Vertrouwen

Top producten goeie lessen met goeie uitleg

Klantvriendelijk en zeer goede service!

Net mijn one by one wimperextensions cursus afgrond! Dit heb ik zeer goed ervaren... Op naar de volgende cursussen van LivAcademy ( ;

Vriendelijke

Beste producten

Zeer goede producten en een zeer goede service

met vragen kan je hier altijd terecht en hun producten zijn het zeker waart om te kopen

Perfect lashes

LivLashes has great lashes for lash extensions, I had the pleasure to work on them and I would happily come back for them again. Making fans of them is really esy. I highly recommend!

Perfect!

De wimpers van livlahes zijn supper mooi . Eerder gebruikte ik een ander merk (best beroemd merk) en heb nog een voorraad thuis.maar zonder twijvel overgestap naar Livlashes! Supper zacht supper fluffy de lijm is perfect en hecht goed aan. De primer ruikt verrukkelijk . En de service is altijd supper bij nood kan je altijd terecht en ze is een pracht van mens! .

Letterlijk top van a tot en met z. De wimpercursus was uitstekend verzorgd (er was zelfs lunch voor ons gehaald). Duidelijke uitleg, top instructrice met veel geduld en positieve vibe. Weet waar ze het over heeft en heeft veel passie voor haar vak. Daarnaast is ook degene die de cursussen regelt top, krijg duidelijke info en echt mega snel antwoord via mail en app. Word ook alles gedaan om dingen naar jouw wens te laten gaan (andere dag of andere locatie bijv.) na zorg cursus ook top! Mag altijd appen en ze willen zelfs foto’s van je werk krijgen zodat ze ook zien of je vooruitgang boekt! En tevens is ook de webshop top! Mooie producten voor leuke prijzen. Snelle levering en ook hier weer super snel antwoord op mijn mail. Ook hier werd de service weer super verleend. Ik had iets verkeerd gedaan en zij hebben mijn fout hersteld! Echt een aanrader!!!

Super goed

Snelle reacties op berichten, alles heel duidelijk uitgelegd tijdens de cursus. Fijne starters packet.

Rustig en duidelijk

Vond het hele fijne training en werd erg goed op me gemak gesteld en alles rustig en duidelijk uit ge legt werd echt de tijd voor je genomen en kreeg ruimte om zo veel vragen te stelen als ik kon bedenken en ook nog de optie om per mail of app contact ik heb het in Almere gedaan en de trainer daar echt een aan rader ze is zo als ik uit leg rustig duidelijk en super lief stelt je op je gemak en legt uit dat je het sowiso zo begrijp en geeft je enorm veel tips en een top vrouw almere was echt hele fijne dag training

Top kwaliteit

Goed, vriendelijk en snel geholpen, hoge kwaliteit product. 10/10

Super fijne ervaring

Er wordt snel gereageerd en de bestelling wordt snel geleverd. Fijne producten en goede kwaliteit.

Super fijne producten, snelle levering, klantvriendelijkheid is in een woord geweldig en ook voor cursussen ben je aan het juiste adres. Nooit geen ander meer ik raad livlashes iedereen aan!

Klantvriendelijk en vlotte levering.

Zeer vriendelijk en hulpvaardigheid te woord gestaan en zeer vlotte levering van mijn bestelling.

Perfecte Service , en een topkwaliteit aan producten!!

Een super mooi bedrijf met super producten! Al 5 jaar lang werk ik met dit merk en heb nog nooit een slechte ervaring gehad!

Website is overzichtelijk en de service is top.

Vaste klant

Zeer snelle levering, vriendelijke klanten service, quality producten.

Producten werken goed en levering is okay

Ben heel tevreden over de producten van de wimperextensions tot de tape tot de lijm. Alleen is het soms jammer dat er geen track en trace zit bij de bestelling want de ene keer heb ik het de dag erna binnen en soms pas na drie dagen terwijl ik wel dan voor 19:00 bestel. Met een track en trace ben je wat geruster en kun je beter plannen voor de rest zijn jullie super

Snelle bezorgd

GEWELDIG

Cursussen zijn goed verzorgd en snelle levering

Altijd snelle levering en producten van goede kwaliteit!

Ondertussen ben ik al jaren een zeer tevreden klant. Alles altijd op voorraad en super snel geregeld. Ik raad deze site altijd aan iedereen aan die professioneel met wimpers aan de slag wil.

Geen

Pluspunten

Snelle levering! Superfijn!

Pluspunten

Snel eerlijk overzichtelijk

Verpakking?