Geweldige service en support

Ben sinds 6 maanden klant bij bereik en zeer tevreden, ze hebben mijn goed geholpen met het opzetten van mijn nummer, en de voice over in een paar dagen geregeld! echt een aanrader service staat op een ( en dat voor een scherptarief!)

Je had de gezichten eens moeten zien, toen deze mooie review binnenkwam. Bedankt voor het schrijven, wordt enorm gewaardeerd!

Voor onze taxibedrijf maken we gebruik van Bereik. Goede service krijgen wij iedere keer wanneer we hulp nodig hebben.

Goed om te horen Mo, bedankt voor je review. Laten we hopen dat de rest van 2021 een mooie periode wordt voor de taxibranche!

De beste zakenpartner in mijn hele carrière.

Nou Mohamed, wat een onwijs mooie review is dit. Dank je wel!

Korte lijnen, snel advies.

Had een vraag en werd snel en deskundig geholpen, top.

Wat goed om te horen, daar zijn we blij mee!

Moet veel klantvriendelijker kunnen

Ik heb onbeperkt bellen maar er is een fair use policy. Lijkt me fair maar de grens ligt al bij 500 minuten en dan moeten er twee gebruikers bij om op de 1500 te komen die ik eerst had. Voor het geld waar ik dan op uitkom zit ik goedkoper bij een ander. Punt is namelijk dat binnenkomende gesprekken ook meetellen. Die worden dus dubbel betaald; door de klant bij zijn provider en door mij.

Wat jammer om te horen dat je door de Fair Use op een andere manier naar ons bent gaan kijken Eduard, dat is natuurlijk niet de bedoeling! We zijn ervan overtuigd dat we de Fair Use nodig hebben, hierdoor kunnen we namelijk ons scherpe tarief blijven aanbieden aan al onze klanten. Maar het mag natuurlijk nooit de bedoeling zijn dat je hierdoor anders naar onze service of Bereik gaat kijken. We staan altijd open voor feedback, daarom zullen we kritisch kijken naar onze Fair Use Policy en het verruimen van de minuten. Het staat hoog op ons lijstje en we houden je op de hoogte. Bedankt voor je review, alleen zo kunnen we groeien!

Snel verder geholpen!

Na toevoegen van gebruikers had ik een probleem, ik opende chat en kreeg binnen 10 seconden niet alleen een reactie, maar ook een oplossing. Top !

Goed om te horen dat je de juiste oplossing hebt gevonden Wim. Snel handelen dat kan onze Arthur wel!

Kwalitatief en Goed

Voor ons juristenkantoor gebruiken we sinds kort Bereik, we zijn zeer, maar dan ook zeer tevreden over de service. We hadden een klein probleem, dat na contact via de klantenservice, die overigens erg gezellig is, werd er meteen een oplossing gerealiseerd. Zeker aan te raden, de prijs is perfect en de service super goed.

Naast elk geweldig product, staat een gezellig supportteam ;-) fijn dat jullie zo tevreden zijn, daar worden we blij van Jesse!

Mooi en behulpzaam bedrijf

Reageerd snel en lost het op. Arthur heeft mij zelfs nog even gebeld Of alles na wens is opgelost.

Dat klinkt inderdaad als onze Arthur... bedankt Joris!

Prima service, werkt erg goed.

Gebruiken Bereik.io al een tijdje. Sinds kort ook opnames voor de keuze menu's etc. laten maken. voordelig en super snel geregeld. Mocht je een nummer willen uitkiezen, en geen gebruik van een vaste lijn willen maken, dan is bereik.io een uitstekende keuze. Wij zullen in ieder geval nog wel een tijdje klant blijven. DT Homeshopping/Heylampie.nl

Nouu Tim, wat een top review dit! Zo hebben wij ze natuurlijk graag, dank je wel!

Zeer goed en snel geholpen!

Zeer goed en snel geholpen! Onze voicemail werd in eerste instantie niet afgespeeld, maar dit is snel opgelost door Arthur.

Wij krijgen een beetje het gevoel dat Arthur enorm de hoofdrol aan het spelen is op deze pagina maar dat mag, want het is ook een topper. Bedankt voor je review Lars!

Bijna 4 jaar gebruik van gemaakt NOOIT problemen!

Bedankt voor deze prachtige app!

Zo dan... dit is toch wel een hele fijne review om te krijgen zo! Wij zitten hier nu met glunderende developers en dat is zeer uniek kan ik je vertellen ;-) Heel erg bedankt voor je prachtige review in ieder geval, Groetjes van het hele Bereik team!

Compleet pakket met mogelijkheden

Overgestapt van een standaard VOIP aanbieder naar Bereik. Erg vriendelijke medewerkers die ook nog de moeite nemen in het weekend een antwoord sturen naar aanleiding van een vraag. Bereik biedt voldoende instellingsmogelijkheden om zodoende je klanten optimaal te bedienen. Het maakt een vast toestel compleet overbodig. De website van bereik is ook overzichtelijk en duidelijk. Conclusie ik ben erg blij dat ik overgestapt ben.

En wij zijn maar wat blij dat je voor Bereik hebt gekozen Nanne. Moet eerlijk zeggen dat je onze week al snel had gemaakt, door op maandagochtend zo'n mooie review achter te laten... ;-) bedankt! Goed om te zien dat je de overstap van VoIP naar Bereik hebt gemaakt. Omdat wij de doorschakeling regelen via het vertrouwde GSM-netwerk, is je verbinding een stuk stabieler dan met VoIP. Nogmaals heel erg bedankt voor de review & welkom bij Bereik!

Heel gemakkelijk!

Ik vind bereik gemakkelijk om te installeren en in gebruik of om aan te passen. De uitleg met upload voor geluidsopnames mag duidelijker.

Hi Bart, bedankt voor je review en feedback! Je kunt bij ons nu ook korte rondleidingen volgen, zodat je precies weet waar je alles kunt vinden. Dit zal een hoop schelen! Nogmaals bedankt voor de review, fijn om te lezen dat verder alles gemakkelijk te beheren valt :-)

Geweldig product !

Bereik is een prima vervanging van het vaste net . Werkt goed en en mooie dashboard overzicht

Bedankt voor deze geweldige review Johan, daar doen we het voor!

Helemaal top

Zeer goede ervaring. Nummerbehoud bleek op zeer korte termijn mogelijk en werd direct opgepakt. Medewerkers dachten via de chat prettig mee. Verbinding zelf is goed en opties makkelijk in te stellen.

Wat goed om te lezen Bernice, bedankt! Ook je complimenten voor ons supportteam zal ik zeker even doorgeven.

Makkelijk te bedienen

Werk meteen top en makkelijk te gebruiken

Welkom bij de club Christian en heel erg bedankt voor het schrijven van deze top review!

Top geholpen!

Ons bedrijf is goed bereikbaar! Ook bereik.io is ontzettend goed te benaderen voor vragen en opmerkingen. Super tevreden!

Wat goed om te lezen Raissa, we zijn blij dat we jullie kunnen helpen met de bereikbaarheid. Je bent als ondernemer al druk genoeg. Bedankt voor de review!

Het portaal, de app en het bellen zelf werkt fantastisch

Sinds ik ondernemer ben vanaf de 1e dag, gebruik ik Bereik al. Vergeleken met andere aanbieders is het grootste voordeel dat het enorm makkelijk is om aanpassingen door te voeren, uit te bellen via de app of telefonisch op te nemen. Ook is Bereik aantrekkelijk in de tarieven.

Dit soort complimenten gaan echt nooit vervelen Bas... Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten, en wat voor één!

Duidelijk abonnement en makkelijk in te stellen.

We gaan het Energiehuis-Hilvarenbeek telefonisch bereikbaar maken. Een lokaal nummer met doorverwijzing naar een mobiele telefoon zodat je overal bereikbaar bent.

Overal bereikbaar zijn met een professionele, lokale uitstraling. Kijk, en dat is nou precies waar Bereik voor bedoeld is. Bedankt voor de review Wim, waarderen we!

Prima oplossing!

Eenvoudig in gebruik en snel aangemaakt met een prima tarief!

Heel erg bedankt Robert, dat doet ons goed om te horen!

Tevreden tot opheden

Pas kort gebruiker en ben tevreden.

Job, welkom bij de club! Bedankt voor je review :-)

Gewoon antwoord op mijn vraag, prima

Nou, dat is helemaal prima toch Miriam! Bedankt voor de review :-)

Altijd goed voor de klanten.

Bij het laat betalen wordt altijd contact opgezocht met klant ipv de incassobureau. Zeer goed aan te raden.

Naar oplossingen zoeken we altijd samen Hamid, dat werkt wel zo prettig! Bedankt voor het schrijven van deze fijne review.

Snel, duidelijk en overzichtelijk

Bereik.io werkt zoals een digitale Service zou moeten werken. Alles is zelf online te regelen en is overzichtelijk ingedeeld. Mocht support nodig zijn reageren ze direct en zijn problemen in slechts enkele minuten opgelost.

Woehoe (dit is een kreet van blijdschap). Bedankt Jeroen, je vat eigenlijk alles samen wat we willen uitstralen!

Zeer goed, goed product en zeer behulpzame klantenservice

Zeer goed, goed product en zeer behulpzame klantenservice

Top om te horen, en jij zeer bedankt voor je review Richard!