Ultieme hulp

Ik had onderdelen nodig voor mijn mio amore wandelwagen dat ik 2 dehands had gekocht. Heb even gebeld hebben ze mij alles online uitgelegd. Onmiddellijk besteld en de dag erna al in huis Wat een service en klantvriendelijkheid!!

Hele vriendelijke medewerkers

Ondanks de extra vertraging door de haven in Rotterdam. Staan de medewerkers je vriendelijk te woord en kwamen zelfs met een extra korting. Heel duidelijk en transparant is het bedrijf.

Het bestellen van de kinderwagen ging heel eenvoudig, gebruik gemaakt van de actie met het gratis accessoires pakket. Het enige nadeel was dat zodra de bestelling was geplaatst er nergens te zien was dat het accessoires pakket erbij zat, na contact opgenomen te hebben via facebook kreeg ik snel antwoord dat het er wel bij zat, dus positieve ervaring met de klantenservice. Ook toen de kinderwagen 2x vertraging op liep is daar netjes een mail over uit gegaan met daarin de informatie, dit als zeer prettig ervaren. Toen de kinderwagen binnenkwam zeer blij de eenvoud van het in elkaar zetten ervan. Enige minpunt is de verzorgingstas, maar ja dat is een smaak dingetje.

super wagen voor een mooie prijs

In een woord geweldig

Prachtige kinderwagen

Hij is makkelijk in elkaar te zetten, mist alleen handleiding voor accessoirepakket. Alles is netjes afgewerkt en de kleurstelling is chic en tijdloos (antraciet met roségoud).

Latere levering

Een maand later geleverd Maar alles was in orde

Top service!

Toen de wagen geleverd werd, merkten wij een barst in 1 van de onderdelen op. Direct een mail gestuurd met foto en 10 min later kreeg ik al antwoord. De volgende dag werd een nieuw onderdeel geleverd. Super vlot en vriendelijk bediend. Heel blij met de wagen!

Goede service en snelle levering

Super praktisch en nog mooi ook!

wij zijn super te spreken over de kinderwagen! Hij is heel praktisch in te klappen en ziet er mooi uit. De maxicosi die je erbij krijgt vind ik zelf niet echt van hoge kwaliteit en durf hem niet te gebruiken omdat ik er geen vertrouwd gevoel bij heb. Wij hadden vertraging bij de levering. Dit heeft mio amore wel super opgelost door ons pakket te upgraden!

Lange levering maar mooi product!

Helaas de kinderwagen later binnengekregen dan aangegeven. Dit is wel goed opgelost. Verder erg tevreden, de wagen is mooi en het is stevig materiaal!

Uitstekende service en kwaliteit

Onze ervaring is super goed Ondanks de verlate bezorging Werden wij constant op de hoogte gehouden waarom de levering vertraging had Ondanks dat het buiten Mio amore zijn schuld om was Werden we ook nog eens op een geweldige manier gecompenseerd Door een accessoire pakket die we erbij kregen voor het ongemak Uiteindelijk de kinderwagen ontvangen En in een woord een pracht ding Onze kinderen waren der reuze blij mee Dus kort omvat een hele nette ,goede service en een prima betaalbare kinderwagen gekregen

Geweldige snelle reactie en enorm behulpzaam!

Super service en tevreden met mijn mooie zwarte Siena kinderwagen! Ondanks de iets langere wachttijd houden ze je keurig op de hoogte en proberen er alles aan te doen zsm te leveren! Snelle reacties via email en erg klantvriendelijk/behulpzaam! Ik zal deze site ook aanbevelen aan andere! Echt wauw!

Toppie

Goede kwaliteit

Snelle levering en ben super blij met mijn aankoop voor mijn eerste kindje en goedkoop andere sites kom je al snel boven de 600 euro

Onlangs een kinderwagen gekocht levering was erg snel en hij rijd heerlijk. Super tevreden

Toen ik de kinderwagens zag was ik eigenlijk meteen verkocht. Ik ben uiteindelijk voor de roze combi wagen gegaan. Toen ik hem binnen kreeg bleek het een hele andere wagen te wezen. Meteen gebeld en er werd meteen gehandeld en de goede kwam 2 dagen later binnen. Ben er mega blij mee en nog steeds verliefd op de wagen. Onze kleine meid zal er heerlijk in liggen.

Mooie combi-deal

Mooie set besteld met de combi deal ben er heel Tevreden over en kan niet wachten tot we hem mogen gebruiken

Wij zijn super blij Met de kinderwagen en de spulletjes van de na bestelling Alles mooi op tijd binnen

Ik heb niet lang hoeve wachten op mijn producten. Klantendienst is supetmr vriendelijk en correct. Ik had een stuk te kort, en dat stuk werd de zelfde week geleverd.

Super Snelle levering

Goede service en een heel mooiproduckt. Super blij mee.

Hij is prachtig

Super blij mee duurde wat langer maar hij is echt prachtig en super kwaliteit Heel erg blij mee kan niet wachten tot het hummeltje er in licht

Super service après vente et service clientèle impeccable

Je suis très contente du service après vente ainsi que du service clientèle, très réactif au niveaux des mails. Je recommande sans hésitation merci à vous

Mooie, degelijke kinderwagen

De levering was heel snel. De koets is makkelijk ineen te zetten. Zeer mooi en ziet er zeer stevig uit. Ik kan ze natuurlijk pas deftig testen na de bevalling.

Geweldige koets!

Mooie en comfortabele koets om mee te wandelen.

Superbes poussette

J'adore la poussette et les accessoires de la poussette Temps de livraison parfait et qualité au top