Perfect.

Werk op uitstekende wijze uitgevoerd en precies conform afspraak.

Afspraak is afspraak zeer goede communicatie en service

Jarno levert puik werk! Erg tevreden. Geeft aan de voorkant mooi de opties aan en is duidelijk in wat het kost. Zijn werk is perfect zeer tevreden. Zoek jij een goede garagepoort of voordeur? Dan bel zeker met Jarno van der Loo even, hier krijg je zeker geen spijt van.

Snel, correct en uitgevoerd volgens afspraak

Op afgesproken dag en tijdstip op adres aanwezig. Binnen goed twee uur was het plaatsen van twee openslaande garagedeuren gerealiseerd. Van der Loo garagedeuren kan ik aanbevelen.

Goede kwaliteit en mooi afgewerkt.

Stevige en goede kwaliteit voordeur, ziet erg mooi uit aangezien de voordeur hetzelfde uitziet als de garagedeur. Vakkundig geplaatst, afgewerkt en een snelle levering!

Zeer ervaren werknemers.

De eerste indruk was ,hoe de monteur op een vakbekwame manier over kwam met het meten en uitzetten van de railling. En zoals afgesproken binnen 6 a 8 weken levertijd en het plaatsen. Het plaatsen ging op een perfecte manier met twee monteurs. De rust en ervaring wat deze monteurs uitstralen en de uit leg over hoe dat alles functioneert was goed geregeld.

Eerlijk advies , en snel en zeer mooi gemonteerd . Super service

bijzonder prettig en correct bedrijf

Vanaf eerste contact keurig en duidelijk, prima werkzaamheden, uitleg, afleveren, opruimen, enz. Zeer tevreden daardoor!

top

Van der Loo komt zijn afspraken na, communiceert goed en is zeer klantvriendelijk. Goed bedrijf waar anderen een voorbeeld aan kunnen nemen!

Perfect geholpen

Wij hebben een garage poort laten plaatsen door van der loo. Jarno heeft ons goed advies gegeven en de poort perfect geplaatst. Ik zou dit iedereen aanbevelen

Erg tevreden over uitleg, offerte en levering! Bedankt

Van eerste gesprek t/m levering/montage uiterst naar tevredenheid afgehandeld.

Perfect werk geleverd.

Zeer snelle reactie, vakkundige montage. Zeer tevreden

Klantgericht en deskundig

Het offertetraject verliep prettig en snel. Vragen werden snel beantwoord en er werden adviezen op maat gegeven. Op de website staan veel foto's waardoor er een goed beeld gevormd kan worden van het aanbod. Plaatsing van de deuren verliep netjes en deskundig, binnen een paar uurtjes had ons huis een totaal andere uitstraling. Erg blij met onze nieuwe garage- en voordeur!

Mooi product, snelle levering en top geïnstalleerd.

Van der Loo heeft ons op voorhand netjes geadviseerd, de sectionaalpoort snel geleverd en zeer vakkundig gemonteerd. Zeker een aanrader!

Snelle service, klantgericht advies

Sinds we onze garagepoort hebben laten plaatsen hebben we het gevoel dat we als klant gezien worden. Vanaf de eerste kennismaking tot aan de nazorg. Door de storm was onze deur scheef geworden. Ze kwamen snel kijken om het goed te verhelpen. Met een zelfs nog betere oplossing! En de prijs/kwaliteit verhouding is super.

Perfect werk geleverd

Zeer goed advies. Niet te duur Jarno en medewerkers vakmensen.

Goed geadviseerd wat mogelijk is, goede communicatie en super aflevering. Een echte aanrader.

Iemand die zijn afspraken nakomt

Vanaf het eerste contact tot aan de levering zeer goed contact met Jarno. Neemt de tijd voor goede uitleg thuis en in zijn showroom. Zeer correcte manier van werken wat je tegenwoordig nog maar weinig ziet. Uitstekend werk geleverd en na een kleine beschadiging binnen 3 dagen opgelost. Ik beveel Van der Loo Garagedeuren zeker weten bij andere aan.

In mijn zoektocht naar een garagedeur (aangepast aan mijn wensen voor mijn lactatiekundige praktijk aan huis) kwam ik via internet bij van der Loo terecht. Door mijn onregelmatige werk in de gezondheidszorg, kom ik wel eens later of ben ik er onverwacht niet, en Jarno was erg flexibel in het maken en verzetten van afspraken. Daardoor was er goede verstandhouding, vertrouwen en ik kreeg na werktijd goed advies. Jarno luisterde aandachtig naar mijn wensen en samen hebben we garage deur samengesteld. Tijdens de bouw heb ik hem op de hoogte gehouden, dmv foto's (tja ik ben een vrouw en geen bouwvakker) en zo wisten we dat de voorbereiding goed was. Het plaatsen van de deur zelf ging dan ook erg snel. Ik zou dan ook altijd aanraden om de deur door Jarno zelf te laten plaatsen en niet zelf moeilijk gaan doen. Ik ben dan ook erg blij met het resultaat.

Wij worden altijd snel, correct en goed geholpen.

S'morgens gebeld voor een nieuwe afstandsbediening voor de garagedeur. Dag erna, s'middags, lag het pakketje met de afstandsbediening al in de brievenbus.

Super service en uitstekend werk afgeleverd

Vanaf offerte-aanvraag tot voltooiing van het plaatsen van de sectionaaldeur in één woord super. Denken mee met cliënt en bieden oplossingen. Werken zeer accuraat en netjes.

uitstekend

Voortraject alsook plaatsing was perfect. Uitvoering uitstekend tot in het kleinste detail.

Uitstekend Super tevreden

Top bedrijf! Offerte duidelijk, volgens afspraak vakundig geïnstalleerd, goede kwaliteit en snelle levering.

Goede prijs en top service. Alles zeer goed geplaatst en netjes afgewerkt

Super gewerkt

Ben zeer tevreden met de nieuwe deur. Alles is prima verlopen vanaf offerte tot plaatsing.

Weer perfecte service

In onze nieuwe huis weer mooie garagedeuren laten plaatsen door van der Loo garagedeuren. Snelle levering, prima geplaatst. Kortom zeer tevreden!