Prima winkel

Duidelijke site, alleen onduidelijkheid bij het mee te bestellen dekbed, maar daar kregen we een vriendelijke mail over dat nog even door te geven.

Snelle levering en goede service

Snelle levering. En op de hoogte gehouden waar het pakketje is.

Super !

Zeer tevreden van onze combi deal kinderwagen!

Snel geleverd en prachtig

Mooie Kleur en stevig

Klantenservice is heel goed behulpzaam

Super bezorging

Smorgens de kinderwagen besteld en dag later al bezorgd. De bezorger bracht het zelf na binnen Wat een service allemaal bedankt:-)

Kwaliteit en prijs kloppen

Hele degelijke set, alles wat je nodig hebt. Heel blij mee ook al moet ik hem nog verder testen als de kleine er is!!

Goede en snelle levering.

KINDERWAGEN BINNEN 3 DAGEN GELEVERD.

Mooie wagen

Mooie wagen en stevig voor een mooie prijs

Super snelle, correcte en prachtige levering!

Ons pleegdochtertje zal schitteren met jullie kledij! Gewacht om nog een tweede bestelling te plaatsen tot we wisten of dat ze definitief bij ons mocht blijven. En vorige week het fantastische nieuws gekregen dat ze bij ons mag blijven! Dus mij zien jullie 100% zeker terug hoor.

Geweldige service!

We hadden een stoer kinderbed voor onze zoon besteld. Alles is binnen de afgesproken tijd geleverd, was super netjes ingepakt, sticker op de dozen dat de bezorgers voorzichtig moesten zijn en de kwaliteit is echt top! Wat een super mooi en stoer bed (kinderbed happy voetbal) Ook heel vriendelijk contact over de mail! Ideaal dat je kan kiezen voor een lade bij het bed, matras, hoezen, dekbed en kussen. Gelijk de hele set compleet en ook deze producten zijn van top kwaliteit! Dit bedrijf is echt een aanrader! Wij zijn meer dan tevreden met onze aankoop! Een dikke 10! Heel erg bedankt! Onze zoon is zo trots en blij met zijn nieuwe bed!!!

Goede kwaliteit

Mooi stevig bed! Goede kwaliteit Zeer tevreden over!

Vlotte en snelle service

Bestelling geplaatst en levering 2 dagen later ontvangen. Gemakkelijk in mekaar te steken en in gebruik.

Deze website is super goed

Ik heb kinderbed gekocht van Mio Amore en alles prima en super

Uitstekend!

Al 3 jaar deze buggy, pas nieuwe voorwielen gekocht en rijdt weer als nieuw, wil geen andere buggy meer

Hele goede en snelle service

De lievelingskleur van onze zoon is groen. Nu hij toe is aan zijn grote jongens slaapkamer, zocht ik op jullie website naar groene bedden en wat een veel keuzes kwamen daaruit naar voren. Hij koos het houthakkersbed. Deze werd snel geleverd samen met alle andere benodigdheden. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben.

Goed via mijn mijn bestelling door genomen

Levering was niet in een keer, maar toch nog alles binne de termijn compleet afgeleverd.

Heel leuk mijn ervaring en zeer goede kwaliteit,

Heel leuk mijn ervaring en zeer goede kwaliteit,

Super snelle service & goeie kwaliteit

Ik ben excited om er mee te rijden! Kinderwagen rijd heel soepel en alles zit er inbegrepen wat super ideaal is.

Goede server 's en vlug geleverd.. toppertje

Uitstekende kinderwagen

Prachtige kleur, heel makkelijk in elkaar te zetten, wielen draaien heel goed, kortom blij met deze 3 in 1 kombi wagen

Super afgehandeld

Snelle levering goed product voor die prijs. Vriendelijke

Geweldige kinderwagen

Op vrijdag besteld zaterdag al geleverd echt klasse mooie wagen

Super fijm

Hadden niet de kleur die we wilden en we mochten zonder moeite ruilen super we zijn super geholpen