Geleverd materiaal van bedenkelijke kwaliteit

Aansluiten zwembadwarmtepomp: - bijgeleverde PVC-lijm met vervaldatum 2018 - PVC-buis Ø 50 te dik, past niet in de afsluitkranen en T-stukken zonder aan te passen. Eens zien of zwembaden4fun zal reageren.

persoonlijke service

Bestelling plaatsen liep vlot, spijtig dat ik het pakketje niet kon volgen. Pakketje is wel degelijk op tijd aangekomen. Heeft goede producten, spijtig dat alles zo snel uitverkocht is. Maar dat komt waarschijnlijk door de goede service die ze aanbieden.

snelle levering van het bestelde product

Prima ervaring en snelle levering

Kon mijn bestelling niet goed afronden maar werdt gelijk gebeld om het probleem op te lossen. Super vriendelijk geholpen en snelle levering. Blij met mijn Jacuzzi.

SUPER!

Echt heel tevreden over zowel levering als aankoop!

Duidelijke en eerlijke koopervaring. Snelle ontvangst na verzending.

In Mei beginnen zoeken naar een zwembad. Zwembaden4fun waren de enige die duidelijke info gaven op hun website wanneer er weer zwembaden in voorraad zouden komen. Ze gaven ook aan dat het zeer binnenkort zeer beperkt in voorraad zou komen vlak voor het in voorraad komen. Over het algemeen zeer duidelijke informatie. De prijs is omhoog gegaan door beperkt aanbod maar niet verdrievoudigd zoals sommige andere websites doen. Geen verzendbevestiging ontvangen, maar het zwembad stond al 2 dagen later voor onze deur, dus geen probleem. Het was leuk geweest om beter voor te bereiden.

Alles was snel en correct geleverd

Ik heb vandaag de jacuzzi voor het eerst gebruikt, ik kan het iedereen aanraden ! Het opstellen ervan duurde wel wat langer dan gedacht, maar al bij al is het goed gelukt

Veel mailverkeer en altijd een correcte reactie

Zandfilter pomp snel geleverd zoals aangegeven

Top! Vlotte bestelling en levering!

Alles verliep bijzonder vlot van bestelling tot en met de levering.

Super bedrijf

Zeer snel geleverd en scherpe prijs. Ik beveel dit bedrijf aan.

Vlotte levering!

We zijn héél tevreden met de levering van Zwembaden4fun. Ook hebben ze mij verder geholpen door een foto op te sturen voor de connectoren die bij hen dit seizoen niet meer werden geleverd, zodat ik ze ergens anders kon gaan zoeken. Ik zou Zwembaden4fun zeker aanraden. Vlotte levering en je wordt vlot geholpen via mail.

Duidelijke site en Artikel snel geleverd

Snelle levering, alles in orde.

Erg goed en snel.

Een goede en snelle service. keurig!

Leveren

Ik vind het leveren van spullen niet altijd netjes afgehandeld Als ik vraag wanneer komt het binnen is het antwoord deze week Terwijl ik het besteld heeft toen het op voorraad was dan is het normaal dat je de volg code een dag of twee via de mail heb ontvangen, maar helaas werk dit niet altijd.

Een snelle levering van de jacuzzi

Mooie overzichtelijke site en een snelle levering

Twee bestellingen geplaatst. Eerste levering via PostNL dan is bekend wanneer je de zending kan verwachten. Tweede via DPD gelukkig was ik thuis maar geen enkele melding vooraf van de webshop of DPD dat de zending eraan kwam. Een verbeterpuntje qua communicatie maar wij zijn super tevreden met de aankopen.

Producten zoals omschreven snel afgeleverd

Alles perfect ontvangen, alles aanwezig en de jacuzzi vlot geïnstalleerd. Er was zelfs een zak zout meegeleverd van 25 kg! Zeer snelle levering, slechts een klein minpuntje: geen e-mail ontvangen betreffende de levering maar gelukkig was er iemand thuis.

Bestelling snel verwerkt en verzonden.

intex zwembadstofzuiger

Woensdagavond besteld, heb hem keurig binnen 2 dagen geleverd gekregen. Staat nu op de lader en kan er verder nog niet veel over zeggen dan dat het in ieder geval netjes door post nl afgeleverd is

Website niet up to date, geen stock maar goeie communicatie.

Bestelling geplaatst maar niet meer op stock. Ik heb wel mijn geld rap terug gekregen.

Top materiaal.

Ben van de producten en dienst na verkoop nog altijd zeer tevreden.

Snelle levering. Helaas was de slang die ik besteld had de eerste keer lek, maar werd gelijk geregeld en binnen een paar dagen, kosteloos, een volledig nieuwe ontvangen. Goede afterservice!

Gewoon top service

Gewoon goed