Prima plaatsing en service.

Zeer tevreden over verwerken opdracht. Werken zeer netjes en service is uitstekend.

prijs kwaliteit is uitstekend

werken netjes , rustig en leveren heel mooi werk af.

Correct vakkundig goed werk

Goed bedrijf komt afspraken na en ook goede afwerking van de gemonteerde onderdelen.

Top bedrijf, komt afspraken keurig na en levert prima werk.

Na duidelijke offerte, aangepast aan onze wensen, werd het werk binnen de afgesproken termijn keurig verzorgd.

Duidelijk in de mogelijkheden. Correcte afhandeling.

Zeer goed advies en snelle perfecte levering

Ik ga zeker reclame maken voor het goede advies en perfect afgewerkte plaatsing van onze twee rolluiken. Ook de levertijd was lekker kort, en de plaatsers waren bereid mee te denken met een probleempje wat betreft de bediening.

Prima prijs/kwaliteit en goede service

Onze sectionaalpoort laten vervangen door dubbel openslaande deuren. Duidelijke offerte en veel mogelijkheden m.b.t. Samenstellen naar eigen smaak. Snelle en duidelijke respons op vragen en snelle levering / plaatsing. Zeer tevreden over de service en product.

Top kwaliteit en goede service

Van offerte tot plaatsing goed geholpen. Netjes opgeleverd. Wij zijn super tevreden.

Zeer fijn contact en een prachtige poort

Ik geef ze een dikke voldoende! Leuke jongens met kennis van hun vak. Een echte aanrader

Positief

Voor 2e maal goede ervaring: Kundig, prijs normaal, komt afspraken na.

Deskundig geplaatste sectionaalpoort

Snelle en deskundig geplaatste sectionaalpoort door Arno en collega, goede uitleg en prettig in de omgang. Werken beiden flink en netjes door. Sympathiek, snelle reactie op vragen of aanpassingen. Goede prijs, kwaliteit verhouding. Oude kantelpoort is ter verwijdering meegenomen, dus ook geen omkijken naar.

Prima en snelle service

Jaren geleden rolpoort laten plaatsen door van der Loo. Nog steeds veel plezier van. Toendertijd was service al top. Vandaag nieuwe handzender besteld, binnen zeer korte tijd reactie. Aanrader.

Goed bedrijf

Afstandsbediening van rolpoort defect,na telefonisch kontact met bedrijf snel een nieuwe Handzender in de bus.

Vakkundig en Snel geleverd

Jonge ondernemer met veel passie voor zijn werk, Mijn ervaring was geweldig. Na een lange zoektocht naar een openslaande Garagedeur ben ik bij Jarno terecht gekomen door een service bus die ik toevallig zag voorbij rijden. Voor een goede prijs en kwaliteit hoef je niet verder te zoeken, want bij Jarno zit je goed. Top ga zo door!

Goede service en prijs-kwaliteit verhouding

We hebben al meerdere rolluiken (elektrisch en handbediening) door Jarno laten plaatsen. Hij denkt altijd goed mee. Jarno komt afspraken altijd na. Hij is zeer kundig, geeft goed advies en werkt netjes. Daarnaast heeft hij een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Die jongen weet precies wat hij doet

Heb al vaker gebruikt gemaakt van de diensten van Jarno. Hij en zijn team werken “no nonsens” Starten de werkzaamheden en weten elkaar naadloos te vinden. Heel blij met deze werkwijze!

Jarno komt afspraken na, geeft goed advies. Is vriendelijk en levert perfect werk. Kan ik iedereen aanraden

Zeer aan te bevelen!

Buiten de top kwaliteit van het product was de communicatie zeer prettig. Van advies tot oplevering, zeer aan te bevelen. Ze bestaan nog, ondernemers die doen wat je van ze mag verwachten. Complimenten Jarno, groet Dave

Vakkundig in advies en uitvoering

Goed advies, top uitvoering

Uitstekende service mooie deur

Snel en adequate service en een ontzettend mooi eindresultaat.

Professioneel en snel

Contact na storing aan mijn overheaddeur, dezelfde dag nog opgelost. Perfecte service!

Geweldig.

Perfecte plaatsing, knikarmscherm straalt kwaliteit en luxe uit. Helemaal blij!

Uitstekend!

Snelle offerte, levering en montage van onze garagedeuren. Klantgericht, vriendelijk en goede prijs. Heel mooi, we zijn er blij mee!

Kundig en goed geadviseerd

Goed en kundig advies. Direct antwoord op vragen. Zeer goede service.

Snelle levering van kwalitatief mooi product!

Mooie matzwarte sectionaal poort geleverd en snel en vakkundig geïnstalleerd. Jarno komt alle afspraken keurig na ! Complimenten aan deze ondernemer. Heel prettig zaken doen met Van der Loo Garagedeuren. Helemaal TOP. Thanks Jarno !