Top geregeld

Functioneert prima!

Kort maar krachtig Volker, heel erg bedankt!

Werkt super

Wij gebruiken Bereik.io nu ruim 1,5 jaar en niets dan lof. Bij het overzetten vanuit Skype supergoed geholpen, vragen altijd direct beantwoord. Goede geluidskwaliteit, dat was bij Skype wel anders. Goede app en webpagina om het systeem in te richten. En helemaal niet duur voor een vast nummer met zoveel faciliteiten. Wij hebben buiten de openingstijden een opname met de info wanneer we open zijn enzo, tijdens openingstijden kiezen we naar welke medewerker we het nummer willen doorschakelen. Je kunt ook in volgorde of tegelijk naar meerdere medewerkers doorschakelen zodat je als bedrijf altijd bereikbaar bent. Uitbellen met het vast nummer vanaf je mobiel kan ook, dat ziet er ook een stuk professioneler uit. Kortom, zeer geschikt voor het bereikbaar zijn op een vast nummer.

Al 1,5 jaar bij ons bereikbaar Hans, wat gaat de tijd toch hard! Wat tof dat je de moeite neemt om zo'n mooie review te schrijven, daar maak je ons heel blij mee. Op nog vele jaren!

Fijne optie, nummer verhuizing snel geregeld

Mijn bereik biedt veel opties waar wij als locatie onafhankelijk team profijt van hebben zoals een antwoordapparaat, tijden aan te kunnen geven wanneer je bereikbaar bent en de mogelijkheid om de inkomende gesprekken te monitoren. De verhuizing van het nummer was veel sneller dan verwacht.

Wat goed dat de verhuizing zo snel gelukt is Sonja. We zijn blij dat je nu bij ons clubje hoort en natuurlijk heel erg bedankt voor je review!

uitmuntende service

bestelling geplaatst minuut later kon ik kosteloos gebeld worden en natuurlijk uitbellen ook, een paar vragen gesteld per mail binnen 1 werk dag een terugkoppeling gekregen, gebruik gemaakt van de Voice over service er stond vermeld dat ik binnen 2 tot 5 werkdagen de VoiceOver zou ontvangen en binnen 1,5 dag heb ik de VoiceOver ontvangen. en ik moet eerlijk wezen website van Bereik.io ziet er hartstikke aantrekkelijk uit.

Je weet ons wel blij te maken Nevin! Bedankt voor je waardevolle review. Ik heb de ontwikkelaar ook direct je complimenten over de website doorgegeven, hij zat te stralen op zijn developers-stoel hoor ;-)

Ideale oplossing voor de zzp'er en mkb

Na lang zoeken hebben wij voor ons bedrijf gekozen voor een vaste nummer bij Bereik.io De diensten zijn gebruiksvriendelijk en uitgebreid en de prijs is ook goed te doen. Het kan alleen duur uitvallen als meerdere gebruikers er gebruik van gaan maken. Ik kan Bereik.io zeker aanraden voor elke zzp'er en alle mkb's.

Yassir, het doen ons goed om zo'n waardevolle review van je te ontvangen. Heel erg bedankt!

Altijd goed bereikbaar voor je klanten...

Ik ben eigenlijk een oude en een nieuwe klant van Bereik. Heb al een tijd Bereik gehad, altijd naar volle tevredenheid, even een tijdje gestopt geweest en nu met een nieuw bedrijf begonnen en natuurlijk meteen weer bij Bereik. Al mijn bandjes in laten spreken door een Voice over, zo kom je ook als klein bedrijf professioneel over bij je klanten. Heb ook een heel mooi goed onthoudbaar telefoonnummer kunnen kiezen bij Bereik. Kortom ik ben weer net als toen heel tevreden!

Tina, wat goed dat je er weer bent. Dat we maar weer mooie jaren kunnen samenwerken, bedankt voor die 10!

perfect

Sinds 1,5 week gebruik ik nu Bereik. Na het proberen van een drietal andere Voipaanbieders ben ik op dit moment een zeer tevreden gebruiker van Bereik. het gemak waarmee je bereik instelt is ten eerste al een mooie vooruitgang. Geen ingewikkelde dashboards die ingesteld moeten worden, maar gewoon klik klik en klaar. Kortom, tot dusver zeg ik: Met Bereik... bereik je meer :-)

Anke, we moeten stiekem toegeven dat het best wel goed voelt om de beste van de klas te zijn! Nouja klas... van de 4 providers die je zorgvuldig hebt afgewogen dan ;-) Bedankt voor de mooie complimenten!

De app van bereik werkt super en dat durf ik best te schrijven na het testen van andere systemen. Het is gebruiksvriendelijk, makkelijk in te stellen. Communicatie met Bereik is ook top! Ik ben tot dusver een tevreden gebruiker! Als tip zou ik nog graag een aanvulling voor openingstijden, wensen voor het invoeren van vakantiedagen en/of feestdagen.

Handige service, vooral bij doorschakelen naar één nummer

Ik ben best enthousiast over Bereik.io. Het is mijn tweede vaste nummer. Mijn eerste vaste nummer loopt via T-Mobile met Office Essential. Dat is goedkoper (7,50 euro p/m + normale mobiele abonnement), maar heb je niet de mogelijkheid van een welkomsboodschap, keuzemenu, en dergelijke. Wel is wegbellen met het nummer dan simpeler. Wat ik alleen jammer vind is dat je per nummer waar je naartoe wil doorverbinden 15 euro moet betalen.

Bedankt Hildebrand, we waarderen je review zeer! Goed om te zien dat je een afweging hebt gemaakt met andere partijen, de juiste keuze voor je zakelijke telefonie is belangrijk. Voor een abonnement zoals Office Essential betaal je bij ons slechts €4,99 p/m. maar juist de extra functionaliteiten maken je telefonie compleet. Daarom heb je met Bereik Meer zeker de juiste keuze gemaakt! Welkom :-)

Snelle service, makkelijk bestelproces, zeer overzichtelijk systeem, daar waar andere aanbieders lager scoren krijgt deze aanbieder een welverdiende 5 sterren!

Martin, van 5 sterren werden wij al blij, maar met de aanvulling van jouw complimenten heb je ons dus nóg blijer gemaakt (en een beetje verlegen). Bedankt voor dit!

Gastervaring is verbeterd

Door Bereik hebben wij een betere en makkelijkere gastervaring voor onze gasten. De Front Office kan gemakkelijk de telefoon doorschakelen naar een collega. De software is makkelijk in gebruik, een perfecte aanwinst voor ons restaurant.

Dit zijn de berichten waar we het voor doen, bedankt Jorick! En natuurlijk fijn dat jullie weer mooie dagen kunnen draaien met jullie team, heel veel succes!

Werkt uitstekend!

Vanaf vandaag zijn wij nu altijd telefonisch bereikbaar. Dat is in ons beroep wel heel erg belangreik.

Kijk, dit zijn mooie cijfers Tymon. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit compliment te schrijven, waarderen we!

Works perfect without any issues

Redstuff Industrial cleaning material

Thank you for taking the time to review us Chris! These 5 short but powerful words are the fuel to our engine ;-)

Werkt goed!

Ik gebruik Bereik.io al een tijdje en heb er eigenlijk geen op en aanmerkingen over super goede serves en een handig nummer:)

Teun, wat heb je ons weer blij gemaakt met een 10 en je review. Dat is natuurlijk hartstikke mooi, bedankt!

Top, goede IT-applicatie

Werkt goed, snel en gebruiksvriendelijk. zeker een aanrader. Veel moderner dan de concurrent. Helpt onze webshop frogsanddogs.nl heel erg.

Kijk, dit is nou eens een mooie start van de week! Bedankt voor deze top review, fijn dat onze dienst zo goed bij jullie aansluit :-)

Zeer blij met het “vaste” nummer via Bereik. Top. En de service is uitstekend. Persoonlijk en duidelijk. Ik ben erg blij in ieder geval met de stap. Daarnaast is prijs kwaliteit ook goed. Ik zou het anderen ook zo aanraden.

Wauw, wat een fijn compliment (we werden er zelfs een beetje verlegen van). Bedankt voor het schrijven van deze mooie review, we blijven knallen om de 10 hoog te houden!

Professioneel en klant vriendelijk

Mijn ervaring tot nu toe is zeer positief, je kan op een eenvoudige manier door het veld van mijnbereik en als je vragen hebt, dan wordt je vriendelijk en professioneel te woord gestaan.

Het doet ons altijd goed om te lezen dat onze dienst eenvoudig te gebruiken is, dat is altijd onze doelstelling geweest! Fijn dat je de tijd hebt genomen om een review voor ons achter te laten Rene, waarderen we :-)

Ontzettend tevreden!

Ik wacht nu op de opnames van Wietske. Hebben jullie een affiliate program? Ik denk dat ik jullie namens mijn bedrijf sterk kan vertegenwoordigen.

Majid, wat leuk om te lezen en bedankt voor je mooie review! We hebben wel een partnerprogramma wat wellicht interessant voor je kan zijn, mail ons gerust even. Wie weet kunnen wat wat voor elkaar betekenen.

Werkt simpel en klantvriendelijk

Na lang zoeken kwam ik bij Bereik. Eindelijk de dienst die ik zocht. Lekker no nonsens, en alleen betalen voor wat je gebruikt.

Ojee, heb je lang gezocht? Dat zal ik marketing moeten vertellen... ;-) Gelukkig heb je ons gevonden, bedankt voor je top review!

Top service & direct online!

Super klantenservice. Product was direct online en te gebruiken. Handige applicatie en snel in gebruik.

Hi Sanne, wat een fijne review! Precies waarom we Bereik zijn gestart: makkelijk te gebruiken en direct zakelijk bereikbaar zijn. Bedankt voor je tijd om een review te schrijven, waarderen we!

Top service!

Binnen 5 minuten hadden wij een 085 nummer welke zonder Sim kaart gebruikt kan worden op een mobiele telefoon. Ideaal! Echt een aanrader!

Hi Tim, wat top dat alles zo snel is gelukt. We zijn blij dat jullie je aan ons 'clubbie' hebben toegevoegd en bedankt natuurlijk voor de geweldige review!

Geweldig geholpen; het verschil? Ze denken vanuit passie met je mee!

Na uitvoerige vergelijking en persoonlijk contact met verschillende partijen hebben wij ervoor gekozen om met Bereik in zee te geen. Zij denken proactief met je mee, maken van jouw probleem hun probleem, en zorgen ervoor dat je zorgeloos kunt genieten van een professionele opzet m.b.t. de zakelijke telefonie. Dat uiteraard naast het feit dat de software uitstekend zijn werk doet.

Soms krijg je een review waar je gewoon eventjes stil van bent. Hier doen we het allemaal voor :-) bedankt Hitesh!

Werkt goed

Werkt goed, alleen weinig mensen maken er geen gebruik van

Een 10?! Wauw, hadden we dit cijfer op school maar wat vaker gekregen... ;-) bedankt! Inmiddels hebben wij al duizenden ondernemers mogen helpen met hun telefonische bereikbaarheid. We zijn blij dat we jullie nu ook mogen helpen om altijd professioneel bereikbaar te zijn!

Geweldige oplossing voor bedrijven!

Heel blij met de geboden diensten

Wat een onwijs mooie review hebben we van jullie gekregen, bedankt hiervoor!

Direct geregeld !

Werkt geweldig , zeer duidelijk , perfect account

Een 10... Geert je hebt onze developer verlegen gemaakt! Wat tof om zo'n mooi cijfer te mogen ontvangen en dat je Bereik zo prettig ervaart. Wij blijven doorgaan om dit cijfer hoog te houden.