goed bedrijf met kennis

goed bedrijf met kennis van zaken ,

Zeer goede leverancier

Zeer goede leverancier, producten binnen 24 uur te leveren.!! Probleem met een product gehad, men bezoekt zelf de veehouder en wat blijkt veehouder heeft het verkeerd gebruikt.

Zelfs door medewerker thuisgebracht

Prima en snel geregeld

Prima en snel geregeld

goede service en snelle levering.

fijne firma, luisteren naar jouw als klant en denken mee als je iets vraagt. en vriendelijk personeel.

prima producten

het lijkt mij handig om een app te hebben waarmee ik kan bestellen. zo kan ik makkelijker en sneller bestellen en ook op de werkvloer. ik kan dan producten laten zien aan klanten en die eventueel mee bestellen.

Denkt met de klant mee !

Goede service, mag wel wat meer doen op paardensport gebied,

super service en altijd snel.

vriendelijk en behulpzame mensen, luisteren ook echt als je iets vraagt.

goeie producten en goede service

Als ik bel met een vraag wordt deze vakkundig opgelost. En snelle levering.

Prima producten en dienstverlening

Dank voor dit geweldige rapportcijfer. We zijn er ontzettend blij mee :) Hartelijke groet, Team Bio Enterprise

Zou iets meer contact met de klant kunnen zijn door een vertegenwoordiger waar door er sommige prijzen aangepast zouden kunnen worden en ik dan meer bij jullie zou bestelen

Goedemiddag Ivan, Dank voor je reactie. Deze hebben we doorgestuurd naar onze buitendienstmedewerker/vertegenwoordiger in jouw regio. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen. Groet, Team Bio Enterprise

Bio Enterprise is een goed bedrijf met goede produkten

Een goed bedrijf

wat ik altijd bestel daar heb ik goede ervaring mee

vlotte goede service

vriendelijk behulpzaam altijd terug bellen goede voorraad

Bestellingen worden correct en op tijd afgeleverd

afrasteringen

voor het grotere werk is de capaciteit van de zwaarste horizont toestellen onvoldoende

Goede ervaringen

goede producten en correcte levering

goede producten en goede uitleg maar vindbaarheid van producten (meer verdelen in aparte categorieën) op webshop kan beter vind ik.

vlotte levering van goede producten. met een zeer uitgebreide product range

vlotte levering van goede producten. met een zeer uitgebreide product range

goede firma

Een hele fijne firma om mee te werken. Komen hun afspraken heel goed na. Vriendelijke mensen aan de telefoon, kunnen veel bedrijven iets van leren.

Zeer Goed

Pluspunten

Bij vragen altijd bereikbaar, snelle levering.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goed snelle levering

Sluiskolk 3 7681 KC Vroomshoop

Over Bio Enterprise

Bio Enterprise, agro specialist, heeft al ruim 30 jaar ervaring in de professionele veehouderij en kent de agrarische wereld daarom van binnenuit. Onze groothandel levert een compleet assortiment aan agrarische producten en zijn we kennispartner van onze dealers en van individuele veehouders, zowel in Nederland als daarbuiten.