Snel geregeld en eerlijke prijs

Na telefonisch contact snel geregeld en aantrekkelijke prijs.

Duidelijke en snelle communicatie

Voor het eerst gebruik moeten maken van onze verzekering. Dit is soepel verlopen.

Prima contact Werd begrijpend geholpen.

Het landschap van verzekeren veranderd en niet in hun voordeel

Ik ben 2 middagen bezig geweest om een brommobiel verzekerd te krijgen. Bellen met de grote verzekeringsmaatschappijen levert bij vele de volgende reactie "wij werken enkel nog met tussen personen bij ons direct een verzekering afsluiten is niet mogelijk". Dan verbinden ze je door met een tussen persoon bij jou in de buurt en die vertelt heel vrolijk dat je met je hele pakket naar hun moet overstappen een losse verzekering wensen ze niet af te sluiten. En dit heb ik dus niet 1 maal gehoord maar tig maal gehoord. Vraag ik me af willen ze geen geld meer verdienen. Na een zeer lange omweg kwam ik uit bij Amstelgeld zei hebben me wel geholpen en een verzekering voor me afgesloten. Dus ik prijs Amstelgeld van harte aan bij zowel familie als vrienden en alle onbekende die dit lezen. Neem contact met ze op en je zal er geen spijt van hebben.

informatie over mobielscooter

Ben uitstekend voorgelicht om een mobiel scooter verzekering af te sluiten

Bij controle van alle verzekeringen goed advies gekregen

Zeer goed advies gekregen en advisering bij het updaten van alle verzekeringen

ptima geregeld

netjes afgehandeld. En goed via de mail op de hoogte gehouden.

nvt

Snel, correct en vriendelijk geregeld.

Zie bovenstaande.

Goed, vlug en kundig geholpen. Vriendelijke mevrouw aan de telefoon. Alles is goed geregeld.

We zijn goed en snel geholpen

Telefonisch en mail contact was goed, alle vragen beantwoord en vlot geregeld

De schade die ons huisdier had gemaakt, waar ze overigens niets aan kon doen, is heel correct afgehandeld. De communicatie werd overgenomen en alles is netjes afgehandeld, heel fijn!

Fijn en snel geholpen

Prettig en snel geholpen de geleden schade snel vergoed gekregen.

Zorgvuldige afhandeling.

Zie: boven. Schade werd vlot en netjes afgehandeld.

snel, begripsvol en accuraat

Na de zomerstorm van juli 2023, waarbij ik behoorlijke schade had aan mijn voortent, heb ik, via emailcontact, snel, begripsvol en accuraat gecommuniceerd, In dit situaties is dit belangrijke aangezien je snel beslissingen moet nemen. Dank je wel daarvoor!

Goed en professioneel personeel

Ik heb paar keer telefonisch contact gehad met medewerkers Amstelgeld naar de juiste oplossing. En dit als prettig ervaren. Gr Pat

Zeer helder en snel

2 maal een schade gehad binnen 4 weken, vriendelijk geholpen en binnen 2 dagen duidelijkheid. Super

Eenvoudig en snel telefonisch een camperverzekering afgesloten.

Heel prettig. Goed en duidelijk advies.

Vriendelijke professionele hulp

Ben vriendelijk te woord gestaan. Kreeg voldoende voorlichting. Afspraken werden nagekomen. Geeft vertrouwen.

Vriendelijke toppers

Tijdens mijn telefonisch kontakt ben ik duidelijk en vlot geholpen,helemaal top.

behulpzaam, vriendelijk personeel

autoverzekering wijzigen werd snel en adequaat afgehandeld!

Niet verwacht toch gekregen

Nog nooit contact gehad met verzekering omdat we nog nooit qat gehad hebben zelf , en wist dus niet hoe Schadeformulier werkte maar ingevuld en netjes uitbetaald de schade zonderling probleem

Vriendelijk en snel geholpen. Zeer goed bereikbaar.

Snel geholpen aan de telefoon. Goede bereikbaar bij vragen.

Goed contact

Vriendelijk, meedenkend, Eline heeft het allemaal snel en goed geregeld,

geweldig

ben goed geholpen