Niet verwacht toch gekregen

Nog nooit contact gehad met verzekering omdat we nog nooit qat gehad hebben zelf , en wist dus niet hoe Schadeformulier werkte maar ingevuld en netjes uitbetaald de schade zonderling probleem

Vriendelijk en snel geholpen. Zeer goed bereikbaar.

Snel geholpen aan de telefoon. Goede bereikbaar bij vragen.

Goed contact

Vriendelijk, meedenkend, Eline heeft het allemaal snel en goed geregeld,

geweldig

ben goed geholpen

Fantastische verzekerings maatschappij

Amstelgeld is zeer professioneel in het afhandelen van een zaak. Ik kon ten alle tijden bellen met vragen. Werd altijd vriendelijk en respectvol behandeld., en kreeg ter alle tijden een duidelijk antwoord met geduld, zonder gehaast iemand aan de lijn. Ik zou ieder vooral mensen die vaker op vakantie gaan naar je familie in verre landen hiervandaan deze verzekering maatschappij aanraden. Nogmaals Amstelgeld Bedankt voor je services D.B.

Redelijk tot goed

Sommige ervaringen zijn goed en andere weer wat minder

Erg meedenkend!

Positief meedenken ivm omzetten autoverzekering.

Top geregeld

Top geregeld

Snel, duidelijk, meedenkend en betrokkenheid.

Snel antwoord/veranderingen doorgeven in mail. Duidelijk overzicht van welke stappen er nodig zijn. Denkt goed mee en geeft (vrijblijvend) advies. Prettig persoonlijke gesprekken gehad. Hebben nu alle verzekeringen bij 1 verzekeraar. Handig en niet duur.

Vriendelijk behulpzaam

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Snelle afhandeling en duidelijk. Denken met je mee voor goede en goedkope oplossing. Bedankt voor de hulp.

Alles wat ik aan geef wordt prima in behandeling genomen en af gerondt

prima medewekkers begrijpen wat ik aan geef

Had veel geduld

Goed gesprek gehad en duidelijk

Goed netjes en snel behandeld en afgewerkt.

Meer dan tevreden over de afhandeling.

Fijn dat ze mij benaderd hebben over de autoverzering

Ik ben nu 5 euro per maand goedkoper uit met jullie autoverzekering

Correct en prettig contact cijfer 10

Correct en prettige contact, snelle afhandeling,

Prima service en mensgericht

Vriendelijk en servicegericht.

Goed geregeld

Na telefonisch contact Verzekering gelijk geregeld

Goed afgewerkt

De grootste pre bij Amstelgeld is dat jullie telefonisch goed bereikbaar zijn en ook nakomen wat er telefonisch beloofd wordt.

op klantvriendelijke wijze werd ik geholpen met een vervelend probleem

Deskundig en een stapje harder lopen met een voor mij gewenst resultaat. Er werd deskundig meegezocht om het probleem opgelost te krijgen.

snelle reactie

goede ervaringen

Echt een top bedrijf goed geholpen en afgehandeld gedurende proces

Super beter kan je niet wensen

zonder aankondiging nieuwe offerte

Dat vond ik raar. Zonder contact vooraf komt Amstelgeld met een nieuwe offerte

Beste Alex, bedankt voor je reactie en feedback. We bekijken inderdaad actief polissen van onze klanten om te beoordelen of dit beter kan. Dat is de toegevoegde waarde van een adviseur/tussenpersoon. We hebben voor u een mooie besparing weten te realiseren, daar doen we het voor. Uw ervaring nemen we mee om onze dienstverlening verder te verbeteren.

de snelheid zat er in.

een tegenvaller was, dat de provisie pas achter wordt aangegeven. dit vind ik niet netjes tegen over de consument. ik vul "ja" in bij de aanbeveling, maar wel een toelichting.

Erg goed

Gebruik gemaakt van de service om te kijken of verzekeringen goedkoper konden. Offertes toegestuurd gekregen hiervoor en alles prima door hun geregeld. Ook aan de telefoon prima geholpen met antwoorden op vragen

Prettig geholpen & altijd voordelig

Amstelgeld heeft fijn met mij meegedacht bij het last-minute regelen van mijn autoverzekering. Diezelfde dag was alles geregeld & ook nog voor een goede prijs.

Maanlander 43 3824MN Amersfoort