Wij zullen zeker aanbevelen

Een fijne ervaring. van begin van offerte tot het plaatsen van de poort. Fijne jongens en goed werk verricht.

Geweldig bedrijf

Zijn heel tevreden over de aankoop

Probleem supersnel opgelost

We hadden een probleem met de kabels van onze sectionaalpoort. Email via website gestuurd en binnen 1 dag telefoontje met aanvullende vragen over het type poort. Onderdelen besteld en op de afgesproken dag vervangen. We konden binnen 4 dagen de poort weer gebruiken. Super.

Professioneel en vriendelijk bedrijf met kwaliteitsproducten

Vanaf de aanvraag van de offerte en het opmeten van de poort tot de uiteindelijke plaatsing is het contact vriendelijk en professioneel verlopen. Absoluut een aanrader!

klasse service en kwaliteit

super firma met Jarno voorop. Daarnaast een goed team medewerkers. de kwaliteit van het geleverde is top en prijzen zijn concurrerend. al met al klasse en een absolute aanrade.

Rits screens geplaatst

Ik beveel deze firma van harte aan. Het is een prettige firma om mee te werken. De afspraken worden exact nagekomen. Opvallend was ook de prijsvoering. Voor 3 rits-screens voor een appartement werd elders een offerte geboden, die meer dan € 1000,- boven de offerte van van der Loo lag bij toepassing van dezelfde materialen. De jonge ondernemer komt prettig over en er wordt, samen met zijn medewerkers uitstekend, nauwkeurig en net werk geleverd.

uit de kunts

netjes alles afgewerkt en alles goed achter gelaten en alles mooi opgeruimd en mee genomen een dikke 10

snelle levering fijne mensen betrouwbaar

Wederom snel en vakkundig geholpen.

Goed werk geleverd, snel en met keurige afwerking

Goed werk geleverd, snel en met keurige afwerking

Klantvriendelijk

Vanaf het eerste moment tot het inzetten van de garagepoort en voordeur waren Jarno en zijn personeel zeer klantvriendelijk. Daarnaast waren ze meedenkend en gaven ze eerlijk hun advies. Ook was er ruimte om over zaken goed na te denken en waren ze zeker niet opdringerig. De dag van plaatsing waren de mannen zoals op de afgesproken tijd aanwezig en hebben ze gedurende dag hard gewerkt. Met andere woorden zijn we zeer tevreden en zullen we ze zeker in de toekomst nog een keer voor een andere klus vragen. Prijs - kwaliteit is zeker in verhouding.

Perfecte service, professioneel en kwaliteit

Werken netjes, komt goed afspraken na, goede service. Kortom een bedrijf waar je van op aan kunt en die weten wat ze doen.

Vakkundig en snel.

In drieëneenhalf uur de oude deur eruit en de nieuwe geplaatst door een fantastisch op elkaar ingespeeld stel vakmensen. Petje af, nee, hoge hoed!

De garagedeur is netjes gemonteerd, de monteurs waren netjes en beleefd. Wij zijn helemaal tevreden.

Prima werk geleverd. Hij heeft overal een oplossing voor en denkt met je mee. We zijn erg tevreden over onze sectionaal poort.

Wij zijn zeer tevreden over de levering en montage van onze nieuwe garagedeur. Top bedrijf. Iedereen aan te bevelen.

Goed.

Zeer goed.

Uitmuntende dienstverlening

Het oplossen van het problemen met de zolderinham door deze 4 cm hoger en steviger te bevestigen, zonder daar een meerprijs voor in rekening te brengen, is heel mooi.

Een zeer goed en betrouwbaar bedrijf

We hebben rolluiken laten plaatsen en alles was zeer netjes geregeld de offerte heel netjes en snel ontvangen een levertijd was moeilijk af te spreken dit door het hele gebeuren omtrent Corona maar toch was alles binnen de mondelinge afspraak geleverd en direct en zeer netjes alles opgehangen en geïnstalleerd. Dus wij zijn een zeer tevreden klant en zullen hier echt nog vaker mee werken.

Iedereen aan te bevelen

Duidelijke communicatie, vriendelijk personeel, goed advies, niet opdringerig, goed meegedacht in mogelijkheden.

Snelle en goede service

Communicatie met (Jarno) Van der Loo Garagedeuren zeer helder en snel. Zeer vriendelijke persoon. Heeft snel en goed werk geleverd. Heeft verstand van zaken.

Prima werk geleverd

4 nieuwe rolluiken geplaatst en een nieuwe garagepoort. Mooi werk geleverd. We zijn zeer tevreden met het team die de werkzaamheden hebben gerealiseerd. Super afwerking binnen en alle rommel meegenomen . Er staat nog een restpuntje open maar dat gaat zeker goedkomen. Bij deze wil ik dit bedrijf dan ook zeker aanbevelen. :)

Great service. Most important a very trustworthy company.

Just great service friendly staff. Reasonable prices.

Vlotte en goede service.

Op 14 mei 2020 opdracht verstrekt om kanteldeur (garage) te vervangen door sectionaaldeur. Op 16 juni 2020 is deur vervangen op een puike manier en zonder rommel achter te laten. Oud materiaal is ook afgevoerd.

Excellent service and quality

Excellent service and quality