's middags besteld, 'svaonds een track & trace ontvangen en volgende dag geleverd.

fijne partij die meedenkt!

Bestel hier al jaren en als ik iets niet kan vinden helpen ze me altijd zoeken ook als het niet op de website staat. top, thanks gasten!

Gewoon goed

Perfecte service

Koeriers dienst verkeerd afgeleverd, maar zeer goed opgelost door verpakkingsgigant

Snelle levering en prima prijzen.

Voldoet gewoon prima, geen klachten

Gewoon een bedrijf dat goede spullen verkoopt, snel verzendt en een prima prijs vraagt. Geen enkele negatieve opmerking.

Snel geleverd en goed verpakt

Vlotte levering

Vlotte levering en precies datgene wat we besteld hadden

Geweldige service, goeie producten en snel geleverd.

Fijne partner, persoonlijke contact en altijd beste prijzen vergeleken met concurrentie

Uitstekend!

Wat is het goed geregeld! Gister besteld en vandaag al in huis en de kwaliteit van mijn levering is van topkwaliteit. Al vaker besteld en als er iets aan de hand is wordt het altijd snel en kundig opgelost. Weinig bedrijven die zo klantgericht zijn als deze!!

Top!!!!!!!!!!

Zeer beleefd en doen wat ze beloven. Maandag gebeld voor informatie, zeer goed en netjes te woord gestaan en dezelfde dag nog mijn bestelling van een rol noppenfolie de deur uitgegaan. Proficiat!!!!! Alleen de bezorger van het koeriers bedrijf heeft het bij de buren afgegeven en zou een briefje in de brievenbus doen. Dus een dag later werd ik gebeld door de buurvrouw van 82 wanneer ik die grote rol kom ophalen. Tja, geen briefje van de koerier. Maar over de Verpakgigant alleen maar lof!!!!!!!

Top geregeld

Snelle levering van rol noppenfolie door eigen dienst.

Top service !!

Ik had vandaag besteld en de dag daarna in huis. Ook waren de producten zoals ik had verwacht!

Bubbel folie besteld voor het versturen van mijn drumstel werd snel geleverd!

top,snelle actie

Top, snelle actie, goede prijs

Snelle scherpe offerte en snelle levering van dozen en andere benodigdheden. De dozen voldoen aan de verwachtingen wij zijn er erg blij mee.

Snelle service van goede prokuten

Zo fijn als je meteen goed en zorgvuldig te woord wordt gestaan en en de levering volgens afspraak afgehandeld wordt! Dank daarvoor!

Fast and efficient

I liked the experience of buying in this store.

Positief

Goed materiaal en snel bezorgd

Uitstekende verhouding prijs kwaliteit

De bestelling werd op korte termijn geleverd en voldoet perfect aan de verwachtingen.

uitstekend

zoals beschreven snel en goed

vlotte levering