Pluspunten

Snelle en correcte levering. Pakbonnen kloppen nagenoeg altijd. Breed assortiment, met uitstraling en vriendelijk personeel.

Blijf zoeken en naar unieke producten die jullie onderscheidend maakt te opzichte van de concurrentie.

Goedemiddag Hans, Ontzettend bedankt voor je rapportcijfer en feedback. Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service en dienstverlening. We nemen je verbeterpunt uiteraard mee. Fijne dag gewenst :) Team Bio Enterprise

Pluspunten

goede service

Goedemiddag, Bedankt voor uw rapportcijfer :) Hier is ons hele team erg blij mee. Tot snel in onze (web)winkel. Team Bio Enterprise

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Correcte en accurate leveringen

Wij zijn een technische handelsonderneming. Ik zou niet alle informatie van diergeneesmiddelen willen hebben. ==> splitsen in communicatie.

Goedemiddag, Bedankt voor uw rapportcijfer. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze leveringen en diensten. Naar aanleiding van uw verbeterpunt hebben wij een aanpassing gemaakt in ons mail/communicatie systeem. U ontvangt voortaan alleen voor u relevante informatie. We hopen u hiermee van dienst te zijn :) Groet, Team Bio Enterprise

Pluspunten

Goedemiddag, Wat een mooi rapportcijfer ! Ontzettend bedankt :) Team Bio Enterprise

Pluspunten

Hey daar! Ontzettend bedankt voor de beoordeling van Bio Enterprise. Fijn dat u tevreden bent over onze snelle leveringen! Groet, Team Bio Enterprise

Pluspunten

Vriendelijke mensen aan de telefoon,die weten waar ze over praten.Verder een snelle levering,bijna zonder tekorten.

Goedemorgen, Bedankt dat u de moeite hebt genomen om een beoordeling te plaatsen. We zijn nog stil van het rapportcijfer dat u geeft. Een echte opsteker! We hopen u snel weer te mogen begroeten in onze webshop. Groet, Bio Enterprise

Pluspunten

Goede inzet van personeel, snelle levering, geen fouten in bestellingen, paaseitjes bij Pasen.

Webshop kent geen e.a.n. codes. Onvolledig assortiment in ruitersport (geen caps bijv.)

Goedemiddag Marcel, Bedankt voor je beoordelingscijfer en feedback. Hier kunnen we altijd van leren :) Aan de webshop wordt voortdurend gewerkt. Onlangs zijn we aangesloten op het glasvezelnetwerk, waardoor de online winkel sneller laadt. Daarnaast worden binnenkort ook de ean-codes aan de producten toegevoegd. Ook wordt het assortiment dagelijks verrijkt met andere, nieuwe artikelen en producten. Wellicht ook met caps ;) Hartelijke groet, Team Bio Enterprise

Pluspunten

Vriendelijk aan de telefoon. Kennis van zaken ( ook de dames) Hoge uitlevergraad Snelle leveringen Behulpzaam met vragen Geen probleem met retouren

Te weinig ean codes op de producten

Goedemiddag, Een bericht om erg blij van te worden :) Bio Enterprise probeert te allen tijde haar kennis over producten en diensten op peil te hebben en te houden, onze collega's hebben dezelfde instelling :) Tot snel in onze online winkel of aan de telefoon! Groet, Bio Enterprise

Pluspunten

* Zeer goede klanten service, zijn ook super in meedenken en dingen uitzoeken. * Eenvoudig bestel systeem. * Kwaliteit artikelen

Nee

Goedemorgen Daisy, Ontzettend bedankt voor je feedback en rapportcijfer. Goed om te lezen dat je blij bent met onze service en diensten. Daar waar nodig denken we natuurlijk graag met je mee. Samen komen we altijd tot iets goeds :) We hopen je snel weer te mogen begroeten in onze webshop en anders aan de telefoon :) Vrolijke groet, Bio Enterprise

Goedemorgen Jos, Bedankt voor je beoordeling. 8 is cijfer waar we trots op mogen zijn. Groet, Bio Enterprise

Pluspunten

Meestal foutloze en correcte leveringen Goede service

Goedemorgen, Bedankt voor uw rapportcijfer. Fijn te lezen dat u tevreden bent over de leveringen en service. Hier zijn we ontzettend blij mee. We zullen zo doorgaan :) Zonnige groet, Bio Enterprise

Pluspunten

KLANTGERICHT - FLEXIBEL

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling en cijfer. Hier zijn we erg blij mee. Bio Enterprise is pas tevreden als de klant het ook is. Daar hoort ook flexibiliteit bij :) Zonnige groet!

Pluspunten

Bestellingen meestal correct en snel geleverd.

Webshop werkt traag.

Goedemorgen, Bedankt voor jullie reactie. Op dit moment heeft de website nog niet de gewenste snelheid. Achter de schermen wordt druk gewerkt om dit te verbeteren. Wij houden u daarvan graag op de hoogte. Groet, Team Bio Enterprise

Pluspunten

Goed en snel klanten contact prima samenwerking

Goedemiddag, Ontzettend bedankt voor uw rapportcijfer en beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over onze producten en service. Dat we nog maar lang mogen samenwerken! Vrolijke groet, Team Bio Enterprise

Pluspunten

Zeer tevreden.

Orderbevestiging op het moment van verzending. Richttijd bezorging transporteur.

Hallo, Bedankt voor uw beoordeling en rapportcijfer. Goed om te lezen dat u zeer tevreden bent. Achter de schermen wordt gewerkt aan het toevoegen van een 'track-and-trace' optie. Als deze toegevoegd is, dan ontvangt u automatisch een bericht wanneer de transporteur bij u komt. Desgewenst kunt u dan zelf een alternatieve levertijd opgeven. Kortom; binnenkort volgt hier een update van. Tot ziens in onze webshop. Hartelijke groet, Team Bio Enterprise

Pluspunten

Bestellingen meestal correct geleverd. Handig eigen vervoer. Eigen reparatiedienst.

Erg vaak prijsveranderingen /-verhogingen.

Hallo, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te zien dat u onze service en diensten zo waardeert. Het kan voorkomen dat prijzen van artikelen veranderen. Dit gebeurd op verzoek van producent of leverancier. We proberen onze klanten te allen tijde tijdig te informeren over eventuele wijzigingen. We zien u graag terug in onze webshop :) Groet, Team Bio Enterprise

Pluspunten

Prima Fima; Nagenoeg foutloze orderverwerking!!

Goedemorgen, Wat een enorm mooi beoordelingscijfer :) Fijn om te lezen dat onze service zo waardeert. Daar doen we het voor. Graag tot ziens bij Bio Enterprise! Hartelijke groet, Team Bio Enterprise

Pluspunten

Soms spullen niet op vooraad

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw beoordeling én uw verbeterpunt. Het kan een enkele keer voorkomen dat een artikel niet voorradig is. Wij proberen dit uiteraard zoveel mogelijk te voorkomen. Mocht u niet zeker zijn of een artikel voorradig is dan helpt onze klantenservice u graag. Zij zijn elke werkdag bereikbaar van. 08.00 - 17.00 uur via: 0546 666 666 Zonnige groet, Team Bio Enterprise

Pluspunten

Goede accountmanager Vlotte en correcte leveringen

webshop is redelijk traag

Goedemorgen :) Bedankt voor uw beoordeling. Hier zijn we ontzettend blij mee. Goed om te zien dat u tevreden bent over de leveringen, producten en diensten. Aan de snelheid van de webshop wordt druk gewerkt. Een hartelijke groet van onze accountmanager :) Team Bio Enterprise

Pluspunten

klantvriendelijk meedenkend voor de tussenhandel

snelheid webshop is traag startpagina is lastig om van daaruit te bestellen

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Erg fijn om te lezen dat u onze producten en service zo kunt waarderen. Achter de schermen wordt druk gewerkt om de snelheid van onze online shop te verbeteren. Wij hopen u snel weer in onze webshop te mogen begroeten :) Zonnige groet, Team Bio Enterprise

Hallo, Bedankt voor jullie beoordeling. We zijn ontzettend blij met het rapportcijfer dat we mochten krijgen. Tot ziens in onze webshop! Team Bio Enterprise

Pluspunten

levert vlot en op tijd

Goedemorgen, Bedankt dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen en ontzettend blij met het beoordelingscijfer :) Tot ziens in onze webshop! Hartelijke groet, Team Bio Enterprise

Pluspunten

Erg klant vriendelijk en aardig personeel.

Ga zo door.

Goedemorgen, Ontzettend bedankt voor uw review en rapportcijfer. Hier worden we enorm blij van :) We zien u graag terug in onze webshop. Zonnige groet, Team Bio Enterprise

Pluspunten

vriendelijk en correct en betrouwbaar

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Op dit moment (en in de komende weken) wordt er achter de schermen druk gewerkt om de snelheid van onze webshop te verbeteren. Wij houden u natuurlijk op de hoogte van de voortgang. Met vriendelijke groet, Team Bio Enterprise

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Een 10 maar liefst! Wij vinden het belangrijk dat u snel en goed geholpen wordt. Blij dat we aan die verwachting voldoen. Fijne dag gewenst :)

Sluiskolk 3

7681 KC Vroomshoop

Over Bio Enterprise

Bio Enterprise, agro specialist, heeft al ruim 30 jaar ervaring in de professionele veehouderij en kent de agrarische wereld daarom van binnenuit. Onze groothandel levert een compleet assortiment aan agrarische producten en zijn we kennispartner van onze dealers en van individuele veehouders, zowel in Nederland als daarbuiten.