Van A tot Z top!

Van adviesgesprek tot offerte, van plaatsing van de poort tot afwerking in één woord top! Absolute aanrader!

Zeer klantvriendelijk en servicegericht

Al onze wensen werden genoteerd kregen direct een offerte. Hierin werd alles uitgelegd. Het plaatsen gebeurde precies op de datum dat wij dat wensten. Mooie kwaliteit deur. Nadat wij besloten toch nog strips als afwerking te wensen werden deze binnen no time geplaatst. Wij zijn super tevreden en bevelen Van der Loo aan iedereen aan.

Top bedrijf!

Vanaf het allereerste moment een heel prettig contact met Jarno, super duidelijke uitleg, komt zelf met zeer nuttige suggesties, top prijs, perfecte montage en oude poort meegenomen, alles zeer netjes achtergelaten! Zeer aan te bevelen! Super tevreden!

Mooie producten en goede service. Vriendelijk en professioneel personeel. Perfect geplaatst, superblij mee

ONTZETTEND BLIJ!

Wij zijn ontzettend blij dat we terecht zijn gekomen bij van der loo. Bij het uitzoeken van de garagepoort verliep alles soepel, kregen die avond zelf nog de offerte doorgestuurd. De communicatie verloopt goed, achteraf betalen is fijn, nemen je oude garage poort weer mee. Werken op een fijne manier! Ik kan echt iedereen dit aanraden en wij komen hier zeker nog terug voor een voordeur! Tevreden klanten hier!!! Zo vooral zo door!

Zoals gewoonlijk zeer goede service en communicatie.

Kwaliteit top!

Netjes gewerkt, alles mooi afgewerkt, ben tevreden!

geweldig werk geleverd

Duidelijk en goed geleverd. Er werd netjes geleverd, gewerkt en opgeruimd.

Een betere ervaring is niet mogelijk

Hoge kwaliteit producten, goede prijs, vriendelijk personeel en snel/vakkundig geleverd. Het kan niet beter. Een eventuele volgende klus gaat absoluut weer naar Jarno.

positieve respons

positieve respons. Goede uitleg op site en overzichtelijk

Tevreden over informatie, snelheid van bestellen en monteren plus de nazorg.

Snelle reactie, goede uitleg, duidelijke offerte, versnelde levering en montage plus snelle nazorg.

Mijn ervaring prima

Mijn ervaring Fijn geholpen,afspraken nagekomen, vriendelijk,kortom ben zeer tevreden

Alleen had ik graag direct afgerekend.

Vakkundig en netjes

Netjes en vakkundig de garagedeur geplaatst en afgewerkt.

Na een offerte aanvraag hadden we toch nog enkele vragen. Jarno is ter plaatse bij ons komen kijken en extra uitleg gegeven! Na het tekenen van de offerte kwam al na een aantal weken het bericht dat ze de poort konden komen monteren. Zowel Jarno als zijn collega zijn ontzettend vriendelijk en professioneel/kundig. De volgende poort aan de achterzijde mag Jarno zeer zeker ook komen maken. Ook zal ik van der Loo garagepoorten bij iedereen aanbevelen! De kwaliteit van de poort is ook ontzettend goed! Als ik meer sterren kon geven zou ik dat zeker doen.

Van eerste communicatie tot oplevering perfect

Jarno van der Loo reageerde heel snel op onze aanvraag met een duidelijke offerte. Goed advies ter plaatse. Afspraken + levertijd 100% nagekomen. Zeer netjes gewerkt. Door vakmanschap zijn ondanks afwijkingen in het deurgat van onze boerderij de deuren toch keurig geplaatst. De openslaande garagedeuren van Wizniowski voldoen helemaal aan de verwachting.

Fijne producten en vriendelijke medewerkers

In 2020 heeft Jarno naar volle tevredenheid een sectionaalpoort bij ons geplaatst. De rolluiken waren inmiddels ook aan vervanging toe, Dit is ook weer netjes opgeleverd. Nu past alles weer mooi bij elkaar. En de rolluiken zijn heel stil tov de oude rolluiken. Wij zijn tevreden!

Kwaliteit, goede prijs en betrouwbaar

Zeker aan te raden. Van der Loo levert een op maat gemaakte garagepoort met hoogwaardige materialen voor een nette prijs.

Positief!

We zijn heel tevreden over het product, werkzaamheden, nette afwerking, uitleg en afhandeling.

Handzender reageert na programmering maar op een knopje, hoe kan dat? Gaarne reactie.

Fantastisch!

Goed advies & productinformatie, korte levertijd, kundige montage.

Goed advies en kwaliteit

Wij zijn zeer tevreden over Van der Loo. Goed en kundig advies en hebben zeer netjes de poort geplaatst met een korte levertijd.

Super tevreden, van offerte tot aflevering alles SUPER !!!

Zoals ik al vermeld heb, zeer tevreden over het gehele proces. TOP

Fijne service en communicatie met top afwerking

Fijne service en communicatie met top afwerking

Prima plaatsing en service.

Zeer tevreden over verwerken opdracht. Werken zeer netjes en service is uitstekend.