Ik heb uitstekende service gehad. Ook goede uitleg om artikel te vinden op de site.

• Bezorging

Het product was mooi en snelle levering

In 1 woord, super !

Mooie tasjes, ijzersterk, volgende dag al in de brievenbus bij mijn kleinzoon…

• Bezorging

precies wat ik zocht en wat de advertentie belooft

Mooi heuptasje gekocht. Ziet er precies zo uit als beloofd werd in de advertentie. Precies wat ik zocht. En goed gevoel dat het met aandacht voor mens en natuur is gemaakt.

100% tevreden!

Mooie website, goede kwaliteit producten en top service!

Fijne service!

Ik werd erg vriendelijk geholpen toen ik de bestelde sjaal wilde ruilen voor een smaller exemplaar. De smallere sjaal werd me al toegezonden voordat ik de andere geretourneerd had. Zo kon ik beide vergelijken. Fijne ervaring en mooie sjaals!

Geweldige kwaliteit!

Super mooie kwalitatieve sjaal......!!!

• Bezorging

Duidelijke site en snelle levering!

Vriendelijk en efficient!

Terwijl elders deze sjaal niet op tijd verzonden kon worden kreeg ik bij Ecofeelgood direct alle medewerking en bevestiging voor een snelle levering zodat dit cadeau onder de kerstboom Lag binnen 2 dagen! De sjaal was nog mooier dan ik dacht, prachtige kwaliteit en kleur, en heeft de gever zowel als de ontvanger heel blij gemaakt! Ik ben fan!

Aanrader!

Snelle service, duidelijke communicatie, zorgvuldige uitvoering.

Keurig en snel

Prima afhandeling van online koop en geweldig product!

• Bezorging

Product besteld en de volgende morgen geleverd zoals het hoort!

Goed, ik geniet dagelijks van mijn nieuwe aankoop.

• Bezorging

Besteld, betaald en geleverd zonder problemen.

Besteld, betaald en geleverd zonder problemen.

• Bezorging

Goed product voor een prima prijs

Doen wat je aangeeft. Daarmee verdien je een 10.

Een geweldige service

Geweldig bedrijf

Keurige afhandeling retourzending

Prettige telefonisch contact. Problemen met Online formulieren worden klantgericht opgelost. Denkt mee in oplossingen. Zeker een aanrader om daar te kopen.

• Bezorging

snel herstel bij schade tijdens transport,

Heel tevreden

Verzending op tijd ontvangen en mooi verpakt! Mooie & milieuvriendelijke producten. Heel tevreden!

• Bezorging

Beter en mooier dan andere shopper, blijft een shopper

De amandelbloesem is een mooie afbeelding, lijkt inderdaad een sterke tas te zijn, hopelijk ook wanneer je hem regelmatig op de grond zet bv. Rits gaat niet soepel. Hoofdzakelijk mooi, leuk als cadeautje

Zeer tevreden!

Mooie Myomy tas gekocht bij deze Feel Good eco store. Bestelgemak: prima, betaling en levering eveneens uitstekend!

Prima levering

De tas werd erg snel geleverd. Mooie kwaliteit tas, erg stevig (al ervaring mee, ik had er al een die na 6 jaar nog steeds prima is)

Boodschappentasje Mondriaan

Ik vind het een prachtig ontwerp maar veel te groot voor in mijn handtas. Ook de prijs vind ik aan de hoge kant.

• Bezorging

Top producten en super service

Mijn bestelling was snel in huis, mooie producten en een super service. Kortom, ik beveel deze webstore zeker aan!

• Bezorging

Product top, hoeveelheid verpakking en moeite om te ontvangen minder

3 opvouwbare stoffen tassen besteld, omdat de vorige echt uit elkaar vielen. Prachtige designs obv kunst; mooie, grote tassen met rits. Alleen erg jammer dat de verpakking zodanig groot werd gemaakt (en weer opgevuld met papier); dat de 3 dunne tasjes niet door de brievenbus pasten (wat prima had gekund). En dat PostNL altijd langskomt als ik er niet ben en ik het dus weer op zo'n locatie mocht ophalen. Minder duurzaam dan brievenbuspost; qua verpakking en benodigde vervoersbewegingen..

• Bezorging

Prachtige heerlijk sjaal de vorige was gestolen

Prachtige fijne sjaal,ik wil niks anders meer! Snelle service Jammer dat op site niet duidelijk staat dat het alleen een Web shop is. Ik was er voor niks naar toe gereden maar mevrouw aan de telefoon was erg aardig en gaf goed advies.

Over FEEL GOOD eco store

"Voor iedereen die de wereld een beetje mooier wil maken" FEEL GOOD eco store verkoopt online duurzame en fair trade mode- en woonaccessoires. Ieder product heeft een verhaal dat je laat glimlachen. Van elk product word je blij. Of dat je het nu geeft of ontvangt. Niet alleen omdat het verrassend, hip en functioneel is, maar ook milieuvriendelijk en fair trade is geproduceerd of op een andere manier bijdraagt aan een mooiere wereld. "Sustainable design to make you smile"