Toppie levering!

Eerst was ik altijd klant bij luchtkussengigant.nl maar ik kreeg een mailtje van ze dat verder gaan met verpakgigant.nl met een groter assortiment. Bevalt altijd prima bij deze gasten. Ik heb ook wel es iets nodig wat niet op de website staat maar dat bestellen zse gewoon voor me dan. MVG

Ik bestelde noppenfolie op een rol. Deze werd heel snel geleverd. Jammer dat er geen verpakking omheen zat, dus zijn de onder- en bovenranden van de rol behoorlijk vuil geworden. Dat vind ik jammer!

Hallo Jenny, Hartelijk dank voor de feedback. Dit had inderdaad anders gemoeten. Voor de 100 cm rollen alsmede de combinatie rollen worden deze standaard voorzien van een levering in zak. Helaas was dat voor de 50 cm rollen nog niet standaard en zijn wij de afgelopen maand op zoek geweest naar een geschikte oplossing welke momenteel voor ons wordt geproduceerd. Zo worden binnenkort alle rollen in zak verstuurd. Met vriendelijke groet, Erik Team Verpakgigant.nl

Top webshop!

Snelle en goed service via de live chat. Erg tevreden met de bestelde luchtkussen enveloppen. Bestelling gister geplaatst en vandaag al in huis!

Goede Service snelle levering.

Top klantenservice!

Snel en kundig geholpen toen ik nog een aantal vragen had. Levering verliep soepel en erg tevreden over de kwaliteit enveloppen.

Top contact en goedkoopste voor al mijn verpakkingsmaterialen

Vandaag besteld; morgen in huis. Top klantenservice voor de vragen die ik had, ze hadden er zeker verstand van. Samen tot een gepaste oplossing gekomen voor mijn probleem, nogmaals bedankt!

Super snelle levering

Op tijd en compleet

Op tijd en compleet

Heel erg goed

Vlot geleverd goede kwaliteit

Perfect , supersnelle service !!

Vandaag besteld , morgen in huis !!

Betaalbare enveloppen snel geleverd

Ik vond de voordeligste luchtkussenenveloppen bij verpakgigant.nl. En supersnel geleverd.

Betere verpakking

De straks om de dozen zijnet strak om de dozen gedaan waardoor deze door op de hoeken van de dozen heen zijn gesmeden. Hierdoor zijn er een aantal enveloppen beschadigd. Na telefonisch contact vanuit het bedrijf is dit probleem naar zeer tevredenheid opgelost. Goede klantenservice !!!

Scherpe prijs en snelle levering!

De titel zegt het al: geen ingewikkelde zaken maar gewoon de goedkoopste en levert snel via PostNL

Top & snel service

Niets te zeggen want allles was gewoon top !

Levering was snel binnen en was netjes ingepakt

Top geregeld, na eerst verkeerde maat besteld te hebben!

Goede service, erg vriendelijk en snel geholpen.

Snelle en goede service

Duidelijke hulp via chat met Erik

Duidelijke website, snelle levering.

Prima webshop. snel geleverd!

excellent

kan niet beter doe zo verder

snel en goed

savonds besteld, volgende dag geleverd en kwaliteit perfect

Uitstekende enveloppen

Uitstekend.