Très satisfaite livrée très rapidement

Commender lundi reçu le mercredi franchement très contente de mon achat je le recommande vite que mon bb sois dedans 👍🙂

Winand laetitia

Top qualité Reçu en 2 jours Emballage impeccable Superbe design ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Geweldige service

Snelle service. Vandaag bestelt de volgende dag thuis geleverd. Goeie kwaliteit, mooie kinderwagen en makkelijk in en uit elkaar te halen. Mooie kleur en rijd heerlijk in de hand. Gewoon geweldig en niet duur. Top Mio Amore. Ga zo door!!👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

Het is zoals voorgesteld of zelf betet

Met Mio Amore heel goed. Met bezorge maatschapij veel minder, daarintegen toen de bugy bezord werd dit al rap vergeten was.

Zeer goed snelle levering

Super goed

Top winkel top producten

Jullie producten kinderwagens van mio amore zijn top goed lekker matrasje leuke kleuren wagens mooi model goeie regenhoezen ben zeer te vreden over jullie

Fantastisch!

Een heel mooie gouden kinderwagen voor een prijsje dat ook een jonge studerende mama kan betalen, helemaal fijn!

TOP

Superrrr mooie complete roze wagen voor een betaalbare prijs die snel geleverd werd!!

Parfait

Commande livrée en 3 jours seulement ! Poussette magnifique, super maniable, panier géant, accessoires parfait. Hâte que bébé naisse pour allez promener 😍😍

Prachtig

Super kwaliteit Snelle levering

Goede fijne kinderwagen.

Makkelijk in elkaar te zetten en in te klappen. Erg licht en stuurt makkelijk. Persoonlijk vind ik de kinderwagen (bologna) nog mooier dan op de foto. Een echte aanrader.

Prachtig

Super kwaliteit en snelle levering

Super tevreden

Had dringend buggy nodig besteld en volgende dag al in huis! Ook super veel complimentjes gehad! Zeker aan te raden!

Kleine tegenslag, super service achteraf!!

We waren een beetje weerhoudend om een kinderwagen online te kopen tot we Mio Amore tegen kwamen. We hebben uiteindelijk beslist om over te gaan tot kopen. Vlotte levering van de kinderwagen en mooi verpakt! Toen we de kinderwagen in elkaar staken zagen we dat de rits van de kap omgekeerd gemonteerd zat. Na een mailtje en een telefoongesprek met de klantenservice kregen we onmiddelijk een nieuwe accessoire pakket opgestuurd met de juiste onderdelen. Kwaliteit van de kinderwagen is super!! Zeker een aanrader.

Zeer tevreden met de aankopen

Vlotte levering + vlotte communicatie

Heel behulpzaam

Service rapide et qualité prix au top

Livraison rapide + suivie du colis au top. Qualité prix impeccable, la poussette est comme je voulais parfaite.

Top service en snelle levering

Ondanks dat deze wagen zich in het goedkope segment van wagens bevind , heeft mio amore een uitstekende service . Door transport was het floam op de duwstang beschadigd , 2 dagen later ontvingen wij gratis een geheel nieuw frame Echter wanneer je de wagen in zit positie zet vind ik de stevigheid van zitplank erg tegenvallen ,

Waardeloos

Ik had de rode kinderwagen combi besteld Bij aankomst was het paars/rood En dan moet ik ook nog zelf de kosten betalen voor het terugsturen Omdat ze beweren echt die kleur kinderwagen gestuurd te hebben. Ik heb foto's thuis van de kinderwagen gemaakt en het is toch echt niet die kleur. Ik heb al mijn familie en vrienden ook gelijk afgeraden om te bestellen

Gemengde gevoelens

Aankoop: Combi-deal Milano + Mooie uitstraling buggy. + Snelle levering. + Lage prijs. + Nazorgen indien schade. - Kwaliteit mocht beter. - Zonnescherm buggy en maxicosi staan al niet mooi recht, trekken scheef (niet mooi dus).

Heel tevreden

Goede kwaliteit aan redelijke prijs. We zijn heel tevreden dat we voor jullie hebben gekozen als leverancier

Klantvriendelijk

Vandaag de kinderwagen naar onze dochter gebracht, ze was er onwijs blij mee! We waren een beetje bang dat het tegen zou vallen omdat we het online gekocht hadden maar het is een prachtige combi wagen. We hadden het golden pakket erbij genomen en dat maakt de wagen helemaal compleet. Dank jullie wel voor het telefoontje om na te vragen of de bestelling wel klopte, hiermee is een grote telleurstelling voorkomen!!

Super wagen goeie servece snel binnen en voor de mensen die niet veel centjes hebben kunnen in 3 keer betalen ik zeg echt top

Snelle levering, goede service.

Heel snelle service, ook naar België! Handig was het instructieboekje om alles in elkaar te zetten! Alles zat mooi beschermd verpakt.