Vlotte en correcte afhandeling.

Blij met deze leverancier.

Super service!!

Denkt goed mee en levert producten altijd volgens wens en afspraak.

Vakkundig, betrouwbaar en correct

Via mond op mondreclame bij vd Loo terecht gekomen. Snelle reactie op eerste vragen en het verdere proces van showroombezoek, bestellen en plaatsen vd deur verliep zeer vlot. Zeer tevreden over de gang van zaken. Men weet wat men doet. Top werk afgeleverd en zeer blij met de nieuwe voordeur

Net gewerkt en houdt zich aan de afspraken

Heel netjes gewerkt. Supervriendelijk en komt zijn afspraken na.

Goede kwaliteit en uitstekende service

Komt afspraken keurig na en levert goede kwaliteit en uitstekende service, echte vakmensen!

Alles gaat soepel en volgens afspraak

Vanaf de eerste afspraak waar alles duidelijk uit wordt gelegd, tot aan het plaatsen verloopt alles zo heerlijk soepel. Dit is een bedrijf waar je van op aan kunt en wat kwaliteit en service biedt. In 1 woord geweldig.

Accuraat en vakkundig

Vanaf het eerste contact klantgerichtheid ervaren en alles is volgens afspraak verlopen. En bovenal is er kwaliteit geleverd.

Uitstekende service!

Afspraak gemaakt voor een offerte te laten maken, dag later offerte ontvangen. Bericht ontvangen dat de poort klaar was, en al snel geplaatst kon worden! Super service, super blij mee!

Uitstekend product, prima service, heldere communicatie.

Na een aantal mails met duidelijke informatie volgde een ontmoeting op locatie waarbij concrete afspraken werden gemaakt. Een paar weken later ( eerder dan verwacht ) is de garagedeur helemaal volgens de afspraken geplaatst. Tenslotte volgde heldere uitleg over de bediening van de deur. We zijn heel tevreden en blij kwaliteit van de deur en de afwerking. Ik kan dit bedrijf aanbevelen als je wilt overgaan tot aanschaf van een nieuwe garagedeur.

Goed advies, netjes gewerkt en mooi product afgeleverd

We kregen een goed advies, en de levering was sneller dan verwacht. Er werd netjes gewerkt en we zijn zeer blij met de mooie nieuwe garagedeuren.

Mooie voordeur

Nadat wij vorig jaar door Van der Loo een mooie garagepoort hadden laten plaatsen hebben we nu ook onze voordeur in zelfde stijl laten maken. Het is nu een mooie eenheid geworden. Ook het meedenken over de keuze van glas, slot ed. is zeer prettig. We hebben ook de showroom bezocht waardoor je een nog betere indruk krijgt. Dit bedrijf is zeker aan te raden gezien Jarno werkt zeer netjes, komt zijn afspraken na en bied goede kwaliteit en service.

Top,

Alles netjes volgens afspraak, hele mooie poort.

levering en plaatsing rolpoort prima

Prettige samenwerking en goede afwerking van de bestelde rolpoort tegen een zeer aanvaardbare prijs.

Snel en vakkundig met een prima afwerking,

Van offerte tot uitvoering zeer tevreden. Wij hebben samen met onze buren nieuwe garagepoorten laten plaatsen, en voor ons ook een nieuwe voordeur. Wij werden door Jarno heel goed geadviseerd. Als je het over vakmensen heb, dan zit je bij hun wel goed.

Professioneel en goede service

Komt afspraken na, is snel, vriendelijk en vakkundig. Zeker een aanrader.

Perfect verkoop en installatie door zelde team.

Goed advies tijdens verkoopgesprek, snelle offerte en levertijd aangehouden. Tijdens installeren nog extra werk verricht om deuren goed te laten sluiten en nog extra werk uitgevoerd zonder meerprijs om visueel beter te maken.

perfekte snelle service

zeer goed

Schitterend werk verricht, zeer tevreden

Gisteren zijn de mannen van Van der Loo onze nieuwe garagepoort komen monteren. Snel, vakkundig, klant vriendelijk, kwaliteitsvol en zeer professioneel. En wat zijn wij blij met zo’n mooie en strakke poort. Kortom echt een enorme aanrader als het gaat over garagepoorten. Binnenkort laten wij ook door Van der Loo onze schutting vervangen. Goede service, mooi en kwaliteitsvolle afwerking. Echt top! Verdienen een mooie review. Geweldig gedaan wij zijn zeer tevreden! Dankjewel.

Snel, duidelijk en uitstekend werk geleverd. Ik beveel Van der Loo Garagedeuren dan ook van harte aan.

Tot in de puntjes verzorgd.

Jarno denkt met de klant mee. Alles is bespreekbaar. Super vriendelijk en correct.

Duidelijk, correct komt afspraken na

Heb voor het juiste bedrijf gekozen.

Komt gemaakte afspraken na. De montage van de voordeur verliep voorspoedig en was zeer vakkundig. De afwerking van de zijkanten binnen is keurig en netjes. De rommel en oude deur meegenomen. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe voordeur.

Na een volledig via appverkeer uitwisseling van technische en financiële gegevens werd snel gewerkt.

Een broer was tevreden over van der Loo. Voor mij aanleiding om zaken te doen. Na akkoord is snel uitstekend werk geleverd.

Rijksweg 10

6067 AB Linne