Zeer goed bevallen, zeker aan te bevelen

Het contact met Jarno is heel goed bevallen, goede voorlichting, uitvoering volgens afspraak, netjes gewerkt en een mooi resultaat.

Alles perfect

Mijn nieuwe garagedeur werd zeer snel geleverd en vakkundig geinstalleerd. Alle lof

Mooi product en goede service

Wij zijn heel blij met onze garagepoorten. Het zijn echte eye catchers geworden. Er is goed meegedacht om tot een zo mooi mogelijk resultaat te komen. De communicatie was erg goed en er is netjes gewerkt.

Op advies van onze aannemer contact opgenomen met Jarno. Onze garagepoort moest vervangen worden maar de motor hadden we al. Dit was geen probleem. Alles is perfect verlopen, van begin tot eind. We zijn erg blij met het eindresultaat.

zeer goede materialen en goede montage

Mooi afgewerkt en zeer netjes gemonteerd.

In alle opzichten perfect!!!

In alle opzichten perfect!!!!!

Duidelijke communicatie en goede levering!

Wij hebben een positieve ervaring. Communicatie was vanaf het eerste moment duidelijk, prettig en transparant. Afspraken werden perfect en snel nagekomen. Plaatsing vandaag was ook snel, nauwkeurig en conform afspraak. Wij zijn er zeer tevreden mee!

Perfecte service

Producten zijn top, we zijn er helemaal blij mee. Jarno komt zijn afspraken na, communiceert goed en geeft goed advies. Het werd snel gemonteerd en ze werken erg professioneel. Ze hebben verstand van het vak en zijn experts in wat ze doen. Absoluut een aanrader!

Zeer tevreden over Van der Loo garagedeuren

Ik ben super tevreden over Van der Loo garagedeuren! Ben heel blij met mijn garagedeuren. Heel mooi gemonteerd en afgewerkt. Komen afspraken na en alles is heel snel gegaan. Zeer vriendelijke jongens! Kan ze echt iedereen aanraden.

Toppers

Na vorig jaar een mooie nieuwe openslaande garage deur te hebben laten monteren was het nu tijd voor een nieuwe voordeur. Samen met Jarno hebben we een supermooie bijpassende nieuwe voordeur uitgezocht en laten monteren. We hebben al veel complimenten van mensen bij ons in de buurt mogen ontvangen, maar die komen natuurlijk geheel voor rekening van Van der Loo Garagedeuren. Prachtig mooi gemonteerd en afgewerkt!! Daarnaast nog over het hele huis in kleur bijpassende rolluiken met afstandsbediening. Wát een geweldige aanwinst voor ons huis!!

Motor op poort

Ons idee was een nieuwe poort maar het advies was super wij kunnen ook een motor op de poort monteren. Zo gezegd zo gedaan en heel tevreden.

Prima Service, mooie openslaande garagedeuren!

Op onze zoektocht naar een nieuwe garagepoort terecht gekomen bij Van der Loo Garagedeuren. Na het het doornemen van de opties, en het huisbezoek om de situatie en mogelijkheden goed in te schatten hebben we voor openslaande garagedeuren gekozen. Daarnaast ook nog een aparte deur indezelfde stijl erbij gekozen. Door het meedenken (in uitvoering en afwerking) van Jarno is het resultaat nog mooier geworden. Vriendelijk contact, montage goed, netjes en professioneel! Bedankt Jarno en team voor dit mooie resultaat.

Keurig en perfect.

We hadden al eerder rolluiken en screen en zonnescherm laten plaatsen en waren toen al zeer tevreden en nu helemaal met onze mooie garagedeur. Top Jarno en medewerkers.

Goed en betrouwbaar

Goede montage en een heel goed product

Elke keer een uitstekende ervaring!

Dit keer rolluiken laten plaatsen in een dakkapel. Wederom heeft Jarno goed nagedacht over wat de beste en mooiste oplossing is. Een paar jaar geleden ook de garagedeuren bij hun gekocht en nog steeds erg tevreden over. Service is top en snel geleverd!

Op alle fronten uitstekende ervaringen.

Tijd voor advies gemaakt, daarna snelle en perfecte afhandeling.

Uiterst tevreden.

Prima bedrijf. Snel geleverd en vakkundig geplaatst. Oude deuren meegenomen en alles keurig opgeruimd. Bedankt Jarno.

perfect!!!

Goed bedrijf, vriendelijk en goede service. Snel en vakkundig werk. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Zou ik iedereen willen aanbevelen.

Vakmanschap

Plaatsing screen perfect uitgevoerd door Jarno en Daan. Al veel plezier van gehad de afgelopen dagen.

voorbereiding en installatie waren top !

een aanrader !

Helemaal top

Jarno heeft bij ons een garagedeur geplaatst. Eindresultaat is echt super mooi geworden. Oude poort gedemonteerd en montage van de nieuwe was snel en vakkundig gedaan Aanrader !

Snel en prima vakwerk. Zeer content.

Zeer tevreden over over het geleverde vakwerk. Niet lang hoeven wachten. Hier was de spreuk: afspraak is afspraak, zeer van toepassing. Bedankt en veel succes!

Goede service en snelle en duidelijke communicatie. En komt zijn afspraken na

Topproduct en top-service

Gemakkelijk te bestellen via de website. Snelle actie en levering. Degelijk kwaliteitsproduct. Zeker een aanrader.