Goede service en prijs-kwaliteit verhouding

We hebben al meerdere rolluiken (elektrisch en handbediening) door Jarno laten plaatsen. Hij denkt altijd goed mee. Jarno komt afspraken altijd na. Hij is zeer kundig, geeft goed advies en werkt netjes. Daarnaast heeft hij een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Die jongen weet precies wat hij doet

Heb al vaker gebruikt gemaakt van de diensten van Jarno. Hij en zijn team werken “no nonsens” Starten de werkzaamheden en weten elkaar naadloos te vinden. Heel blij met deze werkwijze!

Jarno komt afspraken na, geeft goed advies. Is vriendelijk en levert perfect werk. Kan ik iedereen aanraden

Zeer aan te bevelen!

Buiten de top kwaliteit van het product was de communicatie zeer prettig. Van advies tot oplevering, zeer aan te bevelen. Ze bestaan nog, ondernemers die doen wat je van ze mag verwachten. Complimenten Jarno, groet Dave

Vakkundig in advies en uitvoering

Goed advies, top uitvoering

Uitstekende service mooie deur

Snel en adequate service en een ontzettend mooi eindresultaat.

Professioneel en snel

Contact na storing aan mijn overheaddeur, dezelfde dag nog opgelost. Perfecte service!

Geweldig.

Perfecte plaatsing, knikarmscherm straalt kwaliteit en luxe uit. Helemaal blij!

Uitstekend!

Snelle offerte, levering en montage van onze garagedeuren. Klantgericht, vriendelijk en goede prijs. Heel mooi, we zijn er blij mee!

Kundig en goed geadviseerd

Goed en kundig advies. Direct antwoord op vragen. Zeer goede service.

Snelle levering van kwalitatief mooi product!

Mooie matzwarte sectionaal poort geleverd en snel en vakkundig geïnstalleerd. Jarno komt alle afspraken keurig na ! Complimenten aan deze ondernemer. Heel prettig zaken doen met Van der Loo Garagedeuren. Helemaal TOP. Thanks Jarno !

Complimenten levering rolluiken

Rolluiken hangen, mijn complimenten voor het advies, de snelheid van levering en ook het eindproduct. Ziet er mooi uit. Dank daarvoor !!

Vakkundig in advies en uitvoering

Jarno en zijn team leveren keurig werk, komen afspraken nauwgezet na.

Goede informatie weet waar hij over praat en komt afspraken na

Snelle reactie bij offerte aanvragen Duidelijke informatie en adviezen Duidelijke offerte Snelle service en infmerd duidelijk over levertijd. Goede afwerking Goede uitleg bij afname.

Super tevreden!

Snel, goed netjes gewerkt! Erg vriendelijk, goede uitleg, prima prijs, alles werkt perfect. Ben heel blij dat ik hier mijn screens hebt besteld, en zal deze firma zeker aanbevelen in mijn omgeving!

Snel en perfect

Ongewoon snelle levering en montage. Alles functioneert perfect. Duidelijke uitleg en uiterst klantgericht!

Uitstekende service zonder poespas em gedoe

Uitstekend en professioneel gewerkt

Sectionale garagedeur is volgens afspraak snel, goed en professioneel gemonteerd.

Heel tevreden over de werkwijze

Goede prijs kwaliteit verhouding, goed advies en komt afspraken na.

Vakmannen die prachtig werk verricht hebben.

Zijn erg blij met mooie garagepoort

Meer service dan verwacht

Keurige heren die nauwkeurig werken. Echte vakmannen. Ze zijn zelfs na de montage later teruggekomen om onze garagepoort te perfectioneren. Meer service dan verwacht!

Reageert snel op serviceverzoek en vakkundige montage

uitstekend!

komt volgens afspraak , uitstekende vakman , klantenvriendelijk en dat ook nog eens voor een competetive prijs!

Top werk!

Zeker aan te bevelen. Alles netjes volgens afspraak en top werk afgeleverd.

Zeer goed bevallen, zeker aan te bevelen

Het contact met Jarno is heel goed bevallen, goede voorlichting, uitvoering volgens afspraak, netjes gewerkt en een mooi resultaat.

Rijksweg 10

6067 AB Linne