Zeer correct en snelle communicatie

Snelle levering Zak zout was stuk gevallen tijden transport en enkele dagen erna kregen de een nieuwe

Goede prijs, snelle levering, stevig verpakt en zonder problemen in elkaar gezet

Zeer snelle levering, verlichting helaas achteraf niet op voorraad, netjes geld terug gehad. Aanrader!

Snel en goed geleverd

Gewoon zoals je hoopt en verwacht.

Goede service en zeer snel geleverd

Goede service en zeer snel geleverd

Snelle levering en goede service

Snelle en correcte levering

De bestelling was zeer snel geleverd

zeer snelle levering van nederland naar frankrijk

Op zaterdag besteld en volgende woensdag reeds geleverd in midden frankrijk. Top service

Onze oude jacuzzi was aan vervanging toe. Bij zwembaden4fun een nieuwe jacuzzi besteld en deze hadden wij super snel in huis.

Netjes en snel geleverd

Mooi bad, alleen de app krijgen we nog niet geïnstalleerd, telefoon blijft draaien. Gelukkig is de app geen noodzaak maar was wel fijn als hij geïnstalleerd zou kunnen worden

geweldige service

hele goede betrouwbare webshop. Onze hartelijke dank voor de genomen moeite, namens ons

Snelle correcte levering

Zeer goed.

Zeer goede ervaring tot nu toe. Duidelijke website met veel informatie. Dat zie ik graag. Scherpe prijs. Voldoende mails. Ga zo door.

Super snelle goede service

Mooie producten. Snelle service. reageert snel op vragen/mails.

Super snelle levering en een goede prijs

Super snelle levering en een goede prijs

Snelle keurige levering

Goed snel en vo.gens afspraak

Allemaal netjes en snel geregeld zoals afgesproken Leuk dat de eigenaar zelf ook echt met het bedrijf bezig is en ze afspraken na komt

Geleverd wat was besteld

Geen

Snel en top service ook het contact is super goed. Top bedrijf

Vlotte levering

Nadat mijn product besteld hoefde ik gelukkig maar kort op de levering te wachten.

Contact gehad met deze klant, de tekst is positief, de klant had per ongeluk een 1 in plaats van een 10 gekozen als waardering.

Voor herhaling vatbaar

Snelle reactie keurige levering

Foute levering en daarna geen contact mee te krijgen

Verkeerd geleverd product, nog 1 week nog steeds geen reactie mogen terug ontvangen. herroepingsrecht loopt echter 2 weken, dus wordt wel lastig zo.

Eerlijke communicatie, behulpzaam en komt afspraken na

Super blij met het zwembad wat we besteld hebben, door de corona crisis heeft het wat vertraging opgeleverd. We zijn daar netjes van op de hoogte gesteld en konden eventueel de bestelling annuleren. Dat hebben we gelukkig niet gedaan en genieten nu van het zwembad. Zodra het zwembad bij hun binnen was, hebben we het een paar dagen later in ontvangst kunnen nemen. Ook op de vragen die we gesteld hebben, kregen we altijd keurig antwoord terug. Al met al super tevreden.

Geleverd wat is besteld!

Ik had meerdere producten besteld. De levering werd over meerdere dagen verdeeld. In deze tijd vind ik dat geen probleem. Ze hebben geleverd wat ik besteld heb.

Niets op aan te merken, snel geleverd.

Niets op aan te merken, snel geleverd.