Vakwerk

Jarno is adviserend in het voortraject. Luistert goed naar wens van de klant, zonder dit zelf te veel in te kleuren, maar komt wel met goede adviezen waar je als leek minder zicht op hebt en die nu na levering en plaatsing zeer tot hun recht komen. Vandaag prima aflevering en plaatsing, volgens gemaakte tijdsafspraken Ziet er gewoon super uit, mooi materiaal en vooral secure afwerking. Beter dan we hadden kunnen wensen. Woning heeft weer 'smoel' gekregen en binnen is het aangenaam stil.

Professioneel, klantgericht en kwaliteit voor een eerlijke prijs, wat wil je nog meer.

Helder en eigentijds in de communicatie. Eerlijke prijs, snel een afspraak kunnen maken en goed werk geleverd. Helemaal tevreden. Een jong en professioneel bedrijf dat ik iedereen zou aanraden.

Van begin tot eind een geoliede machine

Jarno is een jonge, enthousiaste ondernemer bij wie we gelijk een goed gevoel hadden. Fijn in de omgang en verstand van zaken. Hij komt afspraken na, reageert snel en het allerbelangrijkste: hij heeft een mooie elektrische garagedeur geplaatst waar we erg blij mee zijn. Absolute aanrader!

Uitstekende levering en montage!

Goed advies en juiste opties, eerlijke prijsafspraak. Komt afspraak en planning na, Montage is perfect. Ben heel tevreden! In alle opzichten clientgerichte benadering.

Goede service en communicatie!

De communicatie is snel, vriendelijk en duidelijk, de service is goed en onze garagepoort is snel en netjes gemonteerd. Zeker aan te raden!

Vakwerk!

Advies, service, kwaliteit, afspraak is afspraak, werken netjes. Kortom, vakwerk en dat voor een mooie prijs.

Inbeeldde instantie al een fijne communicatie. Toen we gingen kijken naar de showmodellen kregen we al een eerlijk en duidelijk advies. Na de offerte konden we nog makkelijk switchen van kleuren. Achteraf meer dan blij met deze wisseling want het heeft een prachtige entree van ons huis en onze garage opgeleverd! De service was op alle fronten top!

Uitstekende en vakkundig bedrijf

Jarno & Daan hebben het TOP afgeleverd. Materialen en de uitwerking hiervan zijn uitmuntend. Ze hebben veel kennis van het product en kwamen met ideeën die ik allemaal heb toegepast. Wij raden dit bedrijf dan ook 100% aan bij vrienden/kennissen. Heren bedankt! Groeten uit Uden (Noord-Brabant)

Good gedaon! Top.

We zijn blij dat de moter van onze elektrische garagedeur snel gemaakt kon worden. In 1 woord: top!

Moeilijk bestelformulier.

Foto meesturen ging niet omdat het bestand te groot is. Hoe functioneert het betalen?

Van A tot Z top!

Van adviesgesprek tot offerte, van plaatsing van de poort tot afwerking in één woord top! Absolute aanrader!

Zeer klantvriendelijk en servicegericht

Al onze wensen werden genoteerd kregen direct een offerte. Hierin werd alles uitgelegd. Het plaatsen gebeurde precies op de datum dat wij dat wensten. Mooie kwaliteit deur. Nadat wij besloten toch nog strips als afwerking te wensen werden deze binnen no time geplaatst. Wij zijn super tevreden en bevelen Van der Loo aan iedereen aan.

Top bedrijf!

Vanaf het allereerste moment een heel prettig contact met Jarno, super duidelijke uitleg, komt zelf met zeer nuttige suggesties, top prijs, perfecte montage en oude poort meegenomen, alles zeer netjes achtergelaten! Zeer aan te bevelen! Super tevreden!

Mooie producten en goede service. Vriendelijk en professioneel personeel. Perfect geplaatst, superblij mee

ONTZETTEND BLIJ!

Wij zijn ontzettend blij dat we terecht zijn gekomen bij van der loo. Bij het uitzoeken van de garagepoort verliep alles soepel, kregen die avond zelf nog de offerte doorgestuurd. De communicatie verloopt goed, achteraf betalen is fijn, nemen je oude garage poort weer mee. Werken op een fijne manier! Ik kan echt iedereen dit aanraden en wij komen hier zeker nog terug voor een voordeur! Tevreden klanten hier!!! Zo vooral zo door!

Zoals gewoonlijk zeer goede service en communicatie.

Kwaliteit top!

Netjes gewerkt, alles mooi afgewerkt, ben tevreden!

geweldig werk geleverd

Duidelijk en goed geleverd. Er werd netjes geleverd, gewerkt en opgeruimd.

Een betere ervaring is niet mogelijk

Hoge kwaliteit producten, goede prijs, vriendelijk personeel en snel/vakkundig geleverd. Het kan niet beter. Een eventuele volgende klus gaat absoluut weer naar Jarno.

positieve respons

positieve respons. Goede uitleg op site en overzichtelijk

Tevreden over informatie, snelheid van bestellen en monteren plus de nazorg.

Snelle reactie, goede uitleg, duidelijke offerte, versnelde levering en montage plus snelle nazorg.

Mijn ervaring prima

Mijn ervaring Fijn geholpen,afspraken nagekomen, vriendelijk,kortom ben zeer tevreden

Alleen had ik graag direct afgerekend.

Vakkundig en netjes

Netjes en vakkundig de garagedeur geplaatst en afgewerkt.

Na een offerte aanvraag hadden we toch nog enkele vragen. Jarno is ter plaatse bij ons komen kijken en extra uitleg gegeven! Na het tekenen van de offerte kwam al na een aantal weken het bericht dat ze de poort konden komen monteren. Zowel Jarno als zijn collega zijn ontzettend vriendelijk en professioneel/kundig. De volgende poort aan de achterzijde mag Jarno zeer zeker ook komen maken. Ook zal ik van der Loo garagepoorten bij iedereen aanbevelen! De kwaliteit van de poort is ook ontzettend goed! Als ik meer sterren kon geven zou ik dat zeker doen.