Toffe zwemzak

Zwemzak is zoals men toont op foto qua kleur , bedrukking . Stevige sluiting .Grootte ideaal .

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Mooi product, maar levering niet op tijd

Vorige week een ketting voor mujn dochtertje besteld. Er werd mij gezegd dat het er uiterlijk binnen een week geleverd zou worden ivm mijn dochters verjaardag. Gisteren was de dag dat mijn dochter jarig was maar had helaas nog niks ontvangen. Ik benaderde Twinkle en ze zeiden me enkel dat ik de postnl app in de gaten moest houden omdat het onderweg zou zijn. Jammer dat ze niet met een oplossing zijn gekomen of mee wilde bekijken waarom het nog niet geleverd was. Gelukkig werd het die middag alsnog bezorgd. Al had ik het liever in de ochtend aan mijn dochtertje gegeven. Maar de ketting is goed en mooi.

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Hallo Sharon, Allereerst heel erg vervelend natuurlijk dat de ketting te laat geleverd is door PostNL. Maar wel fijn om te horen dat hij in de smaak is gevallen! We hebben hier inderdaad per mail contact over gehad. De ketting is op maandag verstuurd, normaal zou hij dan op dinsdag geleverd moeten worden door PostNL. Waarom hij pas 2 dagen later is bezorgd durf ik je niet te zeggen. Omdat je hebt gekozen en betaald voor briefpost zonder track en trace code, kon ik uiteraard geen concreet antwoord geven op je vraag waar de zending zich bevond. Ook op onze website staat aangegeven dat we vragen over de status van de bezorging niet kunnen beantwoorden wanneer je kiest voor briefpost zonder track en trace. Mocht je ideeën hebben hoe wij jouw vraag toch beter hadden kunnen beantwoorden dan horen wij dat natuurlijk graag. Groeten en een fijne dag, Diana

Top kwaliteit

Met zorg en aandacht gemaakt

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Super leuke ketting voor meer jn kleindochter die 4 jaar wordt. Ik denk dat ze hem geweldig vindt!

Een blij kleinkind

Misschien had in mijn geval de letter F iets kleiner gemogen. Het pakketje was mooi ingepakt. Erg leuk cadeautje!

Super mooie bedankjes juf!

Enorm leuke bedankjes voor juf, handgemaakt en met veel liefde , dat zie je zo! Bedankt!

Ik had een cadeautje besteld en direct bij de ontvanger laten thuisbezorgen. Het cadeautje was leuk ingepakt en met een handgeschreven kaartje erbij. Erg leuk gedaan. Het enige jammere was dat ze de naam van mijn partner verkeerd hadden geschreven.

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? Nauwkeuriger overschrijven

Goed verzorgd.

Mooi verpakt, goede communicatie, geen lange wachttijd. Mooi product. En tot mijn verbazing de naam in disney letters op de minnie mouse oren. Helemaal top.

Goede nette ervaring

Nette aardige reactie op mijn mail en spoedig daarna mijn kado ontvangen.

Hele toffe webshop

Al meerdere keren besteld bij deze fijne webshop, altijd naar volle tevredenheid. Deze keer haaraccessoires voor m'n dochter; ze is er helemaal gelukkig mee! Ga zo door Twinkle Twinkle Stars!

Mooi kettinkje

Blij met mijn aankoop. Een ketting met een 7 eraan. Dochter was helemaal blij! 4 sterren vanwege late levering. Vrijdag besteld en was pas week later op vrijdag binnen, dat was wel balen want dochter was op woensdag jarig.

Wat leuk om te lezen dat je dochter blij was met de ketting! Natuurlijk erg jammer dat de ketting te laat binnen is gekomen. Onze levertijd is max. 5 werkdagen en voor de kettingen zitten we vaak wel op 5 werkdagen, omdat deze veelal op bestelling met de hand gemaakt worden. Dit heeft tijd nodig. Jouw bestelling is echter al snel, namelijk op dinsdag verstuurd. Waarom de post er langer over heeft gedaan dan normaal durf ik je niet te zeggen. Mocht je in de toekomst nog een keer een bestelling bij ons plaatsen en heb je deze voor een bepaalde datum nodig, geef dit dan aan in de opmerkingen van je bestelling. Dit hebben we ook zo aangegeven op de website. Weten we namelijk niet dat jij je bestelling voor een bepaalde datum nodig hebt, dan kunnen we er ook geen rekening mee houden. Uiteraard zijn we daarna alsnog afhankelijk van de snelheid van PostNL. In ieder geval veel plezier gewenst met je bestelling! Groeten, Diana

Mooie kwaliteit erg blij mee!

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? Korting tweede bestelling

Alles volgens mijn wensen !

Prima ,ga zeker in de toekomst nog wel bestellen.

Snel in huis!

Leuke diadeem besteld en snel in huis! Blij mee.

Prettige website. Fijn dat er niet de hoofdprijs voor verzenden gevraagd wordt. Dat vind ik klantvriendelijk. Mijn bestelling was zeer snel geleverd

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Prachtig en goed product!

Levering keurig op tijd.

Behulpzaam

Diana en Mirko denken altijd heel fijn mee. Als er iets is zijn ze behulpzaam en dragen oplossingen aan. Super fijn.

Wat een mooie complimenten, dankjewel Annemieke :) Groeten, Diana

Snelle levering, goede en heldere uitleg erbij en top kwaliteit

Zie hierboven

Goede website

Snelle, vriendelijke en goede afhandeling van de bestelde producten en contact hierover.

Super fijn!

Ik kocht een tasje, de laatste maar weet nog geen naam want het is een cadeautje. Ze wou het wel bewaren tot de kleine er is. Toch gewelidig lief!

Super service!

Ik wilde heel graag een shirtje voor ons petekindje om onze zwangerschap aan haar bekend te maken. Deze bestaan niet, maar deze super lieve mensen hebben dat wel voor ons gemaakt! Heel blij!

Goed !

Snelle verzending, netjes verpakt. Helaas wel een stuk gekreukt maar door ergens onder te leggen heeft dit geen hinder van de sticker.

Mooie sticker

De communicatie en leveringstijd kan denk ik beter maar wellicht ligt dat aan de tijd van het jaar…

Stickers zien er zo uit als op de site

Stickers zijn duidelijk en blijven goed plakken

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.