De levering is zelfs zó snel dat het 'beloofde' mailtje dat de bestelde producten verzonden zijn (tot twee keer toe) nooit ontvangen is. Maar dat is detail, als het product binnen drie dagen (ook twee keer) in huis is.

snelle service

zeer goede service

top

Goede communicatie via de mail en snelle levering. Echt top, dank je wel.

Opgepast met producten bestelbaar per éénheid

Geen opmerking betreffende het bestelproces en snelheid van levering... Doch helaas... Bestelde 40m zwembadslang van 38mm met in de bestelling uitdrukkelijk de melding dat indien 1x 40m niet kon ik minstens 2x 20m moest hebben. Wat werd geleverd: 1x 36m (complete rol) en een stukje van 4m waar ik totaal NIKS mee ben en dus niet alleen 4m de vuilbak in maar ook een stuk van 16m dat te kort is... 45€ de vuilbak in... bedankt! Als je niet per levert wat de klant vraagt omdat het even zo niet uitkomt neem je ofwel contact of met de klant OF je verkoopt NIETS per meter. Het is druk mag geen excuus zijn, als je wil dat het druk blijft hou je je klanten tevreden en lever je wat besteld werd. Ik ben teleurgesteld.

Snelle levering, voldoet aan verwachting.

Zaterdags 2 mei besteld, dinsdags 5 mei geleverd, super snel, jammer dat er vooraf geen lever datum en tijd wordt verstrekt. We waren gelukkig thuis en hebben al veel plezier van de Spa gehad. Zeker een aanrader.

perfect verlopen , pracht van een firma TOP

jacuzzi aan topprijs

Snel geleverd en werkt prima.

Levering snel en bij vragen goed bereikbaar

Goede ervaring met dit bedrijf. Prima levering en telefonisch erg behulpzaam

Goed product en snelle levering.

Overzichtelijke webshop en goed product geleverd tegen goede prijs. Zal zeker mensen jullie site aanbevelen.

Slechte Service

Na bestelling te hebben gedaan maar de helft binnen gekregen. Na eerste mail is deel 2 alsnog "verzonden", hierna nog niet binnen en bij DPD geen verandering in status, weer mail gestuurd, we gaan het uitzoeken was de reactie, niks gehoord, hierna nogmaals gemaild met verzoek bestelling te annuleren. Reactie: dit kan niet want bestelling is onderweg.... Uiteindelijk vond ik de bestelling vandaag (9 dagen later) voor de deur gegooid in de regen. Eens maar nooit weer!

Super snelle levering!!

Zelfs in deze tijd super snelle Levering. Tot nu toe zeer tevreden👍🏻

Bestelling werd snel geleverd. Probleem bij ontbreken van een deel van de bestelling werd snel opgelost. Alleen jammer dat bedrijf maar op beperkte tijden telefonisch bereikbaar is.

Lange levertijd, bereikbaar op rare tijden

Een week geleden bestelt, maar nog geen levering gehad. Gemaild en kreeg een antwoord dat het druk was, verder geen indicatie van wanneer het geleverd wordt. 2 dagen later gebeld en toen kregen we weer te horen dat het druk was en ze wisten niet wanneer PostNL het mee zou nemen, maar het stond wel klaar. Dan rij je toch zelf langs de post!? Ik heb zelf een bedrijf en als de post niet meer dan een x aantal mee kan nemen, dan rij je toch langs een business point ?! Inmiddels 2 dagen verder en nog steeds geen levering... ronduit slecht geregeld... als ik dit had geweten had ik ergens anders besteld. Ook geen track en trace beschikbaar, dus we weten ook niet wanneer het komt.

Betrouwbare leverancier

Inmiddels een paar keer wat besteld. Prettige en betrouwbare leverancier. Reageert snel en persoonlijk op vragen. Kwaliteit van de producten is prima. Een kleine slag kan nog gemaakt worden in communicatie rondom de leveringen. Meldingen zoals ‘order verzendklaar, order onderweg en verwachte leverdatum’ maken het helemaal af.

alles prima!

prima webshop! snelle bezorging , niet duur

Hele snelle levering en erg klantvriendelijk

Modelzaak, geeft goede uitleg, ook achteraf.

de leverings tijd was super, zelfs nu met corona.

mijn ervaring is alleen maar positief. goede leveringstijd en het produkt is gemakkelijk zelf te plaatsen. en voldoet aan onze verwachtingen.

Super service, vriendelijke mensen en heel tevreden over jacuzzi

Super service, vriendelijke mensen en heel tevreden over jacuzzi

Snelle levering goede service

We kregen het bad 2 dagen na dat we besteld hadden. Bleek het bad zelf niet in de doos te zitten. Meteen gebeld de dag erna werd het bad geleverd👍

Uitstekende service en snelle levering

Zeer snelle en juiste info per mail Zeer snelle levering ondanks zeer drukke periode.

Afwachten tot de levering

Bestelling geplaatst van laatste stuk volgens website Toch niet voorradig bij jullie Stock op website klopt niet met de werkelijkheid Zelf moeten vragen wanneer er wordt geleverd Overeen gekomen om te leveren als het artikel terug binnenkomt Fout van jullie => nu met het mooie weer en de verwachtingen van de kinderen is dit niet aangenaam Graag zou ik een compensatie van jullie verwachten

Prima service en snelle reacties

In de aanloop naar de aankoop van een Jacuzzi paar keer telefonisch en per mail contact gehad. Steeds correct en snel geholpen. Als zeer prettig ervaren. De bezorging was een kleine verrassing, want was niet vooraf aangekondigd, maar gezien de COVID19 tijd volledig te begrijpen met drukte alom bij koeriers.

Vlotte volledige verzending

Voldoet aan de verwachtingen

Prima materiaal

snel geleverd en goed verpakt,

Apollovlinde 34 3822AW Amersfoort (nl)

638195665