Uitstekende levering en montage!

Goed advies en juiste opties, eerlijke prijsafspraak. Komt afspraak en planning na, Montage is perfect. Ben heel tevreden! In alle opzichten clientgerichte benadering.

Goede service en communicatie!

De communicatie is snel, vriendelijk en duidelijk, de service is goed en onze garagepoort is snel en netjes gemonteerd. Zeker aan te raden!

Vakwerk!

Advies, service, kwaliteit, afspraak is afspraak, werken netjes. Kortom, vakwerk en dat voor een mooie prijs.

Inbeeldde instantie al een fijne communicatie. Toen we gingen kijken naar de showmodellen kregen we al een eerlijk en duidelijk advies. Na de offerte konden we nog makkelijk switchen van kleuren. Achteraf meer dan blij met deze wisseling want het heeft een prachtige entree van ons huis en onze garage opgeleverd! De service was op alle fronten top!

Uitstekende en vakkundig bedrijf

Jarno & Daan hebben het TOP afgeleverd. Materialen en de uitwerking hiervan zijn uitmuntend. Ze hebben veel kennis van het product en kwamen met ideeën die ik allemaal heb toegepast. Wij raden dit bedrijf dan ook 100% aan bij vrienden/kennissen. Heren bedankt! Groeten uit Uden (Noord-Brabant)

Good gedaon! Top.

We zijn blij dat de moter van onze elektrische garagedeur snel gemaakt kon worden. In 1 woord: top!

Moeilijk bestelformulier.

Foto meesturen ging niet omdat het bestand te groot is. Hoe functioneert het betalen?

Van A tot Z top!

Van adviesgesprek tot offerte, van plaatsing van de poort tot afwerking in één woord top! Absolute aanrader!

Zeer klantvriendelijk en servicegericht

Al onze wensen werden genoteerd kregen direct een offerte. Hierin werd alles uitgelegd. Het plaatsen gebeurde precies op de datum dat wij dat wensten. Mooie kwaliteit deur. Nadat wij besloten toch nog strips als afwerking te wensen werden deze binnen no time geplaatst. Wij zijn super tevreden en bevelen Van der Loo aan iedereen aan.

Top bedrijf!

Vanaf het allereerste moment een heel prettig contact met Jarno, super duidelijke uitleg, komt zelf met zeer nuttige suggesties, top prijs, perfecte montage en oude poort meegenomen, alles zeer netjes achtergelaten! Zeer aan te bevelen! Super tevreden!

Mooie producten en goede service. Vriendelijk en professioneel personeel. Perfect geplaatst, superblij mee

ONTZETTEND BLIJ!

Wij zijn ontzettend blij dat we terecht zijn gekomen bij van der loo. Bij het uitzoeken van de garagepoort verliep alles soepel, kregen die avond zelf nog de offerte doorgestuurd. De communicatie verloopt goed, achteraf betalen is fijn, nemen je oude garage poort weer mee. Werken op een fijne manier! Ik kan echt iedereen dit aanraden en wij komen hier zeker nog terug voor een voordeur! Tevreden klanten hier!!! Zo vooral zo door!

Kan niet beter

Supermooie garagedeuren, goede prijs kwaliteit en advies snelle leverering en keurig netjes geplaatst. Wij zijn er heel blij mee.

Zoals gewoonlijk zeer goede service en communicatie.

Uitstekende improvisatie om probleem met de poort op te lossen

De kantelpoort werkte niet meer a.g.v. een breuk in het plastic gedeelte van de armen. Improviseren om het euvel te verhelpen met deugdelijk materiaal zorgde ervoor dat we de poort weer snel konden gebruiken. Top!

Klantvriendelijk, scherp geprijsd, prima afwerking

Vanaf het eerste contact een prima indruk. Snelle reactie, goeie adviezen, scherpe prijs en uiteindelijk een mooie garagedeur.

Perfect!

Hoge kwaliteit producten, goede prijs, vriendelijk personeel en snel/vakkundig geleverd. Beter dan dit vindt je niet. Chapeau Jarno.

Kwaliteit top!

Netjes gewerkt, alles mooi afgewerkt, ben tevreden!

geweldig werk geleverd

Duidelijk en goed geleverd. Er werd netjes geleverd, gewerkt en opgeruimd.

Een betere ervaring is niet mogelijk

Hoge kwaliteit producten, goede prijs, vriendelijk personeel en snel/vakkundig geleverd. Het kan niet beter. Een eventuele volgende klus gaat absoluut weer naar Jarno.

positieve respons

positieve respons. Goede uitleg op site en overzichtelijk

Tevreden over informatie, snelheid van bestellen en monteren plus de nazorg.

Snelle reactie, goede uitleg, duidelijke offerte, versnelde levering en montage plus snelle nazorg.

Mijn ervaring prima

Mijn ervaring Fijn geholpen,afspraken nagekomen, vriendelijk,kortom ben zeer tevreden

Alleen had ik graag direct afgerekend.

Vakkundig en netjes

Netjes en vakkundig de garagedeur geplaatst en afgewerkt.