Prima, zonder minimaal bestelbedrag, top

Super blij mee

Hele goeie service en snelle afhandeling. Ben zeer tevreden, vandaar de 10 als beoordeling. Kom zeker terug als ik weer wat nodig heb. Met vriendelijke groet en misschien tot horens. Jeanette ;-)

Alles is makkelijk en goede verzenddozen.

Goede en snelle levering van de verzenddozen. Met zeer voordelige prijzen zeker een aanrader. Met vragen is de communicatie snel en duidelijk.

Een zeer vlotte levering en een vriendelijke bezorger. Een aanrader als je het mij vraagt!

Duidelijke site Verschillende Betaalopties Snelle leverinf

Super snel geleverd

Makkelijke website goedkoop in vergelijk met anderen en snelle levering. Top dus !

Zonder te beloven de volgende dag bezorgd.

Snelle levering! Raad iedereen aan hier te bestellen.

Snelle levering, product precies zoals verwacht.

good experience

We had ordered bubble wrap and it was on time and good quality

Heel snel geleverd voor goede prijs

Ik zocht een rol golf karton Verpakgigant had wat ik zocht voor een goede prijs En ook nog eens heel snel geleverd Volgende keer koop ik er weer

Prima vertrouwd produkt

Ik wist wat ik hebben moest een nieuw tape rolhouder van tesa. Dozen gaan weer als vanouds dicht. De vorige is +/- 1,5 intensief 5 dgn in de week gebruikt.

Afspraak

Kwaliteit en alles conform afspraak.

2x leverdatum niets geleverd

2x leverdatum gekregen 2x thuisgebleven en 3x ......niets!!!!!!!

Snelle levering en goed materiaal

Zo makkelijk als ik het kon bestellen, zo makkelijk werd het thuis gebracht. Top

super snel

eerste bestelling was niet aangekomen, ff gebeld met de firma,daarna volgende dag in huis

Uitstekend!

De doosjes zijn uitstekend en snel geleverd voor een goede prijs. De verpakking waarin ze zijn verzonden is ook heel goed: een stevige strakke plastic envelop, waardoor de doosjes tijdens het verzenden niet meer ruimte innemen dan nodig is. Duurzaam!

Super dozen

Een goede dozen.

snelle service, goede communicatie

Artikelen zijn snel verstuurd.

geen snelle levering

Had snel van een bepaald type doos nodig, eerst de reviews gelezen en iedereen krijg snel geleverd maar hier helaas niet. Zondag besteld en volgens de site word het dan maandag verzonden dinsdag in huis. Krijg net een mail met tracktracenummer en dan moet je zelf maar uitzoeken met welke transporteur je geleverd krijgt.

Goede telefonische opvolging omdat ik de korting was vergeten in te vullen

Snel geleverd, product zoals verwacht, goede afstemming over levering.

Rol karton voor de moestuin besteld en die wilde ik graag op vrijdag geleverd krijgen. Dat is prima gelukt, zelfs een berichtje over leveringstijdstip.

Alles naar wens toppie

Alles op tijd geleverd

Top❗️

Alles perfect verlopen en óók goed telefonisch te bereiken.

Super service!

Wij werken al jaren samen met Verpakgigant en dat bevalt ons gigantisch goed! Ga zo door!

Vlotte bestelling, goede opvolging van het bedrijf en correcte afhandeling. Snelle levering.