Eerste ervaring en zal niet de laatste zijn. Super tevreden. Mvg Tessa bovijn

Snelle levering en super mooie groeimeter besteld! Zeker een aanrader!

Ik heb een groeimeter voor mijn kinderen besteld! Hij is heel mooi afgewerkt en super snel ontvangen (ondanks dat het gepersonaliseerd is). Dus een top team!

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Het product snel geleverd en er zat een persoonlijk kaartje bij en dat is extra leuk!

super service

Bestelling snel verstuurd. Netjes verpakt. Mooie stickers.

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Super service ivm vertraging PostNL kwamen ze het persoonlijk brengen. Dikke 10+

Hele leuke producten en super snelle levering voor de feestdagen! Toppers!

mooi

is heel mooi ,maar 1 ding is spijtig dat cm en gewicht op 1 rondje staan

De gepersonaliseerde kado’s zijn heel leuk!

Als kerstkado een fluffy etui met naam erop kado gedaan aan mijn dochter en nichtje. Het was een hit! Ze zijn er super blij mee.

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Mijn bestelling vlot ontvangen. Ik moet de stickers nog plakken op de keuken maar op het eerste gezicht ziet het er goed uit.

Net ontvangen erg mooi geworden,

erg blij mee super mooi gemaakt, Dankje wel

Super mooie stickers!

Super mooie stickers die het keukentje helemaal af maken. Ook netjes verpakt en een lief kaartje erbij. Top!

Fijne service

Ik kwam er na mijn bestelling nog achter dat ik wat vergeten was een kon dit de volgende ochtend zonder problemen bij bestellen met dezelfde bestelling mee en dus geen extra verzendkosten, heel fijn! Ook super leuk ingepakt :-)

Heel tevreden

Mijn sticker op maat was perfect zoals ik hem wou, mooi op tijd en makkelijk aan te brengen. Heel tevreden mee!

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Goede kwaliteit met toffe opdruk mogenlijkheden,zekers een aanrader

Wij hebben reeds een bestelling gedaan voor onze 3 kids,3jaar, 2 jaar en 7 maanden. We lieten ze zelf kiezen welke t-Shirt ze wouden , welke opdruk en kleur, ze vonden dit ronduit fantastsich. Goede verzending ,verpakking en vooral binnen de opgeven werkdagen. Twinkle twinkle stars doe zo verder .

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Originele producten, goede service!

Supersnelle levering, net zo mooi als op het plaatje en goed verpakt!

Super service!

Ik vond het super fijn dat ik last minute nog mijn bestelling kon plaatsen en m ook nog optijd binnen had. Echt super! En het truitje is ook nog eens zo schattig

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Mooi en met liefde gemaakt!

Mooie raamstickers en met liefde ingepakt!

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Vreemd dat mij dit nu al gevraagd wordt

Kan ik nog niet zeggen, ik heb het nog niet ontvangen? Beetje vreemd dat mijn ervaring nu al wordt gevraagd!

Hoi Toos, Wat jammer dat je een slechte review plaatst. Helaas zat er een fout in het systeem waardoor je de vraag kreeg om een review te plaatsen voor je bestelling was verstuurd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en hebben we aangepast. We zijn blij dat je review in ieder geval niet gaat over onze dienstverlening of het product wat je hebt ontvangen, we hopen dan ook dat je daar wel blij mee bent? We zouden het erg waarderen als je de review bijwerkt, omdat eerlijke feedback waardevol is voor ons en anderen. Liefs, Diana & Mirko Twinkletwinklestars.nl

Fijne webshop met goede communicatie

Op korte termijn een (kraam)cadeau nodig welke ik graag bedrukt wilde hebben. Er wordt snel gereageerd op een persoonlijk berichtje via instagram en het cadeautje was al snel klaar om opgehaald te worden:) helemaal blij mee!!

Helemaal blij ermee!

Raamstickers besteld voor Sinterklaas. Ze waren als een cadeautje ingepakt, wat extra leuk is! Makkelijk om op het raam te plakken, herbruikbaar én niet duur.

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? Geen idee, is prima zo!

Mooi product

Shirtje zelf samen stellen qua kleuren is super! Leuk ingepakt. Ook het persoonlijke kaartje wat ik erbij kreeg ( handgeschreven) vond ik leuk, heel persoonlijk gemaakt. Enigste wat het net geen 10 maakt is dat ik maar 1 mailtje heb ontvangen. En ik kon het pakketje niet goed volgen

Geweldige service en items!

Ontzettend leuke gepersonaliseerde (kinder)cadeaus!

Prachtig!

Een van de producten bleek niet op voorraad te zijn, er werd netjes contact opgenomen en ik mocht zonder extra kosten een duurder product uitkiezen. Het pakket was heel leuk ingepakt en alles zag er netjes uit!

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? Niet

Had snel een haarbandje nodig en had hem binnen 2 dagen al binnen! Echt super.