Na een offerte aanvraag hadden we toch nog enkele vragen. Jarno is ter plaatse bij ons komen kijken en extra uitleg gegeven! Na het tekenen van de offerte kwam al na een aantal weken het bericht dat ze de poort konden komen monteren. Zowel Jarno als zijn collega zijn ontzettend vriendelijk en professioneel/kundig. De volgende poort aan de achterzijde mag Jarno zeer zeker ook komen maken. Ook zal ik van der Loo garagepoorten bij iedereen aanbevelen! De kwaliteit van de poort is ook ontzettend goed! Als ik meer sterren kon geven zou ik dat zeker doen.

Van eerste communicatie tot oplevering perfect

Jarno van der Loo reageerde heel snel op onze aanvraag met een duidelijke offerte. Goed advies ter plaatse. Afspraken + levertijd 100% nagekomen. Zeer netjes gewerkt. Door vakmanschap zijn ondanks afwijkingen in het deurgat van onze boerderij de deuren toch keurig geplaatst. De openslaande garagedeuren van Wizniowski voldoen helemaal aan de verwachting.

Fijne producten en vriendelijke medewerkers

In 2020 heeft Jarno naar volle tevredenheid een sectionaalpoort bij ons geplaatst. De rolluiken waren inmiddels ook aan vervanging toe, Dit is ook weer netjes opgeleverd. Nu past alles weer mooi bij elkaar. En de rolluiken zijn heel stil tov de oude rolluiken. Wij zijn tevreden!

Kwaliteit, goede prijs en betrouwbaar

Zeker aan te raden. Van der Loo levert een op maat gemaakte garagepoort met hoogwaardige materialen voor een nette prijs.

Positief!

We zijn heel tevreden over het product, werkzaamheden, nette afwerking, uitleg en afhandeling.

Handzender reageert na programmering maar op een knopje, hoe kan dat? Gaarne reactie.

Fantastisch!

Goed advies & productinformatie, korte levertijd, kundige montage.

Goed advies en kwaliteit

Wij zijn zeer tevreden over Van der Loo. Goed en kundig advies en hebben zeer netjes de poort geplaatst met een korte levertijd.

Super tevreden, van offerte tot aflevering alles SUPER !!!

Zoals ik al vermeld heb, zeer tevreden over het gehele proces. TOP

Fijne service en communicatie met top afwerking

Fijne service en communicatie met top afwerking

Prima plaatsing en service.

Zeer tevreden over verwerken opdracht. Werken zeer netjes en service is uitstekend.

prijs kwaliteit is uitstekend

werken netjes , rustig en leveren heel mooi werk af.

Correct vakkundig goed werk

Goed bedrijf komt afspraken na en ook goede afwerking van de gemonteerde onderdelen.

Top bedrijf, komt afspraken keurig na en levert prima werk.

Na duidelijke offerte, aangepast aan onze wensen, werd het werk binnen de afgesproken termijn keurig verzorgd.

Duidelijk in de mogelijkheden. Correcte afhandeling.

Zeer goed advies en snelle perfecte levering

Ik ga zeker reclame maken voor het goede advies en perfect afgewerkte plaatsing van onze twee rolluiken. Ook de levertijd was lekker kort, en de plaatsers waren bereid mee te denken met een probleempje wat betreft de bediening.

Prima prijs/kwaliteit en goede service

Onze sectionaalpoort laten vervangen door dubbel openslaande deuren. Duidelijke offerte en veel mogelijkheden m.b.t. Samenstellen naar eigen smaak. Snelle en duidelijke respons op vragen en snelle levering / plaatsing. Zeer tevreden over de service en product.

Top kwaliteit en goede service

Van offerte tot plaatsing goed geholpen. Netjes opgeleverd. Wij zijn super tevreden.

Zeer fijn contact en een prachtige poort

Ik geef ze een dikke voldoende! Leuke jongens met kennis van hun vak. Een echte aanrader

Positief

Voor 2e maal goede ervaring: Kundig, prijs normaal, komt afspraken na.

Deskundig geplaatste sectionaalpoort

Snelle en deskundig geplaatste sectionaalpoort door Arno en collega, goede uitleg en prettig in de omgang. Werken beiden flink en netjes door. Sympathiek, snelle reactie op vragen of aanpassingen. Goede prijs, kwaliteit verhouding. Oude kantelpoort is ter verwijdering meegenomen, dus ook geen omkijken naar.

Prima en snelle service

Jaren geleden rolpoort laten plaatsen door van der Loo. Nog steeds veel plezier van. Toendertijd was service al top. Vandaag nieuwe handzender besteld, binnen zeer korte tijd reactie. Aanrader.

Goed bedrijf

Afstandsbediening van rolpoort defect,na telefonisch kontact met bedrijf snel een nieuwe Handzender in de bus.

Vakkundig en Snel geleverd

Jonge ondernemer met veel passie voor zijn werk, Mijn ervaring was geweldig. Na een lange zoektocht naar een openslaande Garagedeur ben ik bij Jarno terecht gekomen door een service bus die ik toevallig zag voorbij rijden. Voor een goede prijs en kwaliteit hoef je niet verder te zoeken, want bij Jarno zit je goed. Top ga zo door!

Goede service en prijs-kwaliteit verhouding

We hebben al meerdere rolluiken (elektrisch en handbediening) door Jarno laten plaatsen. Hij denkt altijd goed mee. Jarno komt afspraken altijd na. Hij is zeer kundig, geeft goed advies en werkt netjes. Daarnaast heeft hij een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Rijksweg 10 6067 AB Linne

06 38518245