Sloppiness

The first 2 orders were delivered with no problems. Then I pre-ordered ( website says 2-14 business days) I waited 6 weeks. During that time I changed my address. And notified them about it. They changed the address on the order. Then I saw that the status of my order was changed, but they did not send the package, eventually writing to them, I found out that 1 product was removed from the sale. I changed it. And reminded for the 3rd time that I changed my address. Then they make a new order and send the order to the old address. When I ask what are we going to do? They say go across the country and make arrangements with strangers. And they don't answer any more messages. Complete unprofessionalism and terrible attitude to customers. They did not even apologize, let alone compensation.

Slecht

Ik heb mijn bestelling al een maand niet ontvangen mail word niet beantwoord aroma company is niet bereikbaar. Ik vind aroma company een oplichterij

Top !!

Groot aanbod, snelle levering! Helemaal top!

TOP service

Altijd op tijd en nooit gedoe. Ze leggen netjes uit dat als je meer dan 1 product wil waarvan iets niet op stock is, dat je het best in 2 verschillende orders plaatst. Mijn go-to (web)winkel voor de komende jaren :-D

Top service!

Klantvriendelijk personeel , en top service!

Altijd topservice!

Topservice, kwaliteit voor een juiste prijs. Meer heb je niet nodig!

Een super leuk bedrijf dat topkwaliteit levert aan de beste prijs!

Een jong en zeer enthousiast team stelt alles in het werk om je producten zo snel mogelijk te leveren op de gewenste plaats. Zeer vriendelijke mensen ook - zelfs als tijdens extreem drukke periodes (zoals de corona crisis) -. Ik ben hier nu al enkele jaren een zeer tevreden klant!

onbetrouwbaar

week geleden 2 flesjes liquid besteld , ondertussen nog steeds geen liquids ontvangen . 2 dagen geleden mail gestuurd met de vraag waar men liquids blijven en tot op heden nog geen antwoord of track en trace ontvangen

Service is verbeterd

Sinds mijn vorige review is de dienstverlening beter geworden. Er lijkt een grotere productenvoorraad te zijn en mijn bestellingen zijn er nu meestal binnen een dag.

Grote bestelling incompleet, geen reactie

Ik heb een grote bestelling gedaan en meer dan de helft niet ontvangen. Wanneer ik probeer te bellen word er niet opgenomen. De mail die ik weken geleden heb verstuurd is nooit beantwoord. Niet bestellen dus!

Wisselvallig

Eerste keer Aromas besteld ging goed & vlug. 2e keer bestelde ik iets dat in voorraad was, ben nu al een weekje aan het wachten zonder enige bevestiging/mail dat dit langer duurd. Heb 4 dagen geleden een mail gestuurd 2x (via site/rechtstreeks via mail) en nog geen antwoord gekregen. Nu gisteren nog een mail gestuurd voor het te annuleren (herroeping op annuleren (Europees recht)), en nog altijd niks. Er is solidariteit voor de verzending door Corona maar had al een antwoord verwacht. Producten aan te raden, klantenservice valt wel tegen.

Commerçant sérieux

Réponse au téléphone, très bien. Service rapide. Commande passée le 1er jour l'après-midi. Préparation de la commande le lendemain et le 3e jour j'étais livré au matin. Excellent service.

Geweldige service!!!!

Gisterenavond bestelt en deze ochtend bestelling al afgeleverd. Heel blij met jullie goede service en dus ook een blijvertje.Een echte aanrader voor mensen die online hun liquid en andere vape benodigdheden willen bestellen.En in deze rare tijden al helemaal aan te raden,je krijgt er geen spijt van.En er is heel veel keuze in de shop en de service is wat mij betreft super. Top voor mij. xx

Goed, maar niet snel

Mijn favoriete juice is nooit op voorraad dus kan soms tot een week duren voordat ik mijn bestelling heb.

Zeer goede en correcte dienstverlening!

Mijn ervaring met Aroma-Company zijn zeer goed, altijd correcte opvolging van de bestelling en als er een artikel niet voorradig is dan krijg je steeds een mailtje om te verwittigen dat de zending iets langer op zich zal laten wachten. Kortom klantenservice zoals het hoort. Ik ben en blijf een tevreden klant!

TOP

TOP

Swift

Site bekomen via een dampshop, omdat ze weer eens het niet hadden binnen gekregen wat ik wenste/besteld. Via deze site dan vlug het nodige gevonden van TFA en direct een voorraad aangelegd :) Verder zeer goede opvolging van je bestelling en postpakket via email, vlug en vlot pakket aangekregen, goed verpakt. Een minpuntje vond ik dat er geen nicotine boosters te verkrijgen zijn via hier? (ik vond ze alvast niet) Dus voor deze terug naar de dampshop... lol. George

Snel en gemakkelijk - ook voor Nederlanders

De website zou iets beter kunnen met PG/VG verhoudingen in het overzicht. Productinformatie iets uitgebreider. Het bestellen gaat gemakkelijk. Goede voortgang van het proces, je krijgt direct een track&trace code om je pakket te volgen. Ik heb op een donderdag besteld en ontving het pakketje dinsdag avond. Per 1 juni mag je in Nederland geen vloeistoffen ver(kopen) van >10ML. Het pakketje had wel tape van 'Aroma Company' om de verpakking. Ik kan mij voorstellen dat dit soort pakketjes wel kunnen worden tegengehouden? Wellicht een meer discrete verpakking garandeert dat de koper het pakketje ontvangt. Ik heb de mijne in ieder geval ontvangen en ik ben zeer tevreden.

Super service en snel

Zeer snelle service, volledige bestelling, alles erop en eraan.

Pluspunten

Zéér goede service. Eén van de bestelde producten was niet op voorraad, hierdoor was de wachttijd langer. Ze hebben kort na de order contact opgenomen om dit te melden. Ik kon zonder problemen order veranderen. Zeer klantvriendelijk en snelle service! Zeker een aanrader!

Pluspunten

Top service!

Pluspunten

supersnelle levering , superservice , goede prijzen

Pluspunten

Zeer vriendelijk Klant gericht

Pluspunten

in de winkel: super klantvriendelijk nemen tijd voor een duidelijke uitleg te geven online: altijd op tijd geleverd super service na verkoop altijd nieuwe producten op website duidelijke webshop