Very good

Good experience

Thank you so much, we really appreciate you taking the time to review us!

Helpfull

Very quick and accurate response

Bedankt voor je beoordeling (en nog een 10 ook!).

Snel, professioneel en

Geen rompslomp, binnen een paar minuten geregeld en operationeel. Geen activatieperiode en onnodige administratieve handelingen. Mogelijkheden zijn professioneel en goed ondersteund. Bereik is zeker aan te bevelen.

Fijn om te horen! We gaan er alles aan doen om die 10 te blijven verdienen!

Prima telefonie oplossing voor zelfstandigen die veel buiten de deur zijn.

Goede service en ondersteuning! Veel functies zodat je altijd optimaal bereikbaar kunt zijn. Alleen jammer dat onbeperkt bellen en gebeld worden eigenlijk maar 400 minuten per maand is. Dat is 20 minuten per dag (5 dagen p/wk), oftewel 1 uitgaand gesprek van 10 minuten per dag.

Hi Martin, Bedankt voor je mooie beoordeling! Voor wat betreft het onbeperkt bellen heb je tot op zekere hoogte gelijk, er wordt een grens gesteld op 500 (niet 400) minuten. Dat is wel per gebruiker, dus als je met 3 personen gebruik maak van de dienst; dan zijn dat al 1500 minuten. Wij baseren deze "grens" op het gemiddelde verbruik van onze klanten, daaruit blijkt dat men met 500 minuten per maand (en per persoon) eigenlijk nooit tegen die grens aan zal lopen. Die regel is enkel in het leven geroepen om misbruik te voorkomen, het is dan ook zeker niet zo dat wij bij overschrijding al een meerprijs in rekening brengen of een abonnee zullen afsluiten. Dat doen wij pas als allerlaatste (nood)oplossing (en na diverse waarschuwingen). Maak je dus geen zorgen :-)

Goede oplssing voor kleine ondernemers

Als kleine ondernemer geeft een telefonische bereikbaarheid met een vast telefoonnummer dat niet aan een adres is gekoppeld, een professionele uitstraling. Met de oplossing van Bereik wordt dit geleverd en ben ik in staat om mijn tijden van bereikbaarheid zelf te regelen, terwijl de klant professioneel (als je natuurlijk je ingesproken teksten goed inspreekt) geholpen wordt. Erg blij met deze dienst en dat ook nog tegen een acceptabel tarief.

Je slaat de spijker op z'n kop! Telefonisch beter bereikbaar zijn en je uitstraling naar een nieuw niveau tillen, daar proberen we je bij te helpen :-) Enorm bedankt voor je top-review (en het mooie cijfer natuurlijk!).

snel en duidelijk antwoord op vragen

Bij aanvragen proefabonnement via chatfunctie verschillende vragen gesteld

Welkom bij Bereik! :-) We staan je graag te woord bij verdere vragen

Duidelijke communicatie met de medewerkers.

Bedankt voor je beoordeling!

een vast nummer met het gemak van een mobiel

Eindelijk kan ik overal gebruikmaken van mijn vaste nummer met in- en uitgaande gesprekken. Tegen een aanvaardbaar tarief zijn functionaliteiten toe te voegen, waardoor een nog professionelere uitstraling bereikt kan worden.

Wauw! Bedankt voor dit topcijfer, daar doen we het voor :-) we hopen je nog lang van dienst te mogen zijn.

Good

Good service

We appreciate the positive review, thanks for taking the time!

Instellen gaat makkelijk en er is veel mogelijk

Alles instellen was zeer snel geregeld. Het grote voordeel is dat we op locatie nu ook op het vaste nummer bereikbaar zijn. Als klein verbeterpunt zouden we graag zien dat nummers op het tabblad gesprekken ook te verwijderen zouden zijn. Dat is makkelijk bij het terugbellen.

Bedankt voor het mooie cijfer en de goede feedback! Wij nemen het mee in onze afweging bij nieuwe ontwikkelingen binnen de gesprekshistorie.

Goede Service

Ik werd heel professioneel benaderd voor mijn nieuwe webshop en er werd netjes advies gegeven betreft de keuring.

Bedankt voor dit top cijfer!

Perfecte service voor de kleine ondernemer

We hebben ruim een jaar een hele goede ervaring met mijn bereik gehad. Goede en vriendelijke klantenservice en veel gemak ervaren. We zijn inmiddels erg gegroeid en hebben hierdoor een geavanceerder systeem nodig. Hierdoor moeten we met pijn in het hart afscheid nemen. Even echte aanrader voor de kleine ondernemender!!

Ook al zien we je natuurlijk liever niet vertrekken, wij zijn blij te horen dat we een (kleine) rol hebben mogen spelen in het succes van je onderneming! Bedankt voor het top cijfer en success bij het verder uitbouwen van het bedrijf :-)

Goed product voor een fatsoenlijke prijs

Transparante manier van verkopen, erg prettig.

Bedankt voor je top beoordeling Thomas. Wij vinden het heel belangrijk om zo transparant mogelijk te zijn! Fijn om te horen dat je dat waardeert :D

Snelle service en een overzichtelijke website

Na een lange zoektocht ben ik bij bereik terechtgekomen en tot nu toe ben ik zeer tevreden.

Goed om te horen Ali! Wij zijn ook blij dat je ons hebt gevonden en bedankt voor je geweldige beoordeling.

Makkelijk in gebruik

Duidelijke uitleg over jullie dienst/product. Makkelijk en snel in gebruik.

Bedankt voor je mooie beoordeling en fijn op te horen dat je het opzetten als makkelijk, duidelijk en snel hebt ervaren. Mocht je gaandeweg toch nog ergens tegen aanlopen dan horen wij dat natuurlijk graag van je per email, chat of uiteraard telefonisch ;)

Good experience

Goede ervaring. vriendelijke tewoord gestaan door team van bereik

Bedankt voor je geweldige beoordeling!

PROFESSION NO NONCENCE COMPANY

They handled a quick change in our communication in a record time. Implementing new software without any problem. Thanks again for all the good work!

Thank you for a perfect 10 Theo, much appreciated!

Geweldige service

Ik ben al een aantal jaar klant, en ben zeer tevereden over de dienstverlening van bereik.

Bedankt voor je positieve beoordeling Robbin!

Geweldig online gebruiksgemak!

Loop al aardig wat jaartjes mee in de ecommerce branche maar petje af voor wat deze club presteert. Super gebruiksvriendelijke website waarbij je erg goed wordt geholpen. Incl direct opnemen van voicemails (of het uitbesteden aan een professional). En dat alles tegen een voordelig maandtarief. Top!

Bedankt voor je positieve feedback Harro! We doen ons best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn in een 1-stop-shop :-) Hopelijk mogen wij je nog lang van dienst zijn.

Perfect!

Very friendly and professional people with an excellent Quality2Price ratio!

Thank you for a perfect 10 Julien, much appreciated!

Awesome.....

Per 1 september niet meer bereikbaar via de oude ISDN weg dus op zoek naar een andere centrale of oplossing. Na veel zoeken en vergelijken terecht gekomen bij Bereik.io, legio opties meer dan de oude ISDN centrale en nu een zéér professionele (telefonische) uitstraling!

Bedankt voor je beoordeling Martin! Fijn dat we je oude ISDN centrale hebben kunnen vervangen.

Prima oplossing voor een nette prijs

Wij zijn een jaar geleden begonnen met de oplossing van Bereik. Het was de goedkoopste aanbieder voor deze 'mobiele oplossing' met een vaste telefoonnummer. Afgelopen maand zijn wij overgestapt naar een oplossing met een vaste telefoon via Bereik. Ze hebben ons goed geholpen en alles werkt naar behoren. Top service!

Goed om te horen! Bedankt voor je beoordeling.

So far so good

Sinds een maandje klant, mooie functies, alles werkt perfect. Ook de app een goede aanrader om uit te bellen met je zakelijke nummer.

Bedankt voor je top beoordeling Mark!

Veel email spam

Veel spam per email over hun product en of je reviews wilt schrijven

• Would you recommend us? No

Beste Frank, Bedankt voor je beoordeling en jammer om te horen dat je de e-mails als vervelend ervaart, uiteraard is dat niet onze intentie. De e-mails dat je hebt ontvang versturen zodra je klant bij ons wordt, de zogeheten onboarding e-mails. In de e-mails heten wij je welkom, leggen wij uit hoe onze dienst werkt en geven wij verschillende suggesties hoe je bepaalde functionaliteiten het beste kunt instellen. Wij versturen maximaal 1 email per dag en stoppen automatisch na 4 dagen, het is uiteraard ook mogelijk om onderaan de e-mails een knop te klikken waarmee je je kunt uitschrijven en mocht dat niet lukken dan staan wij natuurlijk ook telefonisch of per email voor je klaar om te helpen. Wij hopen natuurlijk wel dat je tevreden bent met de dienst en dat je bereikbaarheid is verbeterd. Mochten wij je nog ergens mee kun helpen dan vernemen wij dat natuurlijk graag.

goede service

Werkt super

Bedankt voor je top beoordeling Bart!