Super snel

Goed assortiment mooie prijs en vooral snel geleverd

Kwaliteit

Hele snelle correcte bezorging en prima kwaliteit!

Topservice

Voor de eerste keer brievenbus doosjes besteld maar zeker tevreden Snelle verzending en mooie prijs verhouding van de brievenbus doosjes

Duidelijke site, materialen uitstekende kwaliteit en verzending idem ditto. Mocht ik meer nodig hebben kom ik hier weer de aankopen doen.

professionals

Geweldige service, goede prijs Fijne zaak met kundige, vriendelijke mensen! sam is hero bro master Respect

Excellent

The product quality is very good. The delivery is very quick. The service is also very good.

super :)

snelle bezorging, stevige brievenbusdozen, past perfect door de brievenbus. zeker voor herhaling vatbaar. en verkoper echt aan te bevelen.

Top en top

Goedkoop en kwalitatief

Goede prijzen, goede service

Maken waar wat ze adverteren

Snelle levering en goede kwaliteit

goed service

1ste bestelling 1 rol nopjesfolie kwijt geraakt bij DPD, Contact gezocht met Verpakgigant, en deze stuurde de zelfde dag nog de bestelling opnieuw. met de mededeling komt dat andere pakket alsnog mag je hem ook houden. super tof.

Alles prima!

Overzichtelijke website. Snelle verzending, prima product.

Scherpe prijzen

Hele goede prijzen voor de brievenbusdozen. Prima verpakt. Tevreden

Geweldige service

Voor mijn webshop heb ik bij Verpakgigant.nl verzenddoosjes besteld. Helaas zat er een lading bij die telkens weer open ging na het vouwen. Vervolgens hebben ze nieuwe doosjes opgestuurd die prima in orde waren. Top service, communicatie is goed, dus helemaal prima. Zal in de toekomst zeker weer wat bestellen!

Na een vrijblijvend een sample te mogen ontvangen de uiteindelijke bestelling snel en goed verpakt binnen gekregen. 10/10.

Snelle, fijne service

Er volgde een gratis levering, nadat de eerste levering beschadigd bleek te zijn. Zeer snelle en nette service, ook via telefoon en mail. Super!

Super goed bedrijf!

Verpakgigant is een jong bedrijf die mee kunnen met de grote concurrentie. De prijzen zijn erg scherp en alles is netjes de volgende dag in huis. Top service!

Goed meedenkend bedrijf met goede kwaliteit producten

Vakkundig geholpen bij de inrichting van mijn verpakkingsproces en dat ook nog eens voor een scherpe prijs.

Topp!

Snelle levering, scherpe prijzen en Gratis verzending! Kortom een fijne ervaring met dit bedrijf

Goed meedenkend bedrijf

Voor een nieuw product die ik ga verkopen op mijn eigen webshop zocht ik passende verpakkingsmaterialen, maar hier kwam ik zelf niet helemaal uit. Gelukkig werd ik meteen goed geholpen dmv de live chat op de website. Door de hulp heb ik nu een voordelige oplossing gevonden om mijn pakketjes te versturen. Bedankt!

Bij de bestelling staat aangegeven dat je producten dezelfde dag nog worden verzonden wanneer je voor 15.00 besteld, maar voordat een van de producten binnen kwam, waren wij meer dan een week verder. De rest van de bestelling was niet meegekomen en deze kregen wij nog veel later binnen. Hier moest ik verpakkingsgigant eerst zelf nog een herinnering voor sturen. Verpakkingsgigant is ons later wel goed tegemoet gekomen.

Zending was laat

Zending was laat, kwaliteit is ok, niet voor herhaling vatbaar helaas.

Goed verzorgd bedrijf

Ik had snel enveloppen nodig, maar wist niet welke maat ik moest hebben. Gelukkig werd ik telefonisch super goed geholpen door de mannen van verpakgigant.

Keurig geregeld!

Conform afspraak verzorgd.