Snelle levering, goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel snelle service, ook naar België! Handig was het instructieboekje om alles in elkaar te zetten! Alles zat mooi beschermd verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wereld hoe jullie met je klanten omgaan. Snel binnen. Echt netjes alles erop en eraan en dat die voor die prijs daad het iedereen aan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooiste buggy die ik ooit heb gezien

Prachtige buggy en zeer makkelijk in elkaar te steken. Juist jammer dat de kap van de maxi cosi uit de vorm was door het transport. Voor de rest top!

goede service

goede service .. top!! die dag van bestelling geplaats , volgende dag mijn kinderwagen gekregen.. kinderwagen is zoooo mooi.. mijn prinsesje zal zeker genieten.. bedank voor alles

goede service

goede service contact met mail en telefoon perfect aflevering ook goed je word op de hoogte gehouden waar de zending zich bevind netjes te woord gestaan door personeel

Geweldig!!! . Top!

Snelle levering en een handige kinderwagen. We zijn erg blij mee.

Eerlijk

Ik had het tog anders verwacht , meestal als je iets goedkoops koopt , verwacht je slechte dingen te krijgen . Maar ben in goede wijze verbaass geweest door jullie . Succes met het verkoop , ik zal zeker nog mensen aanraden voor mio amore ,)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

We hadden eerst een kinderwagen gekozen. Evenlater zag ik een andere kleur die ons veel meer aansprak. Ik dacht ik bestel hem, dan stuur ik de 1e terug. Even later contact gehad en de 1e kunnen cancelen. Nog geen 5 dagen later onze goede kinderwagen binnen gekregen. Makkelijk monteerbaar en een super luxe uitstraling!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel betrouwbaar. Snelle levering. Geen beschadiging aan de verpakking noch aan het materiaal. Geleverd op aangegeven tijdstip.

Raad iedereen aan om hier online te bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede prijs! Ik dacht dat ik de combi deal had gedaan, maar er was iets fout gegaan ivm actie. En ze belde mij gelijk of ik de maxi cosi er wel bij wou. En die heb ik er nu dus bij gekregen! :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en kwalitatieve producten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goed bedrijf die nakomt wat ze zeggen... snelle levering + goede producten. prijs kwaliteit is prima ! mooie wagens!

had een kleine schade op het Frame zitten helaas.

Pluspunten

Kleur van de kinderwagen komt niet helemaal overeen met het voorbeeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering mooie stevige wagen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer goede kwaliteit Zeer handinge kknderwagen zeker aan te bevelen.

Betere beschrijving erbij doen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top service!! Ik had een fout gemaakt bij mijn bestelling en door de goede communicatie en snelle service was het super snel geregeld!! Het montuur en de kleur die je op de site ziet krijg je ook echt geleverd. Ik krijg mijn eerste kindje en met de prachtige wagen zal ik met extra trots op straat lopen!! SUPER BLIJ MEE

Totaal geen verbeter punten alles was tip top in orde!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ben ik tevreden met het product en levertijd.

Bezorg dagen ook in zaterdag.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Aangezien ik zelf zonder op te letten een buggy had besteld die pas later beschikbaar was en deze zeer gemakkelijk kon en mocht wisselen voor een andere kleur die direct beschikbaar was, is dit bedrijf een top in klantvriendelijkheid! Zeer vlot en zeer goede kwaliteit/prijs! Snelle levering en mooi verpakt! Ik heb geen negatieve punten ondervonden. Doe zo verder zou ik zeggen ;)

Heel tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super snelle service & uitstekende kwaliteit !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snel geleverd

Doos was bij aankomst half open,beter verpakken

Over Mio Amore

Filter op Taal