Zeer goede en correcte dienstverlening!

Mijn ervaring met Aroma-Company zijn zeer goed, altijd correcte opvolging van de bestelling en als er een artikel niet voorradig is dan krijg je steeds een mailtje om te verwittigen dat de zending iets langer op zich zal laten wachten. Kortom klantenservice zoals het hoort. Ik ben en blijf een tevreden klant!

TOP

TOP

Swift

Site bekomen via een dampshop, omdat ze weer eens het niet hadden binnen gekregen wat ik wenste/besteld. Via deze site dan vlug het nodige gevonden van TFA en direct een voorraad aangelegd :) Verder zeer goede opvolging van je bestelling en postpakket via email, vlug en vlot pakket aangekregen, goed verpakt. Een minpuntje vond ik dat er geen nicotine boosters te verkrijgen zijn via hier? (ik vond ze alvast niet) Dus voor deze terug naar de dampshop... lol. George

Snel en gemakkelijk - ook voor Nederlanders

De website zou iets beter kunnen met PG/VG verhoudingen in het overzicht. Productinformatie iets uitgebreider. Het bestellen gaat gemakkelijk. Goede voortgang van het proces, je krijgt direct een track&trace code om je pakket te volgen. Ik heb op een donderdag besteld en ontving het pakketje dinsdag avond. Per 1 juni mag je in Nederland geen vloeistoffen ver(kopen) van >10ML. Het pakketje had wel tape van 'Aroma Company' om de verpakking. Ik kan mij voorstellen dat dit soort pakketjes wel kunnen worden tegengehouden? Wellicht een meer discrete verpakking garandeert dat de koper het pakketje ontvangt. Ik heb de mijne in ieder geval ontvangen en ik ben zeer tevreden.

Super service en snel

Zeer snelle service, volledige bestelling, alles erop en eraan.

Pluspunten

Zéér goede service. Eén van de bestelde producten was niet op voorraad, hierdoor was de wachttijd langer. Ze hebben kort na de order contact opgenomen om dit te melden. Ik kon zonder problemen order veranderen. Zeer klantvriendelijk en snelle service! Zeker een aanrader!

Pluspunten

Top service!

Pluspunten

supersnelle levering , superservice , goede prijzen

Pluspunten

Zeer vriendelijk Klant gericht

Pluspunten

in de winkel: super klantvriendelijk nemen tijd voor een duidelijke uitleg te geven online: altijd op tijd geleverd super service na verkoop altijd nieuwe producten op website duidelijke webshop

Pluspunten

Pluspunten

Zeer goeie service na verkoop + zeer vriendelijk

Pluspunten

Aanbod, klantenservice, prijs, kennis, alles

Pluspunten

Heel vriendelijk personeel

Pluspunten

vriendelijk en snel

Pluspunten

Goede service, meer dan voldoende uitleg en groot assortiment ter beschikking. Ook altijd vriendelijk geholpen in de winkel van Ternat!

Pluspunten

snel geleverd en redelijke keuze uit produkten.

Foto's plaatsen. Zonder foto's koop ik veel minder, of zelfs niets. Een website zonder foto van een produkt komt niet over. En meer uitleg bij de produkten, die er eigenlijk totaal niet zijn, maar wel nodig zijn voor mij en waarschijnlijk veel andere mensen.

Pluspunten

Goede communicatie, ondersteuning & advies, Bruikbare tips & ondersteuning voor maken eigen e-liquid, snelle & correcte levering..

Pluspunten

Goede prijs, snelle levering

Pluspunten

Snel, betrouwbaar, en accuraat. Wat wil je nog meer

Pluspunten

Snel en correct

Misschien ook de coil verkopen.