mooi en het functioneert goed, positieve reactie van anderen

OP tijd gekomen zoals gemeld. Binnen slechts enkele uren was er een nieuwe poort. Het zag er keurig en goed verzorgd uit, door vriendelijke vaklui gemaakt.

Maken mijn verwachtingen waar!

Ik had hoge verwachtingen na de goede recensies gelezen te hebben en daarom ook bij dit bedrijf besteld voor de 1e keer en die hebben ze ook waargemaakt. Prachtige materialen en superleuke mensen die goede service (ook niet onbelangrijk) hebben geleverd. Ben blij dat ik ze heb leren kennen en hoop nog eens zaken te doen. Absolute aanrader als je vakwerk wilt hebben thuis!

Super service, kwaliteit en werkzaamheden.

Super service, kwaliteit en werkzaamheden.

Xxxxxxxxxxxxxx

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Het werk en materiaal wat geleverd word is perfect. Dit bedrijf is een aanbeveling waard.

Rolluiken en garagepoort

Ik heb me een paar jaar geleden de garagepoort laten vervangen door van der Loo. Die zeer goed is geplaatst tegen een topprijs. Nu heb ik me door Jarno rolluiken laten plaatsen in een moderne kleur. Ook nu weer topwerk!

Snelle service, denkt goed mee

Denkt goed mee met klant en kwam snel en vakkundig de reparatie uitvoeren

Altijd stipt en correct

Jarno weer bedankt voor het plaatsen van de rolluiken. Weer netjes gedaan.

Goed advies, goede montage, alles in een ontspannen sfeer

Alles verliep professioneel en in een ontspannen sfeer. Kan het alleen maar aanbevelen.

Perfecte service en kwaliteit

Snelle en goede service van een mooi product. Aanrader!

Super tevreden!

We zijn zeer tevreden over de plaatsing van onze rolluiken. Jarno bedankt voor je goede en kundige advies!

Zeer snelle service!

Snel, kundig en genoeg onderdelen bij zich voor reparaties uit te voeren.

Heel tevreden

Wij hebben Jarno ervaren als vakkundig, adequaat, vriendelijk en communicatief. Bovendien kwam de garagedeur eerder dan verwacht. Wij zijn heel tevreden.

Prima service, prettig contact, goed advies en scherpe prijs.

Na verschillende offertes voor een nieuwe garagedeur te hebben aangevraagt hebben we uiteindelijk gekozen voor van der Loo garagedeuren. Niet alleen om de prima prijs, maar ook om het goede gevoel wat het gesprek met Jarno ons gaf. Het goede gevoel maakte hij helemaal waar toen bleek dat een paneel van de nieuwe poort bij transport was beschadigt. Meteen een nieuwe besteld en anderhalve week later keurig vervangen. Prima, een aanrader.

Goef gewerkt en netjes

Er is een mooie garage deur met goed maatwerk geleverd.

Een prima vakman!

Jarno is iemand waar je goed zaken mee kunt doen en zijn afspraken nakomt!

Snelle reparatie

Uitermate tevreden over de service van Van der Loo Garagedeuren! Reparatie aan een motor (na blikseminslag) snel en volgens afspraak uitgevoerd.

De werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd.

We hebben ontzettend prettig zaken gedaan met de firma van der Loo. Afspraken werden nauwgezet nagekomen, men dacht oplossingsgericht mee en stelde zich flexibel op. Daarbij was de uitvoering van de werkzaamheden perfect en dat alles voor een zeer concurrerende prijs.

Afspraak is afspraak.

Duidelijke communicatie, alles geheel volgens afspraak, geen verborgen kosten. Goede montage en alles netjes opgeruimd. Zeer tevreden over deze mannen!

Goede voorlichting

Snelle levertijd en keurig afgewerkt

Zeer prettig contact, afspraken worden nagekomen, geleverde materialen van goede kwaliteit.

Heeft mijn garagedeur voorzien van een nieuwe motor en noemde onze poort nog eentje van de oude soort, lees degelijk. Geen gepraat van er moet eigenlijk een nieuwe in. Daarbij prettig contact en het geleverde werk en materialen van goede kwaliteit. Dus toen we een screen en een hor nodig hadden wisten we wie we moesten bellen.

Kwaliteit voor een eerlijke prijs

Van der Loo Garagedeuren heeft bij ons thuis diverse horren geleverd en geplaatst. We zijn erg tevreden over de kwaliteit en de communicatie.

Fantastische service

Er werd met je meegedacht, hoede adviezen en de communicatie verliep altijd soepel. Snelle levering en montage met goede uitleg over de werkwijze. Kortom een fantastische service die ik iedereen aan zou bevelen!

Duidelijk, vakbekwaam en netjes.

Duidelijk: eerlijk advies en uitleg over poorten, Communicatief erg sterk (hij houdt zich aan de afspraken en reageert snel op vragen), geeft de juiste feedback en blijft respectvol. vakbekwaam: Poort is prima geïnstalleerd, met zorg gewerkt en alles netjes opgeruimd.

Perfect werk afgeleverd

Een perfecte klus afgeleverd. Keurig advies gekregen in het voortraject en daarna helemaal naar wens uitgevoerd. Onze poort mag altijd als referentie gebruikt worden. Nogmaals hartelijk dank Jarno. Mvg Bart (Linne)