Geweldig.

Perfecte plaatsing, knikarmscherm straalt kwaliteit en luxe uit. Helemaal blij!

Uitstekend!

Snelle offerte, levering en montage van onze garagedeuren. Klantgericht, vriendelijk en goede prijs. Heel mooi, we zijn er blij mee!

Kundig en goed geadviseerd

Goed en kundig advies. Direct antwoord op vragen. Zeer goede service.

Snelle levering van kwalitatief mooi product!

Mooie matzwarte sectionaal poort geleverd en snel en vakkundig geïnstalleerd. Jarno komt alle afspraken keurig na ! Complimenten aan deze ondernemer. Heel prettig zaken doen met Van der Loo Garagedeuren. Helemaal TOP. Thanks Jarno !

Complimenten levering rolluiken

Rolluiken hangen, mijn complimenten voor het advies, de snelheid van levering en ook het eindproduct. Ziet er mooi uit. Dank daarvoor !!

Vakkundig in advies en uitvoering

Jarno en zijn team leveren keurig werk, komen afspraken nauwgezet na.

Goede informatie weet waar hij over praat en komt afspraken na

Snelle reactie bij offerte aanvragen Duidelijke informatie en adviezen Duidelijke offerte Snelle service en infmerd duidelijk over levertijd. Goede afwerking Goede uitleg bij afname.

Super tevreden!

Snel, goed netjes gewerkt! Erg vriendelijk, goede uitleg, prima prijs, alles werkt perfect. Ben heel blij dat ik hier mijn screens hebt besteld, en zal deze firma zeker aanbevelen in mijn omgeving!

Snel en perfect

Ongewoon snelle levering en montage. Alles functioneert perfect. Duidelijke uitleg en uiterst klantgericht!

Uitstekende service zonder poespas em gedoe

Uitstekend en professioneel gewerkt

Sectionale garagedeur is volgens afspraak snel, goed en professioneel gemonteerd.

Heel tevreden over de werkwijze

Goede prijs kwaliteit verhouding, goed advies en komt afspraken na.

Vakmannen die prachtig werk verricht hebben.

Zijn erg blij met mooie garagepoort

Meer service dan verwacht

Keurige heren die nauwkeurig werken. Echte vakmannen. Ze zijn zelfs na de montage later teruggekomen om onze garagepoort te perfectioneren. Meer service dan verwacht!

Reageert snel op serviceverzoek en vakkundige montage

uitstekend!

komt volgens afspraak , uitstekende vakman , klantenvriendelijk en dat ook nog eens voor een competetive prijs!

Top werk!

Zeker aan te bevelen. Alles netjes volgens afspraak en top werk afgeleverd.

Zeer goed bevallen, zeker aan te bevelen

Het contact met Jarno is heel goed bevallen, goede voorlichting, uitvoering volgens afspraak, netjes gewerkt en een mooi resultaat.

Alles perfect

Mijn nieuwe garagedeur werd zeer snel geleverd en vakkundig geinstalleerd. Alle lof

Mooi product en goede service

Wij zijn heel blij met onze garagepoorten. Het zijn echte eye catchers geworden. Er is goed meegedacht om tot een zo mooi mogelijk resultaat te komen. De communicatie was erg goed en er is netjes gewerkt.

Op advies van onze aannemer contact opgenomen met Jarno. Onze garagepoort moest vervangen worden maar de motor hadden we al. Dit was geen probleem. Alles is perfect verlopen, van begin tot eind. We zijn erg blij met het eindresultaat.

zeer goede materialen en goede montage

Mooi afgewerkt en zeer netjes gemonteerd.

In alle opzichten perfect!!!

In alle opzichten perfect!!!!!

Duidelijke communicatie en goede levering!

Wij hebben een positieve ervaring. Communicatie was vanaf het eerste moment duidelijk, prettig en transparant. Afspraken werden perfect en snel nagekomen. Plaatsing vandaag was ook snel, nauwkeurig en conform afspraak. Wij zijn er zeer tevreden mee!