PROFESSION NO NONCENCE COMPANY

They handled a quick change in our communication in a record time. Implementing new software without any problem. Thanks again for all the good work!

Geweldige service

Ik ben al een aantal jaar klant, en ben zeer tevereden over de dienstverlening van bereik.

Bedankt voor je positieve beoordeling Robbin!

Geweldig online gebruiksgemak!

Loop al aardig wat jaartjes mee in de ecommerce branche maar petje af voor wat deze club presteert. Super gebruiksvriendelijke website waarbij je erg goed wordt geholpen. Incl direct opnemen van voicemails (of het uitbesteden aan een professional). En dat alles tegen een voordelig maandtarief. Top!

Bedankt voor je positieve feedback Harro! We doen ons best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn in een 1-stop-shop :-) Hopelijk mogen wij je nog lang van dienst zijn.

Perfect!

Very friendly and professional people with an excellent Quality2Price ratio!

Thank you for a perfect 10 Julien, much appreciated!

Awesome.....

Per 1 september niet meer bereikbaar via de oude ISDN weg dus op zoek naar een andere centrale of oplossing. Na veel zoeken en vergelijken terecht gekomen bij Bereik.io, legio opties meer dan de oude ISDN centrale en nu een zéér professionele (telefonische) uitstraling!

Bedankt voor je beoordeling Martin! Fijn dat we je oude ISDN centrale hebben kunnen vervangen.

Prima oplossing voor een nette prijs

Wij zijn een jaar geleden begonnen met de oplossing van Bereik. Het was de goedkoopste aanbieder voor deze 'mobiele oplossing' met een vaste telefoonnummer. Afgelopen maand zijn wij overgestapt naar een oplossing met een vaste telefoon via Bereik. Ze hebben ons goed geholpen en alles werkt naar behoren. Top service!

Goed om te horen! Bedankt voor je beoordeling.

So far so good

Sinds een maandje klant, mooie functies, alles werkt perfect. Ook de app een goede aanrader om uit te bellen met je zakelijke nummer.

Bedankt voor je top beoordeling Mark!

Veel email spam

Veel spam per email over hun product en of je reviews wilt schrijven

• Would you recommend us? No

Beste Frank, Bedankt voor je beoordeling en jammer om te horen dat je de e-mails als vervelend ervaart, uiteraard is dat niet onze intentie. De e-mails dat je hebt ontvang versturen zodra je klant bij ons wordt, de zogeheten onboarding e-mails. In de e-mails heten wij je welkom, leggen wij uit hoe onze dienst werkt en geven wij verschillende suggesties hoe je bepaalde functionaliteiten het beste kunt instellen. Wij versturen maximaal 1 email per dag en stoppen automatisch na 4 dagen, het is uiteraard ook mogelijk om onderaan de e-mails een knop te klikken waarmee je je kunt uitschrijven en mocht dat niet lukken dan staan wij natuurlijk ook telefonisch of per email voor je klaar om te helpen. Wij hopen natuurlijk wel dat je tevreden bent met de dienst en dat je bereikbaarheid is verbeterd. Mochten wij je nog ergens mee kun helpen dan vernemen wij dat natuurlijk graag.

goede service

Werkt super

Bedankt voor je top beoordeling Bart!

Bijna perfect!

Super service, missen nog wat kleine functies zoals de mogelijkheid om zelf te kiezen naar welk mailadres (of adressen) de voicemail wordt verzonden. Verder zou het handig zijn om het eigen nummer ook mobiel te kunnen beantwoorden via de app (of VoIP toestel).

Bedankt voor het mooie cijfer Martin! Je kan het e-mail adres voor de voicemailberichten aanpassen in Mijn Bereik onder het menu "Mijn Gegevens" :-) Je laatste verzoek begrijp ik niet helemaal, maar misschien dat je die nog wil toelichten via help@bereik.io? Wij denken dan graag met je mee (soms is er meer mogelijk dan je denkt!).

Bedankt voor je beoordeling Ronald!

Simpel en doeltreffend

Prima helpdesk en online goed alles te vinden met een :het is zoals het is" mentaliteit. Helder en ongecompliceerd. Complimenten namens een reclamebureau!

Bedankt Frank, Als reclamebureau hoef ik jou vast niet uit te leggen hoe waardevol je review is! We stellen het mooie cijfer enorm op prijs.

Easy to use and great to have

The website is self explanatory, but even so when starting up a customer receives several e-mails highlighting and explaining several features. That is very helpful. It is quite easy to set up use aing to one's ccordwishes. And if one gets stuck a phone call or e-mail to customer service and help is given. So far, an excellent experience.

Thanks Mali! Glad you enjoyed our on-boarding process. We hope to have you with us for a long time.

Extremely frendly & positive & effective

I was looking for professional connectivity everywhere, any place and any time which i found with bereik.io! We do industrial business 24/7 in 3 time zones and 3 languages and the server of Bereik.io creates the exact right support for that purpose and for an exellent price to quality ratio! Besides the professional spoken messages which you can order with them they provide the right instructions to utilise the system most effective way. Really friendly employees, the support staff are very knowledgable about their product which means that they can solve the requirement them selves and are interested in the purpose of the customer! Just fantastic!

Getting reviews like this is exactly what motivates us to keep on improving our service! We really appreciate you taking the time to let us know about your experiences, and to top it off with a solid 10.. thank you Julien!

Makkelijk en snel geregeld

Wij hebben een 2-tal nummers aangevraagd. Was binnen 5 minuten geregeld en gelijk bereikbaar. Veel opties met de nummers, handige app erbij zodat ik ook op mijn mobiel bereikbaar ben.

Bedankt voor je mooie beoordeling! Veel succes met je nieuwe telefoonnummers.

Prima dienstverlening

Prima dienstverlening

Bedankt voor je beoordeling!

Good service

Makkelijke systeem. En snelle feedback

Ook jij bedankt voor je snelle feedback ;-)!

Ik had een nummer die al eerder was uitgegeven, na contact te hebben genomen met Mike ben ik heel goed geholpen en heeft mij meteen een ander nummer gegeven. Top service. Heb nu geen last meer van “ ben op zoek naar een schildersbedrijf”

Aanrader!! Het doet wat het moet doen. Ik gebruik het sinds kort en geef het geen 5 sterren omdat de app nog in ontwikkeling is.

Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn hard aan het werk om alle functionaliteit ook in de App beschikbaar te maken. Je zal het wellicht al wel weten, maar even voor de zekerheid; alle functies zijn wel al beschikbaar vanaf de web-versie van Mijn Bereik op https://mijn.bereik.io.

Werkt perfect en snelle service

In verband met duidelijkheid over service en vooral de kosten ben ik naar Bereik overgestapt. Mijn nummer laten porteren, dit was in 1 dag geregeld. Bij vragen heb ik snel antwoord. Tot nu toe dus nog geen klachten of opmerkingen

Pluspunten

Snelle levering vast nummer (direct). Veel opties in de app om klantenkwaliteit te leveren. Goedkoop met veel kwaliteit.

Niet alle opties werken (nog) via de app.

Pluspunten

Een vast nummer op je mobiel is in een handomdraai geregeld. Zeer duidelijke uitleg op de site en een erg mooi product.

Nog niet, want daarvoor te kort klant.

Goed om te horen dat de eerste indruk zo positief is. Bedankt voor je beoordeling!

Pluspunten

korte lijnen, snelle reactie, goede service

nog niets kunnen verzinnen

Bedankt voor je beoordeling. We doen ons best om dat zo te houden!

Pluspunten

snelle afhandeling aanvraag

Bedankt voor je mooie beoordeling Niek!

Pluspunten

Supersnelle service en goed werkend product. Heel blij mee!

Iets minder e-mails na deelname zou fijn zijn.

Super goed om te horen, we doen ons best om je blij te houden :-)!