johnstone, nam de tijd op uitleg te geven inzake een autoverzekering en het aanpassen van 2 andere verzekeringen.

Prima geholpen en goede service

Vriendelijke en behulpzame medewerkers met kennis van zaken.

duidelijke informatie en goed uitgezocht verzekering

Vriendelijk, empatisch, meedenkend en zeer goede service!

Hartelijk dank!

Goed geholpen.

Prima geholpen, maar tevredenheid is de zaak afgehandeld.

snelle reactie en afhandeling

behulpzaam en duidelijk te woord staan

Heel erg fijn

Ik heb contact opgenomen nadat ik een barst in mijn ruit kreeg. Ik kreeg al snel reactie en kreeg de hulp/advies waarom ik vroeg. Erg fijn contact gehad en snelle reacties.

Snel geregeld

Behulpzaam, vriendelijk en klantgericht!

Heb dit jaar via jullie een nieuwe hypotheek kunnen afsluiten. Dit ging wel met enige moeite maar gelukkig met goed resultaat. Ook hadden wij wat problemen met onze reisverzekering. Maar ook dit hebben jullie voor ons keurig opgelost! Bedankt allemaal voor jullie inspanningen!!

Maanlander 43

3824MN Amersfoort