Besteld, betaald en geleverd zonder problemen.

Besteld, betaald en geleverd zonder problemen.

• Bezorging

Goed product voor een prima prijs

Doen wat je aangeeft. Daarmee verdien je een 10.

Een geweldige service

Geweldig bedrijf

Keurige afhandeling retourzending

Prettige telefonisch contact. Problemen met Online formulieren worden klantgericht opgelost. Denkt mee in oplossingen. Zeker een aanrader om daar te kopen.

• Bezorging

snel herstel bij schade tijdens transport,

Heel tevreden

Verzending op tijd ontvangen en mooi verpakt! Mooie & milieuvriendelijke producten. Heel tevreden!

• Bezorging

Beter en mooier dan andere shopper, blijft een shopper

De amandelbloesem is een mooie afbeelding, lijkt inderdaad een sterke tas te zijn, hopelijk ook wanneer je hem regelmatig op de grond zet bv. Rits gaat niet soepel. Hoofdzakelijk mooi, leuk als cadeautje

Zeer tevreden!

Mooie Myomy tas gekocht bij deze Feel Good eco store. Bestelgemak: prima, betaling en levering eveneens uitstekend!

Prima levering

De tas werd erg snel geleverd. Mooie kwaliteit tas, erg stevig (al ervaring mee, ik had er al een die na 6 jaar nog steeds prima is)

Boodschappentasje Mondriaan

Ik vind het een prachtig ontwerp maar veel te groot voor in mijn handtas. Ook de prijs vind ik aan de hoge kant.

• Bezorging

Top producten en super service

Mijn bestelling was snel in huis, mooie producten en een super service. Kortom, ik beveel deze webstore zeker aan!

• Bezorging

Product top, hoeveelheid verpakking en moeite om te ontvangen minder

3 opvouwbare stoffen tassen besteld, omdat de vorige echt uit elkaar vielen. Prachtige designs obv kunst; mooie, grote tassen met rits. Alleen erg jammer dat de verpakking zodanig groot werd gemaakt (en weer opgevuld met papier); dat de 3 dunne tasjes niet door de brievenbus pasten (wat prima had gekund). En dat PostNL altijd langskomt als ik er niet ben en ik het dus weer op zo'n locatie mocht ophalen. Minder duurzaam dan brievenbuspost; qua verpakking en benodigde vervoersbewegingen..

• Bezorging

Prachtige heerlijk sjaal de vorige was gestolen

Prachtige fijne sjaal,ik wil niks anders meer! Snelle service Jammer dat op site niet duidelijk staat dat het alleen een Web shop is. Ik was er voor niks naar toe gereden maar mevrouw aan de telefoon was erg aardig en gaf goed advies.

Sjaal besteld..

.. sjaal ontvangen. Mooi.

Snelle service!

gewoon GOOD

Helaas bleek tijdens het bestellen dat er van een bepaald produkt niet de gewenste hoeveelheid op voorraad was. Iets anders besteld. Het zijn allemaal GEWOON mooie produkten dus het was niet erg ingewikkeld.

Precies zoals verwacht

Bestelde item kwam exact zoals beloofd, keurig op tijd.

Netjes en vlot

Nette en vlotte verzending, service!

Levering zoals het altijd zou moeten zijn. Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

Snelle levering van bestelde producten

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik deed iets fout met bestellen. Dit loste het bedrijf uit zichzelf perfect op

Geen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prima service, mooie sjaal

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Busken Huetlaan 1

1401BB Bussum

Over FEEL GOOD eco store

"Voor iedereen die de wereld een beetje mooier wil maken" FEEL GOOD eco store verkoopt online duurzame en fair trade mode- en woonaccessoires. Ieder product heeft een verhaal dat je laat glimlachen. Van elk product word je blij. Of dat je het nu geeft of ontvangt. Niet alleen omdat het verrassend, hip en functioneel is, maar ook milieuvriendelijk en fair trade is geproduceerd of op een andere manier bijdraagt aan een mooiere wereld. "Sustainable design to make you smile"