Prima werk geleverd

4 nieuwe rolluiken geplaatst en een nieuwe garagepoort. Mooi werk geleverd. We zijn zeer tevreden met het team die de werkzaamheden hebben gerealiseerd. Super afwerking binnen en alle rommel meegenomen . Er staat nog een restpuntje open maar dat gaat zeker goedkomen. Bij deze wil ik dit bedrijf dan ook zeker aanbevelen. :)

Great service. Most important a very trustworthy company.

Just great service friendly staff. Reasonable prices.

Vlotte en goede service.

Op 14 mei 2020 opdracht verstrekt om kanteldeur (garage) te vervangen door sectionaaldeur. Op 16 juni 2020 is deur vervangen op een puike manier en zonder rommel achter te laten. Oud materiaal is ook afgevoerd.

Excellent service and quality

Excellent service and quality

Plezant and reliable

Keeps his appointments . Works very clean.. very pleasant to deal with and he gives a good service.

De eerste ervaring met Van der Loo Garagedeuren was uitstekend!

Een jonge ondernemer die weet hoe hij met zijn klanten moet omgaan. Het aan zijn woord houden en op de aangegeven dag en tijd plaatsen van het bestelde product. Dat is daadkracht!! En dat is waar klanten van houden!! En wát een kwaliteit....en wát een mooi product...... En ook nog eens 10 jaar garantie, is dat geweldig of is dit super geweldig? Voor mij geen andere meer!!!

Top werk geleverd!

^

Sociaal hard werkende jongeman!

Toen wij bij van der loo de garage deur gingen bekijken heeft hij ons zeer goed geholpen en is zelfs meteen bij ons de deur en alles komen opmeten. Verder heeft hij samen met zijn collega de garage deur netjes verwijderd en de nieuwe deur er weer netjes ingezet en afgesteld. Ben zeer tevreden met de afhandeling en beveel jullie bij andere dan ook graag aan!

Van der Loo Garagedeuren: Vakbekwaam, serieus bedrijf

Goede kwaliteit, goede prijs, afspraak is afspraak!

Ok

Goede afspraken Realisatie projecten 100 procent ok Acceptabele prijsstelling Goede service Vriendelijke samenwerking

Vakkundig

Netjes en vakkundig gewerkt. Ik zeer vriendelijk en een gunstige prijs t.o.v. concurrentie. Zeer tevreden.

• Would you recommend us? No

Zo hoort het!

In onze zoektocht naar een garagedeur kwamen we bij Van Der Loo uit, de afspraak was snel gemaakt. Fijn advies gesprek en een zeer heldere offerte. Op dat moment ook een offerte laten maken voor een rits screen. Ook daar goed en eerlijk advies. De rits screen hangt inmiddels en de garagedeur gaan we binnenkort ook bestellen. Ik raad dit bedrijf van harte aan, Bedankt Jarno.

goede snelle service

prima en snelle service. contact opgenomen omdat een garagepoort van 15 jaar oud kuren vertoonde. Kwam zelfs op Bevrijdingsdag. Poort opnieuw ingesteld en afstandsbediening gereset en poort deed het weer.

Gebeld over een defecte garagepoort die gelukkig dezelfde dag nog gerepareerd kon worden.

Zeer tevreden!

Goede kwaliteit en service. Korte levertijd. Prima prijs.

Goede heldere afspraken die nagekomen worden!

Goede heldere afspraken die nagekomen worden. Jarno komt wanneer hij zegt dat hij komt. Communiceert daar duidelijk en snel in, zowel bij offerte opnemen als de plaatsing.

Vakkundig

Heel tevreden over de elektrische carport .

Alles is netjes geïnstalleerd en afgeleverd

Afhandeling is allemaal goed gegaan.

Een prettig en vertrouwd gevoel.

Deze mensen gaven mij (weduwe)het gevoel dat als ik wat vroeg zij mij serieus namen. Heb verschillende bedrijven geraadpleegd en bij niemand was er dat vertrouwen wat ik bij deze mensen had. Ik ben blij, dat ik deze mensen heb leren kennen. Voor mij hebben zij waargemaakt wat ik graag wilde. Komen hun afspraken na. En niets is hun teveel. Ik kan alleen maar zeggen hebt u garage deuren nodig laat u door VAN DER LOO adviseren.

Direct conform afspraak

Conform afspraak is alles geïnstalleerd. Aan de voorzijde zijn de Motoren kabels perfect weggewerkt. ( Enige wat ik zelf heb mogen uitvoeren was het plaatsen van 2 dubbele stopkontakten om de stekker te kunnen insteken voor de rolluiken zodat alles getest kon worden ) Netjes gewerkt zonder veel stof zowel buiten als binnen. Erg tevreden.

Tevreden klant

Zeer tevreden over het hele traject vanaf aanvraag offerte, inmeten tot en met plaatsing rolluiken. Ik zou Van der Loo Garagedeuren zeker aanbevelen bij anderen.

Van A tot Z alles perfect

Afspraken werden allemaal na gekomen. De werkzaamheden werden snel en vakkundig uitgevoerd. Prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Gemakkelijk telefonisch te bereiken.

Zeer tevreden over de montage en de nieuwe poort.

Wij zijn zeer tevreden over de gang van zaken, vanaf het begin met opmeten, offerte en montage. Goede prijs- kwaliteitverhouding.

Mij ervaring was goed

Ik vond dat de afwerking Goed was en de afval werd ook met genomen als was netjes achter gelaten