Superfijn contact!

Ik had een foutje in de bestelling gemaakt maar dat is gelukkig goed opgepakt met snel en makkelijk contact! Thnx voor het meedenken!

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

De t-shirt is netjes gemaakt.

Ik had een t- shirt besteld voor mijn dochtertje met haar naam en een eenhoorn erop. Ik ben er heel erg blij mee. De t shirt voelt wat dikker aan, dus geen dun spul waardoor het weer langer mee kan. Het was snel geleverd en netjes verpakt. Ook de afdruk is goed en mooie gedaan.

Goed geholpen

Goede service, goed geadviseerd en goede producten. Bestel zeker weer !

Mooi product dat snel geleverd wordt!

Blij met het mooie product en de snelle levering

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Snel geleverd en bezorgd zoals omschreven

Goed!

Snel en goed geleverd. Stevig ingepakt en het zag er allemaal mooi uit! Producten waren goed en er zat zelfs een handleiding bij!

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Perfecte maatwerk service met goed advies

Perfecte maatwerk service en daarbij goed advies gekregen. Heel erg blij met de geleverde producten. Mooie strijkletters (namen), inclusief instructies. Vlotte levering, ondanks het maatwerk. Echt top service…!

Snelle service, mooie producten

Dit jaar er op tijd bij voor 5 dec. Producten zijn super leuk, 2 zakken gekocht met de kids de namen, geen "van wie is het". Deze waren groter dan verwacht. Ook nog een zakje voor de pepernoten, van de afgelopen jaar wel geleerd dat we heel veel krijgen bij de optocht.

Super top!

Vaker wat besteld en altijd tevreden. Goed verpakt, op tijd en tevreden!

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Mooie afdruk mooie kleur! Wel zou ik voor de grotere maatjes (ik heb 104 besteld) een ander shirtje kopen zonder drukknoopjes. Ik vind dat zelf iets voor de babymaatjes want mn dochter kan nu haar tshirt niet zelf aan en uit doen.

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? Zienbovenstaande opmerking

Super snelle service!

Super leuke ketting besteld en was de volgende dag al verzonden! Mijn dochter was er heel blij mee! Top service!

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Bedankt voor de snelle service en het mooie resultaat!

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Snelle service en mooie kwalitatieve stickers

Stickers besteld voor het keukentje van mijn kleine, netjes verstuurd en verpakt. Het is een goede kwaliteit en kan het zeker aanraden

Onbruikbaar artikel gekregen

Ik heb een keukensticker besteld. Deze is helemaal verkreukt bezorgd, was niet juist verpakt en daardoor onbruikbaar geworden. Ik heb gemaild. Na een week kreeg ik reactie en kreeg ik de keuze voor een nieuw artikel of mijn geld en verzendkosten terug.

Hoi Rianne, Dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling! Helaas hebben we je e-mail gemist, deze is bij ons in de spam gekomen en is hierdoor niet door ons gezien. We hebben zojuist je e-mail beantwoord om je klacht zo snel mogelijk op te lossen. Inmiddels hebben we contact met je gehad en je klacht hopelijk naar tevredenheid opgelost. We zouden het fijn vinden als je je review aanpast. :) Liefs, Diana & Mirko

Makkelijk te bestellen. Snelle levering en het was netjes verpakt.

Mooie kwaliteit, top service

Originele cadeaus, snelle levering en mooie kwaliteitsproducten

Blij met de stickers

Op bestelling stickers laten maken , erg mooi geworden! Leuke reacties gekregen !

Snelle en goeie service!!

Al een aantal keer producten besteld en altijd een super snelle service. Toevallig wil ik altijd iets bestellen wat tijdelijk niet leverbaar is, er word dan snel gereageerd op de chatberichten. Ik zou jullie bij ieder ander aanraden!!

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Goede kwaliteit, mooie pasvorm.

Leuk shirt kon zelf de kleuren kiezen wat ik erg fijn vind, laat zien dat het speciaal gemaakt wordt. Vond alleen een beetje onduidelijk wanneer ik het shirt kon verwachten maar was er binnen een week dus erg blij mee. Dank je wel

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Mooie stickers, fijne kwaliteit.

Een mooie overzichtelijke website. Goed betaalbaar en heel mooi. De stickers maken het keukentje van mijn dochter helemaal af. Bedankt.

Onwijs tevreden

Via instagram heel makkelijk een vraag kunnen stellen over een product. Snel werd er gereageerd en onwijs goed geholpen. En nu heel blij met de bestelling!

mooie armband

Levering liet een beetje op zich wachten. Tevreden met de afhandeling. Mooie armband

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? Vluggere levering

Prima verzorgd!

Presentjes zagen er tiptop uit en waren mooi verpakt! Levering ging snel. Zéker aan te bevelen.

• Hoe kunnen we je nog blijer maken? N.v.t.

Goede communicatie en mooie producten!

Ok

Stickers plakte niet goed , en ik had goud kleurig stickers besteld maar ze zijn geel oranje. Helaas heb ik een van de naam stickers weg moeten gooien , omdat de helft van de letters niet van de vel afkwamen. Was wel snel verzonden en netjes ingepakt.

Leehoeve 42

2614MH Delft