Pluspunten

Smaakvolle duurzame producten! Mooie en toegankelijke website.

Pluspunten

Zeer snelle levering

Pluspunten

Goed product, snelle levering, adequaat mailcontact.

Pluspunten

Super snelle levering!!!

Pluspunten

Prima product en snelle verzending.

Bevestigingsmail van de bestelling ontbreekt.

Pluspunten

Snelle en nette levering

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

het door mij gezochte artikel was op voorraad aanwezig

Tip:niet beloven dat een artikel voor 16 uur besteld en betaald de zelfde dag wordt verzonden zonder te vermelden dat jullie op vakantie gaan. Daardoor werd mijn bestelling op 24 okt. geplaatst en betaald (en op voorraad) pas bezorgd op 4 november! Slechte zaak!!

Wij vinden het erg vervelend dat jouw bestelling later dan verwacht is geleverd.Alle bestellingen die zijn geplaatst voor 16 uur worden normaal gesproken dezelfde dag verstuurd. Jouw bestelling is geplaatst in de herfstvakantie waarvoor speciale leveringsvoorwaarden golden ivm onze vakantie. Zowel op de homepage als op de ontvangstbevestiging was een tekst opgenomen dat alle bestellingen 30 okt. verstuurd zouden worden. Waarom je bestelling pas op 4 nov. bezorgd wordt door Postnl, is voor ons niet te achterhalen (brievenbuspost) en ligt buiten onze beïnvloedingssfeer. Wij willen benadrukken dat dit een incident is en bieden daarvoor onze excuses aan.

Pluspunten

Bestelling snel en zonder verzendkosten verstuurd.

Geen idee

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik ken dit bedrijf niet goed genoeg, om te beoordelen.

Tassen zijn mooi van kleur, voor mij zou het fijner geweest zijn als hij in de lengte 5 cm korter zou zijn, ben nl maar 156cm

Pluspunten

Zeer snelle klantenservice via email! Ik wilde iets bestellen maar het product bleek niet op voorraad te zijn. Uiteindelijk kon het nabesteld worden, super fijn!

Geen bestelbevestiging-mail gekregen direct na aankoop. Wellicht omdat ik een afwijkende bestelling had. Gelukkig wel een Post-NL mail met informatie over het pakketje.

Pluspunten

Zeer klantgericht en behulpzaam. En het product was precies zoals op de website weergegeven en beschreven. Echt mooie kwaliteit!

Geen

Pluspunten

super snelle verzending en het pakketje zag er keurig uit

geen

Pluspunten

Duidelijke informatie, snelle levering, keurige verpakking N.a.v mijn verbeterpunt heb ik contact gehad met FEEL GOOD ecostore. Zij hebben direct actie ondernomen door de storing met de code te verhelpen en mijn korting is alsnog teruggestort. Super service!

Ik had 3 Ecozz-tasjes besteld. Hierbij stond een code vermeld, waarmee ik bij bestelling van 3 tasjes E 2,50 korting zou ontvangen. Toen ik de code invulde, werd deze niet herkend. Ik heb dit diverse malen geprobeerd, alleen lukte het niet. Wellicht goed om hier naar te kijken? Ik had wel 3 verschillende tasjes, maar er stond vermeld dat (zoals ik het begreep) combinaties mogelijk waren. Ik heb ook nog het 06 nummer gebeld, wat op de website stond vermeld, alleen was dit een particulier nummer ?!

Pluspunten

Snelle levering en goed produkt

Pluspunten

Foutloze en snelle levering.

Pluspunten

ben blij met mijn mooie horloge, snel antwoordt via mail contact, snelle goede levering, ik ga beveel dit bedrijf echt aan. chapeau!!

Pluspunten

Snelle levering, helemaal blij

Pluspunten

Hele goede service. Mooie mobielvriendelijke website met prachtige duurzame producten. Prijs kwaliteit prima. Snel geleverd en netjes verpakt

Pluspunten

Goede omschrijving van de producten op de website en duidelijkheid over leveringsvoorwaarden. Berichtgeving c.q bevestiging van bestelling, versturen en betaling. bestelling.

Ik weet niet of dit bij het bedrijf ligt of PostNL, maar op track&trace was de berichtgeving over bezorging niet helemaal duidelijk. Zo stond er drie dagen op dat de bestelling bij PostNL was zonder bezorgdatum. Zodoende had ik het verzoek voor deze beoordeling al twee dagen voordat ik mijn pakketje kreeg.

Pluspunten

Mooie producten en levering zoals het hoort.

Pluspunten

Prima snelle service en make-up tasje kwam keurig verpakt aan.

Busken Huetlaan 1

1401BB Bussum

Over FEEL GOOD eco store

"Voor iedereen die de wereld een beetje mooier wil maken" FEEL GOOD eco store verkoopt online duurzame en fair trade mode- en woonaccessoires. Ieder product heeft een verhaal dat je laat glimlachen. Van elk product word je blij. Of dat je het nu geeft of ontvangt. Niet alleen omdat het verrassend, hip en functioneel is, maar ook milieuvriendelijk en fair trade is geproduceerd of op een andere manier bijdraagt aan een mooiere wereld. "Sustainable design to make you smile"