fantastisch

Binnen 2 dagen mijn bestelling in huis.

Laagste prijs, goede service en hopelijk verdienen wr onze aanschafwaarde terug met hun geweldige actie Zou ons heel goed uit komen gezien we er onze laatste spaarcenten aan uit hebben gegeven. Ga zeker nog meer bij hun bestellen.

Goede service en uitleg artikelen

Helemaal gelukkig met de spa de luxe.

Duidelijke site, goede snelle levering!

Zeer tevreden over de site en levering. Helemaal gelukkig met mijn intex spa deluxe....

Super goed

Scherpe prijs maar ook hele goede adviezen en raad van Olav e mail en telefonisch. Klein bedrijf. Super tevreden

Scherpe prijs en snelle levering

Duidelijke site, scherpe prijzen en snelle levering.

Binnen twee werkdagen gekregen wat we hadden besteld. Top gewoon!!

Communicatie met Olav verliep snel, helder en duidelijk. Geen onzin verkooppraatjes maar duidelijk advies. Binnen twee werkdagen geleverd gekregen wat we besteld hadden. Gewoon top!!!

De 5 sterren zeker waard!

Prettig contact Snelle levering. Als je vragen hebt helpen ze je heel snel en nemen de tijd voor je. En scherpe prijzen.

Prettig contact

Zeer snelle reactie, scherpe prijs, duidelijke afspraken en snelle levering. Top!!

Super bedrijf

Snelle levering, telefonisch bereikbaar ook in t weekend, komen afspraken na

Top jacuzzi

Super blij mee en makkelijk op te zetten

Alles echt naar wens verlopen

Vragen worden netjes en snel beantwoord Zeer snelle levering

Zeer snelle levering en alles in orde

Fijne ervaring, goed gevoel en prima service

Omdat mijn bestelling niet compleet was, werd ik direct na de plaatsing van de bestelling per mail hierop geattendeerd. Kon het bijbestellen zodat er geen extra verzendkosten in rekening gebracht moesten worden.

Binnen twee dagen geleverd, snel dus. Pool voldoet volledig aan onze wensen.

Steeds Super en snel geleverd

no words needed , TOP service!!!

perfect

ik ben er heel blij en gelukkig mee

Jacuzzi besteld en zeer snel thuis geleverd door een vriendelijke bezorger. Vraag gesteld via mail en op een zeer vriendelijke en snelle reactie gereageerd.

Snelle reactie en goede service

Gezien de aanschaf van het zwembad een spoedgeval was (40C), gevraagd of ik het zwembad dezelfde dag kon ophalen. Dit was geen probleem en alles werd netjes geregeld. Mede door het snel reageren.

super volledige website en snelle service

OP deze website stond duidelijk dat we extra connectoren nodig ahdden voor de zwembadpomp. Heel ahndig aangegeven met een link zodat we ze dadelijk konden bijbestellen.

Geweldige service

Het bestelde product werd snel geleverd. De fout die werd gemaakt, is in overleg opgelost naar tevredenheid. Het prettige was dat er geen standaard procedure is waaraan werd vastgehouden maar er werd geluisterd en ingestemd met alternatief wat ik voorstelde.

Vlekkeloos

Super geregeld, snelle levering. Wij zijn erg blij met onze jacuzzi.

Correct en vriendelijk

Zeer vriendelijke, correcte en zeer vlugge communicatie. Ook de levering is perfect verlopen. Bedankt voor de fijne aankoop!!

Zeer goede service!!

Fijn dat je als klant gehoord word en dat er de tijd voor je genomen word. Ik heb het als zeer prettig ervaren en zou dit bedrijf iedereen aanraden. Top service­čĹŹ­čĆŻ