Snelle levering, mooie sticker en duidelijke uitleg meegeleverd.

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Snel geleverd, mooi verpakt.

Te weinig geleverd gekregen

Ik had 2 haarbanden besteld. Helaas kwam er maar 1 binnen en hebben jullie snel de 2e verzonden... maar tevergeefs, de haarband was niet optijd binnen waardoor ik ze bij me dochters niet kon gebruiken op mn broer z'n bruiloft.

Snellebezorging

Snel bezorgd maar krijg de stickers helaas niet opgeplakt.. (denk dat dit aan mij ligt hoor want een eerdere bestelling was wel goed) neem hier nog wel even contact over op..

Snelle goede service

Bestelling werd, snel en goed verpakt , geleverd Mooie sticker voor oo het Ikea keukentje

Blij met het product

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Mooie shirts en hele vriendelijke service!

Ik heb onlangs 2 shirts besteld, Diana en Mirko waren super vriendelijk en ik heb de bestelling heel snel ontvangen. Qua opdruk wilde ik het graag net even iets anders dan op de site stond, dit was allemaal mogelijk en de shirts zijn precies zoals ik wou!

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? Wellicht een iets breder assortiment aanbieden of op de site aangeven dat je zelf ook aanpassingen kan doen indien gewenst.

Leuk product voor goede prijs

Leuk product voor goede prijs

Snelle service, mooi product

Leuke site, gemakkelijk besteld en vlotte service

Heel jammer

Het door mij bestelde shirtje is veel te groot, de door mijn opgegeven maat klopt niet met de maat van de kleding die ik thuis draag.

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? Neem hier over contact met mij op

Heel tevreden

Ondertussen ontvangen en heel tevreden, is erg mooi geworden

Prachtig product en snel geleverd!

Ik heb vanwege een plotseling annulering elders bij Twinkle Twinkle Stars een bestelling gedaan. Ik wou dat ik ze eerder had ontdekt. Supersnelle service (spoedje) en een prachtig product. We zijn hartstikke tevreden!

Heel tof product

De pieten muts is zoals omschreven, heel mooi en past perfect bij mijn dochter.

Goede vriendelijke hulp!

Strijk applicaties Ben erg goed geholpen door deze organisatie / mevrouw. Ze heeft me door elke stap gehoklpen. Eind product is erg strak en netjes. Heb de volgende alweer in bestelling staan. Ik ga alleen voor het eerst in mijn leven een strijkijzer vasthouden maar ook kreeg ik daar tips voor. Kortom gewoon daar bestellen en niet duur. Ik ben erg blij! TOP!!!

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Het was even niet zo duidelijk wanneer ik mijn bestelling zou ontvangen. Dit bleek te komen omdat ik voor briefpost had gekozen. De verwarring werd nog iets groter toen ik een mail kreeg waar werd gevraagd om mijn aankoop te beoordelen, maar op dat moment had ik nog niets ontvangen. Maar uiteindelijk alles goed ontvangen en prima in orde...de kindjes zijn blij!

Prachtige stickers !!

Super blij met de stickers voor mijn kleindochter haar keukentje. Alles is netjes ontvangen !! Leuk verpak.. Bedankt Een blije oma

Hele leuke shop

Ik heb een pieten muts besteld voor mijn dochter. Heel mooi gemaakt en een leuk idee door iets extra’s toe te voegen door middel van een speltje. Duurde wel meer als een week voor dat die binnen is maar dan heb je wel iets leuks.

Snelle verzending

Vriendelijk geholpen en snelle verzending. Pakketje goed ingepakt

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Heel leuk pieten mutsje!!

Overzichtelijke site

Mooie letters en alles meegeleverd

Goed product (strijkletters) met duidelijke handleiding en zelfs het strijkpapier was meegeleverd! Duurde wel een week, maar geloof dat dat aan post.nl lag!

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Stickers mooi, product wel wat gekreukeld

Product niet aangekomen

Super leuke pietenmuts. De extra details als de button of strik zijn heel leuk en uniek bedacht. Mooie kleuren en goede pasvorm voor baby en grotere kinderen.

Super blij met de stickers.

De keuze van de letter vorm en kleur voldeed aan mijn verwachting. Fijn om te zien dat er veel keuze en mogelijkheden zijn in stijl en kleur.

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? Ben al blij met al de product keuzes in jullie webshop.

Dochter is weer blij

Mijn dochtertje haar favoriete diadeem was kapot gegaan. Foto gemaakt en op Google. Toen kwam ik bij jullie terrecht. Super prijs, snel bezorgd. Super. Dochter weer blij en er staan nog zoveel leuks op. We gaan snel zeker weer bestellen 10+ voor jullie

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Wat fijn dat we je dochter weer blij hebben kunnen maken en heel leuk dat je ons hebt gevonden! We helpen je in de toekomst graag weer als je iets nodig hebt. Groeten, Diana

Leuke kleertjes!

De kleertjes die ik gekocht heb zijn leuk. Gemaakt van degelijke stof. Ik ben blij met de aankoop. De winkel is een aanrader!

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? Ik was even bang dat de bestelling niet meer zou komen omdat het even duurde, maar ik kende deze winkel ook nog niet.

Wat leuk om te horen dat je blij bent met je aankoop! Dat het soms wat langer kan duren klopt, dit komt omdat we een groot deel van onze producten met veel liefde zelf maken. Dit doen we op bestelling. Veel plezier met de kleren! Groeten, Diana