Top Werk

Jarno geeft een duidelijke uitleg in zijn showroom, komt met praktische oplossingen, levert en monteert zoals voorgesteld en afgesproken.

Jarno levert een mooie deur voor een nette prijs.

Jarno doet zaken zoals het hoort: netjes , adequaat en met goede adviezen. Is goed bereikbaar, reageert snel op vragen en doet wat hij zegt.

Professioneel Correct Alles volgens afspraak Heb al geïnteresseerde adres door gegeven

Goede service, mooie afwerking.

Zeer goede ervaring met Van der Loo Garagedeuren

Jarno en zijn medewerkers hebben ontzettend veel kennis, geven goed advies, werken geperfectioneerd en zijn in de communicatie ontzettend fijn om mee samen te werken. We zouden Vd Loo Garagedeuren overal aanbevelen!

Goede service.en zeer snelle levering

De manen komen hun beloftes echt wel naar.na de schade aan mijn garagepoort te hebben opgenomen zat er na c a 3 weken alweer een nieuwe in.wat wil je nog meer.en vooral in deze hectise tijd op van daag de dag. DUS NIKS MIS MEE

Professionele en vriendelijke hulp

Professionele en vriendelijke hulp. Net zolang gezocht en gepuzzeld tot onze poort het weer deed.

Geweldig bedrijf

Werk al jaren met dit bedrijf samen. De prijzen zijn goed en eerlijk. Daar hou ik van. Jarno komt zijn afspraken na

Geleverd volgens afspraak en keurige montage.

De garagedeur wordt compleet voorgemonteerd geleverd en precies volgens wensen ingepast in de oude situatie. Nieuwe drempel ook door hun gemaakt voor de perfecte aansluiting. Zo word je als klant compleet ontzorgt. Is bij de grotere bedrijven niet vanzelfsprekend, moet namelijk door hun uitbesteed worden. Ik ben erg tevreden over de benadering van Jarno. Chapeau !

Ze zijn telefonisch goed bereikbaar en komen afspraken goed na

Ze zijn telefonisch goed bereikbaar en komen afspraken goed na. Elektrische poort werkt perfect en werkplek netjes achtergelaten.

Goede ervaring

Prima en snelle afhandeling van de bestelling!

Heel erg tevreden!

Ik ben heel erg tevreden over Van der Loo. Een spontane jonge ondernemer die zijn afspraken nakomt. Keurig op afgesproken dag en tijdstip aanwezig. Werkt netjes en kundig.

Een professionele ervaring!

Een snelle reakties na een prijs aanvraag, een professionele en persoonlijke uitleg over de mogelijkheden, een hele snelle levertijd en een vakkundige montage en oplevering op de dag die afgesproken was! Met andere woorden, zo moet een bedrijf zich presenteren en opstellen. Daar kan menigeen zich een voorbeeld aan nemen. En dat alles voor een goede en eerlijke prijs-kwaliteit verhouding!

Gewoon erg goed product en perfecte service

Gewoon erg goed product en perfecte service. Duidelijk verhaal en niet opdringerig. Jarno weet waar hij het over heeft. We zijn erg happy met onze nieuwe garagedeur.

Serieus werk en vakmanschap

Perfectie in werk en afwerking. Blind vertrouwen.

Goed advies en goede service zeker een aanrader

Na een goed persoonlijk gesprek en advies en tussendoor goede communicatie , zijn wij heel tevreden met het geleverde werk .

Van offerte tot oplevering super

Zeer tevreden van de eerste contacten tot aan de oplevering goede kwaliteit in kwalteit en kwantiteit

Helemaal blij met mijn nieuwe openslaande garagedeuren. Geen opmerkingen, alles volgens afspraak. Aanradar!

Vakmensen

Duidelijk advies, vakwerk geleverd. Wij zijn super blij met onze prachtige garagepoort!

Super service en kwaliteit

Snelle service en goede kwaliteit.

Geweldig super bedrijf

Goed geadviseerd welke garagepoort het beste was in mijn situatie. Garagepoort in erge vrieskou gemonteerd op de afgesproken dag en tijdstip. Na montage alles netjes opgeruimd en uitleg gegeven over de werking van de elektrische poort en vervolgens alle oude materialen meegenomen.

Geweldig super bedrijf

Vakwerk

Jarno is adviserend in het voortraject. Luistert goed naar wens van de klant, zonder dit zelf te veel in te kleuren, maar komt wel met goede adviezen waar je als leek minder zicht op hebt en die nu na levering en plaatsing zeer tot hun recht komen. Vandaag prima aflevering en plaatsing, volgens gemaakte tijdsafspraken Ziet er gewoon super uit, mooi materiaal en vooral secure afwerking. Beter dan we hadden kunnen wensen. Woning heeft weer 'smoel' gekregen en binnen is het aangenaam stil.

Professioneel, klantgericht en kwaliteit voor een eerlijke prijs, wat wil je nog meer.

Helder en eigentijds in de communicatie. Eerlijke prijs, snel een afspraak kunnen maken en goed werk geleverd. Helemaal tevreden. Een jong en professioneel bedrijf dat ik iedereen zou aanraden.

Van begin tot eind een geoliede machine

Jarno is een jonge, enthousiaste ondernemer bij wie we gelijk een goed gevoel hadden. Fijn in de omgang en verstand van zaken. Hij komt afspraken na, reageert snel en het allerbelangrijkste: hij heeft een mooie elektrische garagedeur geplaatst waar we erg blij mee zijn. Absolute aanrader!