Zeer tevreden over advies en (snelle) demontage oude en plaatsing van nieuwe garagedeuren en hor.

Jarno en collega vormen een prima en deskundig team.

Erg tevreden over het plaatsen van de garagedeur door Jarno en zijn collega.

Snelle en duidelijke offerte. Plaatsing op afspraak binnen de te verwachte levertijd. Perfecte afwerking. Jarno is zeker aan te bevelen als u op zoek bent naar een nieuwe garagepoort

Goede ervaring van advies tot plaatsing!

Vanaf het advies gesprek aan huis waarbij de mogelijkheden door Jarno met ons zijn besproken tot en met de plaatsing van de poort die werd uitgevoerd met een collega zijn wij zeer tevreden! Voor een goed advies, kwaliteit en een mooie prijs bevelen wij Van der Loo dan ook zeker aan.

Uitgevoerd volgens offerte en afspraak

Offerte voor een sectionaal deur + screens werd snel en goed opgenomen. De communicatie was goed. Alles kon snel worden gemaakt dus geen lange wachttijd. Montage is netjes en vakkundig uitgevoerd. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Beste Service...

Super service, tolle Arbeit , gute Qualität. Danke. Immer wieder gerne!

2 Garagepoorten en 2 screens netjes volgens afspraak in 1 dag gemonteerd.

Had zelf al plaats gemaakt en voor goed weer gezorgd. Het plaatsen ging voortvarend en na de afwerking ziet alles er sjiek uit.

Goede service, kwaliteit en communicatie

Na prettig contact n.a.v. een offerte-aanvraag en opname is er een mooie sectionaalpoort geplaatst. De communicatie verloopt goed, afspraken worden nagekomen, de montage was zeer professioneel en het product voldoet aan de verwachtingen!

Jarno doet wat hij beloofd.

Van te voren goed advies gehad. Rolluiken keurig gemonteerd, aangesloten en beschadigingen gerepareerd. Goede communicatie. Goede prijs/ kwaliteit.

Jarno en zijn medewerker hebben de werkzaamheden volgens afspraak en perfect uitgevoerd!

Ook deze keer, bij het plaatsen van screens, is alles naar volle tevredenheid uitgevoerd. Ik ben niet anders gewend bij Jarno en zijn medewerker(s).

GEWELDIG!

We zijn zeer tevreden met ons geplaatste screen. Afspraken worden nagekomen en men is heel vriendelijk!

Zeer tevreden over screen.

Zeer tevreden over de levering en montage van screen. Nette service, goede prijs- kwaliteit verhouding.

Verschillende offertes aangevraagd, uiteindelijk gekozen voor Jarno. Erg blij met de gemaakte keuze, afspraken worden keurig nagekomen, prima werk geleverd, en zelfs netjes opgeruimd. Super!

Prima werk en materiaal voor een goede prijs.

Zijwaardse sectionaaldeur volgens afspraak besteld en gemonteerd. Perfecte afwerking voor een prima prijs. Qualiteit!

Goed produkt

Prima en correct werk.

Vakkundig en kijkt naar alle mogelijkheden!

We waren al een tijdje aan het denken over een nieuwe poort. Verschillende partijen uitgenodigd, maar de oplossingen van Jarno waren voor ons zeer overtuigend. Nu hebben ze bij ons vorige week de poort geplaats en het ziet er top uit! Zeer netjes gemonteerd en opgeruimd! Wanneer we in de toekomst wat nodig hebben gaan we hier zeker naar terug!

Zeer,zeer tevreden.

De kleur groen voor onze rolluiken was toch wel een gokje. Wij zijn erg tevreden en wij hebben ook leuke reactie van derde gekregen. De werkzaamheden zijn heel goed en netjes uitgevoerd in een zeer goede sfeer. EEN AANRADER.

Uitstekende service.

Een tijdje geleden hebben wij een garagepoort besteld bij Van der Loo. De poort werd binnen de levertermijn (slechts 6 weken) geplaatst en de mannen hebben top werk geleverd. Jarno en Daan gaan zorgvuldig te werk en het werk dat ze leveren is uitstekend.

Uitstekende service, goede producten, professioneel bedrijf

Mooie nieuwe garagepoort en rolluiken gemonteerd. Jarno heeft goed meegedacht over de beste opties voor mij en de producten waren snel geleverd. Perfecte producten waar ik erg blij mee ben. Bij montage netjes gewerkt en de producten zijn van hoge kwaliteit. Top bedrijf, top ondernemer!

Goede service en kwaliteit, toegankelijk en bereidheid tot meedenken.

Houdt zich aan afspraken, korte levertijd en denkt mee over wat het meest wenselijk is in een bepaalde situatie. Goede prijs-kwaliteitverhouding. De communicatie verloopt vlot, de lijnen zijn kort. Vakdeskundig en beleefd personeel. Laten de werkplek netjes achter.

super bedrijf

Komen hun afspraken na, leveren perfect werk af.

Prima bedrijf

Snel antwoord op offerte, en fijn dat bedrijf zelf de situatie komt bekijken en de benodigde maten komt opmeten. Plaatsing garage deur door kundige vriendelijke monteurs. Ze werken ook zeer netjes. Goede service.

Heel goed en deskundig advies, snelle levering en montage

Prima advies, correct de afspraken nakomen en snelle levering. Deur ziet er prachtig uit. Vriendelijke mensen.

Goede en snelle service

Voor de 2de keer weer ‘n rolluik elektrisch laten maken. Was binnen enkele dagen gefixt, prima en netjes gemaakt net zoals ook de vorige rolluiken. Wat mij betreft ‘n hele goede aanrader

Van A tot Z alles prima geregeld.

Top ervaring, alles zoals gehoopt

Fijne communicatie vooraf, met heldere informatie, duidelijke offerte en betaalbare prijzen. Prettige mensen die komen plaatsen, zijn vriendelijk en weten wat ze doen. Snelle levering en super netjes geplaatst.