Super fijn!

Ik kocht een tasje, de laatste maar weet nog geen naam want het is een cadeautje. Ze wou het wel bewaren tot de kleine er is. Toch gewelidig lief!

Super service!

Ik wilde heel graag een shirtje voor ons petekindje om onze zwangerschap aan haar bekend te maken. Deze bestaan niet, maar deze super lieve mensen hebben dat wel voor ons gemaakt! Heel blij!

Goed !

Snelle verzending, netjes verpakt. Helaas wel een stuk gekreukt maar door ergens onder te leggen heeft dit geen hinder van de sticker.

Mooie sticker

De communicatie en leveringstijd kan denk ik beter maar wellicht ligt dat aan de tijd van het jaar…

Stickers zien er zo uit als op de site

Stickers zijn duidelijk en blijven goed plakken

Mooi product en snelle levering

Voor een mooie prijs een leuk cadeau kunnen kopen. Op verzoek dezelfde dag nog verzonden.

Mooie stickers

Ik moet ze nog bevestigen op het keukentje dus veel meer kan ik er niet over zeggen

Mooie stickers

Heel erg blij dat ze ons konden helpen aan een mooie sticker voor een persoonlijk cadeau. En ook nog een snel geleverd. TOP!

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Mooi product, goede service en prettig contact.

Zie bovenstaande.

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Goed product, snel geleverd.

Netjes, zeer tevreden.

Twinkel Twinkle Stars, mijn ervaring was super tof, duidelijk, netjes, vlot, leuke verpakking, beveel het iedereen aan. ZEER TEVREDEN!!!!!!!

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? Zou het echt niet weten...

Goede kwaliteit en snel in huis

Het shirt is van zeer goede kwaliteit stof, dikker en zachter dan de meeste shirts. Opdruk is mooi en maat van het shirt klopt. Ondanks alle drukte rondom Black Friday was het shirt binnen 3 dagen in huis.

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Snelle bezorging en een mooi product!

Mijn dochter is heel erg blij met de pietenmuts met eigen naam! Ik ontving de muts de dag na het plaatsen van de bestelling, terwijl de verwachting was, dat het 2 werkdagen en een weekend kon duren. Zeer tevreden!

Super blij weer

Bestel vaker hier. Leuke hangers voor ketting en blijven mooi. Leren Armbandje met naam. Oorbellen Top!! Ik blijf hier bestellen. Leuk, snel en goede kwaliteit.

Prachtig!

Snelle verzending, goede kwaliteit en ontzettend leuk ingepakt!

Leuke producten en snel in huis

Super schattige strikjes besteld en ik had ze snel in huis

Origineel item

Ik ben ieder jaar op zoek naar een leuk item voor in de kerstboom met de leeftijd van mijn dochter. Mijn dochter is jarig op 25 december. Deze vond ik bij Twinkle Twinkle Stars. Heel blij mee, super mooie glitter roze kleur en zelfs haar naam staat erop. Ook kocht ik twee te gekke gluurpietjes voor op het raam in het wit. Eén klein minpuntje van de bestelling was dat de drie bijgevoegde kaartjes iets waren omgevouwen.

Fijne service

Mooie opdruk op de kleding en pietenhoedjes

Leuke producten en goede service

Alles was snel binnen en alles is ontzettend leuk. Ik heb een Sint/kerst straatje raamsticker besteld, een stoomboot raamsticker en 2 houten huisjes. Mooie kwaliteit en was netjes ingepakt. Er zat ook een persoonlijk kaartje bij.

Top service!

Snelle levering en top product

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Heel blij met de cijfer ketting ! Leuk verpakt !

Mooie producten

Vorige jaar al een verjaardagsketting met cijfer besteld. Dat was heel goed bevallen. Dus dit jaar alleen een nieuw cijfer. Het duurzame karakter spreekt me aan. Daarnaast een mooie haarband besteld, ietsjes groter laten maken. Past perfect.

WoW!

Goede kwaliteit van de stof, met mooie print, zag er ook keurig uit. Mijn vraag via de chat werd super snel beantwoord en ik werd netjes geholpen! Goede prijs kwaliteit verhouding en mijn bestelling was ook nog leuk verpakt! Wat wil je nou nog meer?

Leehoeve 42 2614MH Delft