Gewoon goed

super

gebeld of ik mocht komen kijken was geen probleem aardige jongen heb de kinderwagen getest en dezelfde dag nog 1 besteld en ik vind hem geweldig ben er super blij mee

Prima kinderwagen makkelijk en snel in elkaar te zetten voor een goedde prijs

Binnen 1 dag geleverd makkelijk in elkaar te zetten En goedde kwaliteit voor een lage prijs

Super en super mooi

Goede service wagen alles er op super mooi me schoondochter super blij hele maal top

super fijne kinderwagen

het is een fijne mooie kinderwagen, wat ik er fijn aan vind is dat de ligbak ook meteen het zit gedeelte is waardoor je dus alleen ma een maxicosi los hebt en 1 bak ipv 3 losse onderdelen!

Geweldige service, snelle reacties

Had een mail gestuurd en vrij snnel reactie terug, meteen de mooiste kinderwagen die jullie hadden besteld. Ben er echt zo blij mee

Webzijn super tevreden over de buggy . Kwam netjes toe in een verpakte doos makkelijk in elkaar te steken. En makkelijk toe te klappen om innde auto te steken . We zijn super tevreden en kijken verder om nog iets te bestellen by jullie . Super content .

Mooi disaing

Beste, Zeer mooie buggy en praktisch 😉 Zeer handig om te gebruiken

De kinderwagen is prachtig mooier dan de foto en de levering super snel. Top!

Ik vond de kinderwagen al mooi op de foto maar in het echt is hij nog mooier. Het is een heel makkelijk systeem alles wijst voorzich en klikt goed in elkaar. De bandjes zijn goed hard en stevig. Ook de levering was super snel, ik bestelde hem en de volgende ochtend kwam hij al binnen. Kort om een geweldige kinderwagen.

Magnifique

C'est une entreprise responsable, la commande est arrivée super vite, je suis heureux merci.

• ¿Nos recomendarías?

Uitstekende prachtige koets met maxi cosi

Snelle levering, alles mooi apart ingepakt. Prachtige koets, rijdt heel goed. Voor de eerste keer hier besteld, zeker een aanrader! Super tevreden! Bedankt!

super service

super snelle service dag later in huis!! top👍👍

Onze kinderwagen is helemaal het einde

Onze kinderwagen was netjes optijd. Hij was netjes verpakt en zag er mooier uit dan op de fotos. Er miste een onderdeel naar dat wij contact hebben opgenomen met mio amore is dit netjes dezelfde dag nog opgelost. De volgende dag was het al in huis. Toppie Wij zijn super tevreden met de service en onze aankoop

Geweldig !!! Wij als a.s opa en oma mogen er ook mee rijden .En de service was uitstekend !!!!!!!

Kunnen niet wachten dat ons a.s kleinkind in deze mooie kinderwagen lig ❤❤❤🥰🥰

Geen aanmerkingen

Gewoon supper goed alles goed geregeld top

mooie betaalbare combi kinderwagen

Stevig en stabiel Makkelijk in elkaar de zetten en in gebruik Door zwenkwielen licht bestuur baar Licht in gewicht Uiterlijk is mooi Betaalbaar Dit betreft de combi kinderwagen inclusief autostoel

Goede ervaring

Zondagavond besteld en dinsdag al in huis. De kinderwagen zag er precies zo uit als op internet, hij voldoet helemaal aan onze eisen.

Uitstekende service. Snelle levering. Perfecte staat en gewoon een heel prachtige en praktische kinderwagen

Super tevreden

Goede hulp bij het zoeken

Tres bon service client et produit de tres bonne qualité

Le service client est parfait. Les produits egalement. Demain de livraison convenable. Je recommande

Ik ben content van jullie grief maar ik vin wel dat jullie een beetje zorg mogen dragen voor de buggy’s want bij ons in de buggy zitten er blutsen in gelieven hier op in te gaan dankje gr Delphine

Poussette Bologna + accessoires

Envoi très rapide, emballage sérieux, le produit est conforme à ce qui était annoncé.

snel en in goed staat jullie zijn top

ik ben heel erg blij jullie zijn top dankje wel

Super geregeld met een zeer goede service

Zoals hierboven omschreven uitermate tevreden. Bleek een klein probleempje te zijn met het ontvangen product. Even telefonisch contact gehad en bevestigde per mail. Binnen 20 minuten opgelost. Kan het iedereen aanbevelen

Alles super, maar de wielen is niet hetzelfde als op de foto's..