Behulpzaam, vriendelijk en klantgericht!

Heb dit jaar via jullie een nieuwe hypotheek kunnen afsluiten. Dit ging wel met enige moeite maar gelukkig met goed resultaat. Ook hadden wij wat problemen met onze reisverzekering. Maar ook dit hebben jullie voor ons keurig opgelost! Bedankt allemaal voor jullie inspanningen!!

de schoen zit lekker

alles is goed gegaan bedankt jullie hebben mij snel geholpen

Al een beoordeling gedaan

Jammer dat ik nogmaals gevraagd wordt Een keer per opdracht lijkt mij genoeg

Lambert, bedankt voor je reactie. Per abuis inderdaad een dubbele uitnodiging ontvangen. Excuus daarvoor. Björn heeft veel werk voor je verzet, met een mooi resultaat. Bedankt voor de opdracht!

Na wat misverstanden prima geholpen.

Bedankt voor uw beoordeling. Lorraine heeft jullie graag geholpen.

Dure grap

Ik ben niet blij dat ik een product gekocht heb bij NN, dan €625 moet betalen, om weer n nieuw product van NN te kopen. Maar NN regelt het niet meer direct. Hele slechte regeling.

Jan, bedankt voor je reactie. Het is inderdaad vervelend dat NN betreffende een lijfrenteproduct actie vereist. Gelukkig hebben we je hier goed bij kunnen helpen zodat je weer een poos vooruit kan. Bedankt voor de goede contacten.

Prettig, telefonisch snel te bereiken

Persoonlijk, er wordt ongevraagd meegedacht en naar oplossingen gezocht. Afspraken worden nagekomen.

Bedankt Peter, Lorraine is erg blij met je review!

Goed en vakkundig geholpen

Bedankt Ilko, Will is erg blij met je review!

Er wordt snel en attent gereageerd op vragen, verzoeken e.d.

Tot nu toe ben ik steeds snel, attent en deskundig geholpen door Amstelgeld. Een tweetal claims die Amstelgeld voor mij behandelde zijn snel, en voor mij gunstig, afgehandeld.

Ik ben keurig geholpen, en een goed advies.

Ik ben prima te woord gestaan door een helel vriendelijke mevrouw. Ga zo door.

Kees, bedankt! Mooi dat Danique je goed heeft kunnen adviseren en helpen.

Gewoonweg Top!

Goed geïnformeerd na overname oude verzekeringsmaatschappij.

Roger, bedankt! Mooi dat Danique je goed heeft kunnen adviseren en helpen.

Mijn eerste schade ooit . Fijn begeleid

Fijne begeleiding . Goed op de hoogte gehouden middels mail .

Marianne, bedankt! Fijn dat Thirsa je schadeclaim goed heeft kunnen afhandelen.

goede service snel afgehandeld bedankt

hulp bij schade voertuig nodig en dat was zeer goed alles werd zeer snel opgelost schade snel uitgekeerd

Bram, bedankt! onze dames en heren van de schadeafdeling hebben weer hun uiterste best gedaan.

Het gesprek is goed ,ook het begrip is prima, het resultaat van dat alles is optimaal tot het document ! Maar er zijn gekoppeld situaties opgetreden waar ik graag duidelijkheid willen horen, maar dat alles komt nog naar voren.

Vriendelijke medewerkster

Vriendelijk te woord gestaan

Prima geregeld

Vriendelijk geholpen en nu eens een keer niet te lang in de wacht zoals bij andere organisaties..

Toch goed geholpen

Wel paar keer gebeld en niet teruggebeld helaas...uiteindelijk toch goed geholpen

Heel fijn geholpen

Telefonisch kontakt gehad voor mijn autoverzekering. Er werd verteld iom mij wat voor mij de juiste verzekering zou zijn. Binnen een paar minuten had ik de offerte in mijn mail. Nog een paar kleine vragen beantwoorden en getekend terug sturen. De volgende dag dat ik mijn auto ging ophalen had ik al de groene kaart. Prima en snel geregeld.

Behulpzaam

Goede informatie en goed geholpen.

Prima geholpen

Na schadeclaim lekkage prima geholpen door medewerker. Volgende dag teruggebeld voor bader advies. Medewerker dacht mee met de afhandeling claim. Top.

Alles zeer snel geregeld Een telefoontje en het was zeer snel opgelost

Snelle reactie

Nou vindt de service van jullie goed

Jullie verlenen goed services en dat vindt ik veel waard

Snel en vlug geregeld

Een belletje was genoeg om mijn oude auto om te zetten naar mijn nieuwe auto. Uitgezocht wat het beste bij mij paste. En behandeld door een iemand en niet constant een ander persoon. Ik ben zeer tevreden over Amstelgeld ook met mijn andere verzekeringen die bij hun lopen.

Goed geregeld

Vriendelijk geholpen en goed geregeld.

Prima advies en service.

Aanbod en afspraken per telefoon perfect nagekomen.