Bubbel folie besteld voor het versturen van mijn drumstel werd snel geleverd!

top,snelle actie

Top, snelle actie, goede prijs

Snelle scherpe offerte en snelle levering van dozen en andere benodigdheden. De dozen voldoen aan de verwachtingen wij zijn er erg blij mee.

Snelle service van goede prokuten

Zo fijn als je meteen goed en zorgvuldig te woord wordt gestaan en en de levering volgens afspraak afgehandeld wordt! Dank daarvoor!

Fast and efficient

I liked the experience of buying in this store.

Positief

Goed materiaal en snel bezorgd

Uitstekende verhouding prijs kwaliteit

De bestelling werd op korte termijn geleverd en voldoet perfect aan de verwachtingen.

uitstekend

zoals beschreven snel en goed

vlotte levering

Mooie verpakkingen fijne formaten

Snelle levering, top kwaliteit

Snelle levering, zoals altijd. De kwaliteit van de luchtkussenenveloppen is super.

Snelle levertijd, super producten!

Mijn bestelling gisteren besteld, vandaag in huis. Mijn rol noppenfolie zat goed verpakt en is van mooie kwaliteit, Verpakgigant.nl bedankt en tot de volgende!

Toppie levering!

Eerst was ik altijd klant bij luchtkussengigant.nl maar ik kreeg een mailtje van ze dat verder gaan met verpakgigant.nl met een groter assortiment. Bevalt altijd prima bij deze gasten. Ik heb ook wel es iets nodig wat niet op de website staat maar dat bestellen zse gewoon voor me dan. MVG

Ik bestelde noppenfolie op een rol. Deze werd heel snel geleverd. Jammer dat er geen verpakking omheen zat, dus zijn de onder- en bovenranden van de rol behoorlijk vuil geworden. Dat vind ik jammer!

Hallo Jenny, Hartelijk dank voor de feedback. Dit had inderdaad anders gemoeten. Voor de 100 cm rollen alsmede de combinatie rollen worden deze standaard voorzien van een levering in zak. Helaas was dat voor de 50 cm rollen nog niet standaard en zijn wij de afgelopen maand op zoek geweest naar een geschikte oplossing welke momenteel voor ons wordt geproduceerd. Zo worden binnenkort alle rollen in zak verstuurd. Met vriendelijke groet, Erik Team Verpakgigant.nl

Top webshop!

Snelle en goed service via de live chat. Erg tevreden met de bestelde luchtkussen enveloppen. Bestelling gister geplaatst en vandaag al in huis!

Goede Service snelle levering.

Top klantenservice!

Snel en kundig geholpen toen ik nog een aantal vragen had. Levering verliep soepel en erg tevreden over de kwaliteit enveloppen.

Top contact en goedkoopste voor al mijn verpakkingsmaterialen

Vandaag besteld; morgen in huis. Top klantenservice voor de vragen die ik had, ze hadden er zeker verstand van. Samen tot een gepaste oplossing gekomen voor mijn probleem, nogmaals bedankt!

Super snelle levering

Op tijd en compleet

Op tijd en compleet

Heel erg goed

Vlot geleverd goede kwaliteit

Perfect , supersnelle service !!

Vandaag besteld , morgen in huis !!

Betaalbare enveloppen snel geleverd

Ik vond de voordeligste luchtkussenenveloppen bij verpakgigant.nl. En supersnel geleverd.

Betere verpakking

De straks om de dozen zijnet strak om de dozen gedaan waardoor deze door op de hoeken van de dozen heen zijn gesmeden. Hierdoor zijn er een aantal enveloppen beschadigd. Na telefonisch contact vanuit het bedrijf is dit probleem naar zeer tevredenheid opgelost. Goede klantenservice !!!

Schelphorst 45 A

1771 SL Wieringerwerf