Extremely frendly & positive & effective

I was looking for professional connectivity everywhere, any place and any time which i found with bereik.io! We do industrial business 24/7 in 3 time zones and 3 languages and the server of Bereik.io creates the exact right support for that purpose and for an exellent price to quality ratio! Besides the professional spoken messages which you can order with them they provide the right instructions to utilise the system most effective way. Really friendly employees, the support staff are very knowledgable about their product which means that they can solve the requirement them selves and are interested in the purpose of the customer! Just fantastic!

Makkelijk en snel geregeld

Wij hebben een 2-tal nummers aangevraagd. Was binnen 5 minuten geregeld en gelijk bereikbaar. Veel opties met de nummers, handige app erbij zodat ik ook op mijn mobiel bereikbaar ben.

Bedankt voor je mooie beoordeling! Veel succes met je nieuwe telefoonnummers.

Prima dienstverlening

Prima dienstverlening

Bedankt voor je beoordeling!

Good service

Makkelijke systeem. En snelle feedback

Ook jij bedankt voor je snelle feedback ;-)!

Ik had een nummer die al eerder was uitgegeven, na contact te hebben genomen met Mike ben ik heel goed geholpen en heeft mij meteen een ander nummer gegeven. Top service. Heb nu geen last meer van “ ben op zoek naar een schildersbedrijf”

Aanrader!! Het doet wat het moet doen. Ik gebruik het sinds kort en geef het geen 5 sterren omdat de app nog in ontwikkeling is.

Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn hard aan het werk om alle functionaliteit ook in de App beschikbaar te maken. Je zal het wellicht al wel weten, maar even voor de zekerheid; alle functies zijn wel al beschikbaar vanaf de web-versie van Mijn Bereik op https://mijn.bereik.io.

Werkt perfect en snelle service

In verband met duidelijkheid over service en vooral de kosten ben ik naar Bereik overgestapt. Mijn nummer laten porteren, dit was in 1 dag geregeld. Bij vragen heb ik snel antwoord. Tot nu toe dus nog geen klachten of opmerkingen

Pluspunten

Snelle levering vast nummer (direct). Veel opties in de app om klantenkwaliteit te leveren. Goedkoop met veel kwaliteit.

Niet alle opties werken (nog) via de app.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een vast nummer op je mobiel is in een handomdraai geregeld. Zeer duidelijke uitleg op de site en een erg mooi product.

Nog niet, want daarvoor te kort klant.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

korte lijnen, snelle reactie, goede service

nog niets kunnen verzinnen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle afhandeling aanvraag

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Supersnelle service en goed werkend product. Heel blij mee!

Iets minder e-mails na deelname zou fijn zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Behulpzaam, snel en hun systeem is duidelijk en zeer gemakkelijk te gebruiken.

Niets, kan niet beter

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geregeld en zelfs het overzetten van ons bedrijfsnummer was zo geregeld. Ik had dit eerder moeten doen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De oplossing voor starters of bedrijven zonder vast kantoor. Je geeft je bedrijf direct een professionelere uitstraling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super makkelijk en snel in te zetten Opties helder beschreven en makkelijk bedienbaar Prima tips voor gebruik

Bij simultaan overgaan, blijven de andere telefoons nog een tijdje door rinkelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik zocht als vervanger van Skype een goede oplossing om ons vast nummer (040-) door te schakelen naar 1 of meer mobiele nummers. Bij Skype functioneerde dit niet meer goed. Die vervanger heb ik zeker gevonden in bereik.io en meer. De mogelijkheden om een menu , openingstijden en wachtrij met voice mail aan te maken hebben me allemaal positief verrast. Uitbellen met het vast nummer is ook zeker af en toe handig. De kwaliteit van de gesprekken is ook een stuk beter dan bij Skype. De kosten vallen reuze mee, De website en ook de APP zijn erg duidelijk en feitelijk heel eenvoudig.

Doorschakelen vanuit het menu zou dezelfde mogelijkheden mogen hebben als het normale doorschakelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De nieuwe manier van bellen. Voor mensen en bedrijven die flexibiliteit willen met bereikbaarheid, belkosten, internationaal actief zijn. Echt een goede service. Ook de online tool is top.

Zet alle defaults op 24 open. Zo kun je nooit de fout maken zoals ik dat ik ons kantoor gesloten had op een dag.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Binnen no time een nummer. Alles duidelijk en super snel geregeld.

Zeer hoge bellen naar mobiel kosten. Jammer

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geen klachten of wat dan ook, ze doen wat ze moeten doen met goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Werkt simpel en snel geregeld. Ben nog maar net klant maar tot nu toe werkt het prima!

Als optie zou ik nog graag zien dat er buiten werktijden een keuzemenu ingeschakeld kan worden, maar zoals met de goede helpdesk besproken wordt het nu simpele systeem daar wellicht te complex van.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Helder / duidelijk en telefonische heel hulpvaardig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ideaal voor kleine bedrijven om je bedrijf profecioneel uitstraling te geven voor een mooie prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitstekende ondersteuning, ook na (per ongelijk) foutief aangeleverde informatie bij overname nummer.

Nog geen gevonden.

Over Bereik.io