Snel, correct en vakkundig

Super snel email contact, duidelijke offerte, vakkundig geplaatst. Oftewel top service voor een scherpe prijs!

Prima bedrijf

Heb zelden een bedrijf meegemaakt die zo correct en snel antwoorde op email/ingesproken telefoontjes. Ook de werkzaamheden zijn correct en naar tevredenheid uitgevoerd. Klaar met de werkzaamheden goede uitleg gekregen over de garage en voordeur. Alles netjes opgeruimd. Top bedrijf!!

Uitstekend werk

Mooie garagedeur, precies zoals bedoeld was. Kundig gemonteerd. Kwam afspraken netjes na.

Goed werk geleverd

Vriendelijke eigenaar, die zelf het werk uitvoert met een werknemer. Heeft goed advies vooraf gegeven en levert snel en netjes. Ruimt ook meteen alle afval etc. op. M.a.w. Alles wordt ook weer schoon afgeleverd. Dikke Duim.

Klasse

Jarno gebeld, en drie dagen later is hij komen opmeten, en advies geven over de mogelijkheden.5 weken later is de poort geplaatst,en goed vakwerk geleverd,deze firma is aan te raden voor uw garage poort.

Gewoon de beste

Vandaag is onze nieuwe poort en deur geplaatst door firma Van der Loo. En we zijn daar ook super blij mee.kon gewoon niet beter. 1 zeer vakkundig 2 afspraak is afspraak 3 prijs kwaliteit gewoon top 4 mee denkend 5 vriendelijk 6 alles perfect achter gelaten Wij zijn best puntje precies. En als je onze bevindingen dan ook leest.kan t gewoon niet beter. Jarno en colega een dikke 10 van ons

Jaren eerder moeten doen!

Erg goed geholpen door Jarno en collega, wat een prachtige frisse uitstraling heeft ons huis gekregen door de nieuwe garage- en voordeur. We zijn er ontzettend blij mee, bedankt!

Perfect!

Van der Loo Garagedeuren reageert snel op e-mail, komt afspraken na, geen verkooppraatjes, goed overleg en perfecte uitvoering van de werkzaamheden. Zeker aan te bevelen!

Komen afspraken na en alles is netjes afgewerkt

Goede ervaringen het bedrijf.

Fijne deuren

De dubbele garagedeur paste perfect,deze werd goed afgesteld. En onder de deuren werd een hardstenen dorpel geplaatst en mooi afgewerkt. Al met al ben ik zeer tevreden over montage en afwerking.

Oprecht advies en super fijne service!

Wij waren op zoek naar een nieuwe garage poort. Van der Loo werd aangeraden en we konden snel terecht in de showroom. Met het advies van Jarno hebben wij besloten voor een sectionaal poort te gaan. Jarno denkt met je mee, ook over het financiële plaatje. Het is immers een investering. Nog geen 8 weken later werd de poort geplaatst en de oude poort werd door Van der Loo meegenomen waardoor wij niet met de oude poort bleven zitten. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij raden iedereen Van der Loo aan, en komen zeker nog terug voor onze voordeur!

Netjes en volgens afspraak gewerkt, heel fijn!

Jarno werkt correct volgens afspraak, werkt netjes en legt alles duidelijk uit. Heel fijn!

Prettige communicatie en mooi werk geleverd.

Reageert snel op vragen en prettig in de communicatie. Komt de afspraken na en heeft zeer mooie garagedeuren geplaatst. We zijn er erg blij mee.

Heel goed, zeer tevreden!

Super montage en heel mooi geworden

Jarno Komt netjes zijn afspraken na! En prijs kwaliteit is top Echte aanrader

Nette jongens goede service

Aanrader snelle levering en goede service

Prima werk en prima ondersteuning, ook na werktijd.

Prima werk en prima ondersteuning.

Zo hoort het...

Netjes houden aan de afspraken, perfect en vlot gemonteerd, en netjes opgeruimd. Top Een aanbeveling waard.

Heel erg tevreden!!!

Leuke, vlotte en eerlijke communicatie. Afspraken worden nagekomen. Er wordt netjes gewerkt. De (kleine) problemen werden naar alle tevredenheid opgelost.

Snel, vakkundig en goede kwaliteit

VanderLoo garagexeuren, geeft bij het 1e bezöek een goed advies en beantwoord alle vragen dïe je hebt, zodat er achteraf geen discussie is. Installatie is snel en vakkundig gedaan met kwalitatief zeer goede materialen, en alle bijkomende rommel is netjes opgeruimd.

Kundig geplaatste garagepoort

Goede voorbereiding Kundige plaatsing Netjes gewerkt en prima afgewerkt

Goed, degelijk en deskundig werk

Na eerste afspraak op heel korte termijn offerte ontvangen. Vervolgens nog een paar vragen gesteld, die direct werden beantwoord . Meteen daarna offerte voor akkoord getekend. Na een levertijd van ca. 5 weken afspraak voor montage gemaakt. Binnen 4 uur was het werk ( plaatsen van sectionaal poort ) geklaard. Mooie poort. Helemaal tevreden. ( J. V. Herten )

Vakwerk

Was op zoek naar een sectionale garagedeur en via de Google Reviews ben ik bij Van der Loo terecht gekomen. De reviews kloppen allemaal: Jarno is een vakman, levert goed en snel, nette afwerking, prijs-kwaliteit is ook prima. Dus ook ik geef 5 sterren en zou Van der Loo Garagedeuren echt aanbevelen.

Keurige service

Professioneel, komt afspraken na. Snelle en goede service! Echt aan te raden.

Top van begin tot eind

Wij hadden een afspraak gemaakt met Jarno om ons te laten adviseren over de aanschaf van openslaande garagedeuren. In de showroom in Linne werden op een fijne manier de diverse mogelijkheden besproken en werden er aanvullende opties gegeven. Een duidelijke offerte werd al snel doorgestuurd en na ondertekening ging eea in bestelling onder vermelding van een levertijd van ongeveer 8 à 10 weken. Echter na 5 weken kregen wij al bericht dat de deuren klaar waren en werd een afspraak voor montage gemaakt. In 2 uurtjes tijd zorgde Jarno met zijn collega voor de plaatsing van de deuren, alles prima afgewerkt en met tevens de afvoer van de oude deur. Niet alleen de deuren, maar ook het fijne contact en de servicegerichtheid naar de klant zijn helemaal top, wij kunnen Van der Loo garagedeuren alleen maar aanbevelen!