Duidelijk en snel

Compleet en netjes

Op en top kwaliteit.

Super j'adore

Vraiment super pousette comme sur la photo tres belle. Livraison rapide commandé dimanche recu mercredi. Il manque un pièce et une piece abîmé donc envoie un mail et les deux piece on etait renvoyer le jour même vraiment tres contntz je recommande vraiment. En plus livre avec un super matelas je pense que bébé va etre vraiment bien le siege auto et super et a lair très confortable. ❤️❤️❤️❤️

geweldig

Wat een geweldig mooie kinderwagens en maxicosi leveren jullie, ben zelf altijd al fan van de italianse design maar dit overtreft alles. Super snel geleverd ook nog.

Super service..

Super snelle levering Mooi ingepakt Alles compleet Pracht van een buggy Zeker een aanrader

Perfect staat heel blij met de kinderwagen en perfect levering heel rap gekregen

Ik had de combi deal kinderwagen besteld en het was heel snel geleverd. Er was een probleem door het afleverpunt maar Mio Amore heeft snel geholpen dit op te lossen! Heel erg bedankt!

Ik heb mijn bestelling gedaan op een dinsdag en den dag er na was het er al was heel blij want word in januari 2021 mama maar de regenhoes was kapot heb de buggy gekregen van mijn zus dus heb zo snel mogelijk een nieuwe bestelden die was hier heel snel

Snelle en vriendelijke afhandeling Duidelijk in probleemoplossing Razendsnelle bezorging Producten zoals op de site te zien zijn Fantastische aanbiedingen onze dochter is helemaal happy

Super mooie wagen en rijd heerlijk ik raad een ieder aan!

Mooi, degelijk met 50% korting

Perfecte snelle levering, handige kinderwagen en autostoel met fixe korting.

Parfait et conforme à la description

La poussette est magnifique, les roues sont imposantes mais elle semble très confortable. Surprise par la présence d un petit matelas et d une moustiquaire auxquel je ne m attendais pas.

Ik had een email verstuurd en heb gelijk bericht terug gekregen

Vrijdagavond kinderwagen besteld, zaterdagochtend binnen gekregen. Top kwaliteit, snelle bezorging.

Super mooie kinderwagen.

goeie service en mooie kwaliteit voor weinig geld!

Uitstekende ervaring , makkelijk klantenservice

Mijn ervaring was goed , heb me kinderwagendeal met alles erop en eraan. En nog paar losse spullen achteraf bij besteld. Heb tussendoor goed contact gehad snelle reacties , en zoals besproken ook nagekomen.

Kinderwagen werd snel bezorgd. Ziet er heel goed uit!!

Mooie kinderwagen en snelle levering. Top.

Juste parfait !

La poussette modèle veneto est parfaite. La couleur est plus proche du bordeaux que du rouge mais vraiment pas déçu !

Super goed

goeie kwaliteit, snel geleverd en een goede prijs

Top kinderwagen en heel mooi

geweldige kinderwagen, super blij mee

Besteld en zo in huis

Heb er niet aan kunnen denken heb besteld en was zo in huis without thinking duss een toppertje vind ik dat

Ik heb mijn keus gemaakt welk kleur en combinatie ik wilde en heb het toen besteld, ik kreeg binnen een paar uur een mailtje dat hij snel zou worden bezorgd, ik dacht dat het wel een paar dagen zou duren voor het geleverd zou worden door de corona, maar nee hoor de levering was er de volgende dag.