Zeer prettig contact, afspraken worden nagekomen, geleverde materialen van goede kwaliteit.

Heeft mijn garagedeur voorzien van een nieuwe motor en noemde onze poort nog eentje van de oude soort, lees degelijk. Geen gepraat van er moet eigenlijk een nieuwe in. Daarbij prettig contact en het geleverde werk en materialen van goede kwaliteit. Dus toen we een screen en een hor nodig hadden wisten we wie we moesten bellen.

Kwaliteit voor een eerlijke prijs

Van der Loo Garagedeuren heeft bij ons thuis diverse horren geleverd en geplaatst. We zijn erg tevreden over de kwaliteit en de communicatie.

Fantastische service

Er werd met je meegedacht, hoede adviezen en de communicatie verliep altijd soepel. Snelle levering en montage met goede uitleg over de werkwijze. Kortom een fantastische service die ik iedereen aan zou bevelen!

Duidelijk, vakbekwaam en netjes.

Duidelijk: eerlijk advies en uitleg over poorten, Communicatief erg sterk (hij houdt zich aan de afspraken en reageert snel op vragen), geeft de juiste feedback en blijft respectvol. vakbekwaam: Poort is prima geïnstalleerd, met zorg gewerkt en alles netjes opgeruimd.

Perfect werk afgeleverd

Een perfecte klus afgeleverd. Keurig advies gekregen in het voortraject en daarna helemaal naar wens uitgevoerd. Onze poort mag altijd als referentie gebruikt worden. Nogmaals hartelijk dank Jarno. Mvg Bart (Linne)

Jarno heeft veel kennis van zaken en levert goede kwaliteit.

Vanaf het eerste contact tot aan levering van de poort zeer tevreden op de manier van werken van v.d. Loo Garagedeuren. Zowel de garagepoort als de afwerking rondom is van hoge kwaliteit.

Goed advies, volgens afspraak gemonteerd.

Goed advies, volgens afspraak gemonteerd. Mooi werk geleverd.

Heel fijn bedrijf. Betrokken mensen met hart voor de zaak.

Snel reageren. Meedenken en adviezen goed.

Over het algemeen prima bedrijf. Heeft goed product geleverd. Aandachtspunt was de afwerking. Met een retourtje 'doe het zelver' had ik het opgelost maar daartoe is niet iedereen in staat. Maar nogmaals zeker niet ontevreden.

top service en vriendelijk personeel

Top bedrijf komen afspraken 100% na ,denken goed met je mee en alles snel en netjes geleverd en gemonteerd, Ook na dat een electro motor van een rolluik een storing had onmiddelijk de zelfde dag nog in het weekend alles nog vernieuwd .

goede service en alles netjes opgelost

jarno is een aardige man met een goede service gerichte mentaliteit kortom zo door gaan

Vlotte levering, keurig gemonteerd.

Geen poespas en oude poort wordt afgevoerd.

Pluspunten

Eerlijke en open communicatie. En komen afspraken prima na.

Pluspunten

- Offerte is tevens vaste prijs, geen bijkomende kosten bij plaatsing. - Vakkundig advies en uitgevoerd werk. - Degelijk materiaal

Pluspunten

Netjes correct in afspraken en afwerking. Kwaliteit zoals besproken.

Niet op dit moment.

Pluspunten

Komt afspraken volledig en spoedig na.

Pluspunten

Afspraken worden nagekomen. Er wordt secuur en netjes gewerkt. Product is mooi. Aan al mijn wensen kon voldaan worden.

Pluspunten

Komen afspraken na

Pluspunten

Een bedrijf dat (wel) de afspraken nakomt, goed werk levert en alles netjes opruimt na montage.

Geen verbeterpunten, ga zo door.

Pluspunten

Komen afspraken na Werken zeer netjes Hele aardige gasten

Pluspunten

Prefect goede ,service prettige omgang , goede kwaliteit echt een aanrader prima

Pluspunten

Voorzien van helder advies tijdens uitbrengen offerte en vervolgens is de garagepoort binnen 5 weken vakkundig gemonteerd. Super goede afwerking en er wordt het gehele proces met je meegedacht. Erg tevreden over Van der Loo Garagedeuren.