voortreffelijke afwikkeling

Vlot na indienen van de offerte van het bedrijf dat de schade moet herstellen,wordt reeds tot betaling overgegaan. Deze verzekering werkt vlot en zonder bureaucratie onze schadeclaim af.

Prima geregeld.

Prima geregeld. Alleen maar positieve ervaringen.

Snel en vriendelijk geregeld

Keurig en vriendelijk geregeld.

alles keurig netjes afgewerkt

ben een zeer tevreden klant jullie hebben mij heel netjes behandeld en alles was vrij vlot af gehandeld,ook telefonisch hebben jullie me goed en netjes te woord gestaan en niet te vergeten de expert die jullie naar mij hebben gestuurd ook hij heeft mij correct te woord gestaan bedankt voor de vlotte afwerking

Goede service snelle afhandeling en vriendelijke en behulpzame medewerkers

Deskundig, behulpzaam en vriendelijk

Mijn contacten met Amstelgeld & Assurantiën zijn heel plezierig geweest. Er werd goed geluisterd naar mijn vragen en ik ben precies geínformeerd over de mogelijkheden. Mijn complimenten.

Goede begelijding

Prima service en correcte afhandeling

Voor het eerst een schade gemeld en deze is keurig afgehandeld! Zowel door Amstelgeld als door de verzekeraar.

Professioneel met aandacht voor de klant

Prettig contact, pro-actief, menselijke maat. Dit geldt voor alle medewerkers van Amstelgeld! Top team!

Perfect geholpen

Goede service en snelle afhandeling

Goed gesprek snel gereld en klaar.

Wou dat het overal zo makkelijk ging ,maar dat komt ook door de kwaliteit van de gene die het aan neemt en afhandelt, Dus kort en krachtig, goed gewerkt.

Snel, betrokken en uitstekende communicatie.

Vanaf het moment dat ik mijn schade aan de opstal en de gevolgschade aanmeldde is er uitstekend gecommuniceerd over en tijdens het traject. Zowel via de mail als via de telefoon. Ook bij de afronding werd weer contact opgenomen om de uitslag toe te lichten. Fijn club!

Goede service en nette medewerkers

Ze hebben altijd tijd voor je problemen, en altijd een nette behandeling chapeau

Allemaal vriendelijke mensen, Beter kan ik ze niet wensen

ze denken goed met je mee.

Ik ben iedere keer goed geholpen en ze denken met je mee .

Goede en persoonlijke service.

Nette en soepele afhandeling. Vriendelijke en behulpzame mensen bij de helpdesk.

Schade was makkelijk gemeld en snel afgehandeld. Beter kan niet!

Zie de korte beschrijving. Mooier kan ik het niet maken!

Goed en betrouwbaar heel belangrijk

Er zijn foutjes gemaak . Maar zeer netjes opgelost Toppie ik ben tevree en daar gaat het om

Tot nu is alles naar wens

Sneller kan niet

Schademelding, beoordeling, betaling binnen paar dagen, geweldig.

Zeer goed en behulpzaam personeel...

snel en persoonlijk

Na feedback op een negatieve ervaring hebben we snel een begripvolle en persoonlijke reactie gekregen. De uitleg was duidelijk en persoonlijk. Het vertrouwen in Amstelgeld is helemaal hersteld.

Goede service en correct.

Prima service en goede afhandeling van de gevraagde offertes.

geweldig

Altijd vlot en kundig geholpen

In een woord geweldig

In een woord geweldig