Pluspunten

Goed advies en snelle correcte levering.

Hartelijk dank voor uw reactie en rapportcijfer. Hier zijn we ontzettend blij mee! Tot ziens in de online winkel. Groet, Team Bio Enterprise

Pluspunten

Indien gewenst goed advies van vakkundig personeel, snelle levering.

Pluspunten

Komen altijd de afgesproken levertijd na. Eikettering van de verpakkingen is uitmuntend

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat u tevreden bent over onze service en dienstverlening. Groet, Team Bio Enterprise

Pluspunten

service gericht personeel

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goede levering

Pluspunten

Prima bereikbaarheid/deskundigheid/assortiment

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Je wordt hier goed behandeld.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Zeer goede service . Snelle levering

De verzendkosten voldoen niet meer aan deze tijd Overal betaal je rond de 4.75 verzendkosten Hier €9.50. Dat is helaas teveel .

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw rapportcijfer aan Bio Enterprise. Het kan voorkomen dat verzendkosten afwijken omdat producten bijvoorbeeld afwijkende afmetingen hebben, of een hoger gewicht. We nemen uw verbeterpunt uiteraard mee in ons teamoverleg. Fijne dag :) Groet, Team Bio Enterprise

Goedemorgen, Bedankt voor uw rapportcijfer aan Bio Enterprise. Hier zijn we enorm blij mee :) Groet, Team Bio Enterprise

Pluspunten

Goede kennis in huis, vlotte service en vlotte levering.

gewoon zo doorgaan.

Goedemorgen, Bedankt voor jullie rapportcijfer aan Bio Enterprise. Hier zijn we ontzettend blij mee. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en levering. Fijne dag! Groet, Team Bio Enterprise

Pluspunten

Margreet de Boer heeft veel kennis in huis dat is voor ons bedrijf zeer waardevol

Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie en beoordeling. We zijn enorm blij met onze relatiebeheerders en zullen Margreet dit bericht uiteraard doorsturen. Groet, Team Bio Enterprise

Ga zo door

Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie en beoordeling. Een mooie opsteker voor alle collega's :) Groet, Team Bio Enterprise

Pluspunten

Correcte behandeling van de orders, snelle levertijden

Pluspunten

Pluspunten

zeer goede snelle service. ben zeer tevreden. Vooral met de mannen van de technische dienst.

Goedemorgen Henrie, We hebben de mannen van de technische dienst bovenstaand bericht doorgestuurd. Ze zijn erg blij met de lovende woorden en het gegeven rapportcijfer. Tot ziens bij Bio Enterprise :)

Hi Martien, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons een rapportcijfer te geven. Fijn dat we van jou een 8 mochten ontvangen. We hopen je snel weer terug te zien in onze (web)shop. Groet, Team Bio Enterprise

Pluspunten

Super service en super snelle levering Zeer behulpzaam aan de telefoon en ook altijd heel netjes. Verkopers ook veel verstand van zaken

Goedemiddag Vitelia, Hartelijk dank voor uw fijne feedback en beoordelingscijfer. Hier worden we ontzettend blij van. We hebben uw fijne woorden uiteraard met het team gedeeld. Tot ziens in onze (web)shop. Vrolijke groet, Team Bio Enterprise

Pluspunten

is een fijne leverancier en een top bedrijf

Goedemiddag, Met een grote glimlach willen wij jullie bedanken voor dit mooie rapportcijfer. We doen er uiteraard alles aan om onze service en dienstverlening op dit niveau te houden. Tot snel in onze (web)shop. Hartelijke groet, Team Bio Enterprise

Sluiskolk 3 7681 KC Vroomshoop

Over Bio Enterprise

Bio Enterprise, agro specialist, heeft al ruim 30 jaar ervaring in de professionele veehouderij en kent de agrarische wereld daarom van binnenuit. Onze groothandel levert een compleet assortiment aan agrarische producten en zijn we kennispartner van onze dealers en van individuele veehouders, zowel in Nederland als daarbuiten.