Van A tot Z alles prima geregeld.

Top ervaring, alles zoals gehoopt

Fijne communicatie vooraf, met heldere informatie, duidelijke offerte en betaalbare prijzen. Prettige mensen die komen plaatsen, zijn vriendelijk en weten wat ze doen. Snelle levering en super netjes geplaatst.

Je hoeft maar te bellen en Jarno is er

Al vele jaren klant met een hele goede service. Jarno en collega ga zo door toppie

Altijd bereikbaar en een passende actie op mijn vraag/probleem

Ik had een nieuwe handzender nodig voor de garagepoort. Na de handleiding erbij te pakken lukte het niet om hem te koppelen. Jarno komt een andere melder morgen koppelen. Super service

kwaliteit en klantgerichtheid

goede communicatie, deskundig advies, kwaliteitsproducten, monteurs werken vakkundig en netjes, afspraken worden goed nagekomen

Deskundig

Goede montage sectionaal garagedeur en prima service

Alles perfect geregeld.

Niets op aan te merken , inclusief service en montage.

Snelle offerte, goede kennis en prachtige garagepoort

Jarno kwam snel kijken, dezelfde avond al een offerte. Goede uitleg gehad in alle mogelijkheden en keuzes en zeker niet onbelangrijk: een prachtige poort. We zijn meer dan tevreden.

komt zijn afspraken na

Jarno komt zijn afspraken na.Kunt hem goed bereiken en levert een prima produkt.

Vanaf begin tot eind super service

Jarno komt zijn afspraken na en reageert snel op mails. Garagepoort is snel geleverd. Prijs/kwaliteit verhouding komt goed overeen. We zijn heel tevreden en zullen dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Snelle en goede service!

Prima advies voor wat wij wilden, snel geleverd en vakkundig geïnstalleerd.

Excellent!

Erg behulpzaam en meedenkend in het voortraject en perfect in de uitvoering! Kwaliteit deur uitstekend en netjes gemonteerd.

Professioneel en snel!

Alle afspraken nagekomen, snelle service!

Komen afspraken na, vriendelijk en zeker niet te duur!

Zeer goede snelle service, perfect werk goede vakmensen en zeer zeker niet te duur, met recht aan te bevelen.

Vakkundig onderhoud

Afspraak in lijn met de werkzaamheden die verricht werden. Factuur klopt ook.

Goed advies en echt vakwerk geleverd.

Perfecte Service

Offerte laten maken, waarbij duidelijk aangegeven is wat de wensen waren en aangezien het een verouderde poort was, hebben ze me nu een poort geplaatst naar wens en alles perfect geregeld.

Uitstekend bedrijf

Duidelijke offerte. Zeer klantvriendelijk bedrijf. Maakt waar wat het beloofd. Goede producten.

In het voortraject diverse opties besproken. Sympathiek! Duidelijk! Deskundig! Voortvarend!

Perfect, zeker een aanrader!

Goede service, perfecte communicatie en zeker het adres voor de toekomst.

Geweldige service

Wij hadden een opspanveer van onze garage poort gebroken. Jarno een mail gestuurd met gegevens van de poort. De onderdelen werden besteld en kwamen vlot binnen. De poort werkt weer perfect. Bedankt Jarno en Team.

Handzenders voor elektrische poort

Snelle fijne levering! Zeer tevreden

Zeer tevreden.

Goede informatie vooraf en later keurig afgehandeld.

Deskundig

No noncens, prijsbewust vakwerk leveren waarbij de omgang met de opdrachtgever voorop staat. Vriendelijk.