Erg goed

Gebruik gemaakt van de service om te kijken of verzekeringen goedkoper konden. Offertes toegestuurd gekregen hiervoor en alles prima door hun geregeld. Ook aan de telefoon prima geholpen met antwoorden op vragen

Prettig geholpen & altijd voordelig

Amstelgeld heeft fijn met mij meegedacht bij het last-minute regelen van mijn autoverzekering. Diezelfde dag was alles geregeld & ook nog voor een goede prijs.

Goede afwerking , goed op de hoogte gehouden

Prettig , goede service. Altijd nauwkeurig betrokken bij het gehele proces , klasse.

Snel en adequaat geholpen

Zonder problemen de juiste info gekregen en verdergeholpen

behuplzaam

op de kleintjes letten

zeer snelle service

de aanvraag zeer snel behandeld en zeer accuraat

Zeer klant gericht

Voor een lastige verzekeringskwestie veel begrip en goede bemiddeling bij verzekeraar

Scherpe prijzen en snelle service

snel en goed geholpen

Zonder "gedoe" goed geregeld.

Ontzorgt

Prima hulp bij het contact met de verzekeringsmaatschappij. Regelen gaat gedegen, goed en er is goede communicatie. Geen 10, er is ALTIJD wat te verbeteren! ;-)

als ik hen nodig heb, is het prima , tot volle tevredenheid ! Gelukkig gebeurt het niet vaak

schade melding en afhandeling

Ik heb zelf totaal geen met ervaring voor het aan vragen van een schade melding, Maar op mijn eenvoudige vraag is er ongeveer 8 mails overheen gegaan .Uit eindelijk is alles goed afgelopen en is de schade vergoed maar het contact met de verzekerde kan beter.

Probleem snel opgelost

Ik moest gebruik maken van mijn aansprakelijkheidsverzekering. Het bedrag stond zeer snel op mijn rekening. Dit zonder bericht vooraf. Dat vond ik wel vreemd. Een week later werd ik gebeld dat ze hadden uitbetaald. Dat wist ik natuurlijk al. Meer verder vriendelijk en snel opgelost.

Punctueel, gemakkelijk en met eerlijk resultaat

Gewoon eerlijke en goede afhandeling van een schadeafhandeling

Goed bedrijf, jammer van de hoge sevice kosten

Zie boven

fijn contact, snel geholpen, meedenkend

Na 2x in de zelfde week glasschade te hebben gehad. werd er snel gehandeld. Heel fijn contact. Meedenkend over geschikte vervanging. Er content met Amstelgeld

fijn contact, snel geholpen, meedenkend

snelle hulp ontvangen

Het proces is snel verlopen, vooral ook van de kant van Aegon. Het was wel jammer dat Amstelgeld mijn melding dat mijn verzekering zonder eigen risico was, niet werd vertrouwd en nagevraagd moest worden bij Aegon.

snelle hulp ontvangen

De voor en na zorg is zeer goed

Topper

Ze hebben altijd tijd. Zoeken dingen snel uit. Zijn duidelijk en overzichtelijk. Nou heb ik nog nooit iets hoeven verhalen op mijn verzekering dus weet niet hoe die afhandeling is.

Maken tijd voor je

Maanlander 43