Snel en vakkundig met een prima afwerking,

Van offerte tot uitvoering zeer tevreden. Wij hebben samen met onze buren nieuwe garagepoorten laten plaatsen, en voor ons ook een nieuwe voordeur. Wij werden door Jarno heel goed geadviseerd. Als je het over vakmensen heb, dan zit je bij hun wel goed.

Professioneel en goede service

Komt afspraken na, is snel, vriendelijk en vakkundig. Zeker een aanrader.

Perfect verkoop en installatie door zelde team.

Goed advies tijdens verkoopgesprek, snelle offerte en levertijd aangehouden. Tijdens installeren nog extra werk verricht om deuren goed te laten sluiten en nog extra werk uitgevoerd zonder meerprijs om visueel beter te maken.

perfekte snelle service

zeer goed

Schitterend werk verricht, zeer tevreden

Gisteren zijn de mannen van Van der Loo onze nieuwe garagepoort komen monteren. Snel, vakkundig, klant vriendelijk, kwaliteitsvol en zeer professioneel. En wat zijn wij blij met zo’n mooie en strakke poort. Kortom echt een enorme aanrader als het gaat over garagepoorten. Binnenkort laten wij ook door Van der Loo onze schutting vervangen. Goede service, mooi en kwaliteitsvolle afwerking. Echt top! Verdienen een mooie review. Geweldig gedaan wij zijn zeer tevreden! Dankjewel.

Snel, duidelijk en uitstekend werk geleverd. Ik beveel Van der Loo Garagedeuren dan ook van harte aan.

Tot in de puntjes verzorgd.

Jarno denkt met de klant mee. Alles is bespreekbaar. Super vriendelijk en correct.

Duidelijk, correct komt afspraken na

Heb voor het juiste bedrijf gekozen.

Komt gemaakte afspraken na. De montage van de voordeur verliep voorspoedig en was zeer vakkundig. De afwerking van de zijkanten binnen is keurig en netjes. De rommel en oude deur meegenomen. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe voordeur.

Na een volledig via appverkeer uitwisseling van technische en financiële gegevens werd snel gewerkt.

Een broer was tevreden over van der Loo. Voor mij aanleiding om zaken te doen. Na akkoord is snel uitstekend werk geleverd.

Perfect, netjes afgewerkt, goede kwaliteit

Alles volgens afspraak en alles netjes afgewerkt. Vriendelijke eigenaar en vriendelijke mensen die de deur gemonteerd hebben. In een woord, zeer tevreden.

Goede service en levering. Klantvriendelijk. Wij zouden dit bedrijf van harte aanbevelen

Heel tevreden over de nieuwe garagepoort

Dit bedrijf houdt zich aan de afspraak om een uitgebreide offerte te maken incl.aanleg stroomvoorziening. Deskundig, vriendelijk en gaan niet weg voordat alles 3x is gecontroleerd. In deze branche is Van der Loo een topper!

Simpelweg Top!

Jarno is een echte vakman, weet je perfect te adviseren en voert werkzaamheden snel en vakkundig uit. Tevens zeer aardig en betaalbaar!

Perfecte service

2 Jaar geleden de garagepoort laten vervangen en nu waren de voordeur en garagedeur aan de beurt. Dacht direct aan Jarno na de perfecte service. Binnen 4 uur deur en kozijn eruit en nieuwe kozijnen mij deuren geplaatst. Geen vlekje op de witte muur te zien. Super netjes afgewerkt, en opgeleverd. Volgend project de achterdeur die hij natuurlijk weer mag doen.

Snelle levering , en mooi afgewerkt Echt vak werk ga zo door

Heel erg netjes en goed gewerkt

Jarno samen met medewerker hebben alles volgens afspraak geplaatst. Ziet er allemaal heel goed uit.

De kennis,kunde,vaardigheden en vriendelijkheid hebben een grote toegevoegde waarde .

Alle twee de heren waren ze zeer kundig en vriendelijk,tevens hanteren ze een heel goede prijs/ kwaliteit norm. Ze hebben keurig gewerkt en ons een goede uitleg gegeven. Kortom voor ieder die een garagedeur zoekt een prima bedrijf. Van Der Loo Garagedeuren is een oprechte aanrader.

Alles top in orde en volgens afspraak!

Alles is netjes en volgens afspraak geleverd en gemonteerd Afwerking is van topniveau!

Mooi werk geleverd. Een aanrader

Werk snel en vakkundig uitgevoerd. .

Goed gewerkt en snel opgelost

Nadat de afspraak gemaakt was is men vrij snel gekomen om de roldeur te maken. Wel moesten eerst de veren besteld worden.

Uitstekende kwaliteit deuren. Prima geplaatst. Wordt goed geluisterd naar wat je wil. Snelle reactie via email of telefoon. Komen op tijd.

Weer een goede keuze

Na de levering van de Garagedeuren, was onze keuze voor de voordeur snel gemaakt, weer de firma Van der Loo Garagedeuren , na een afspraak en uitleg van Jarno was onze keuze snel gemaakt , weer zoals besproken geleverd en perfect afgeleverd en gemonteerd .

Zeer goede uitvoering vriendelijk en correct hartelijk dank .

Zeer goed bedrijf.

Rijksweg 10