Geweldige koets!

Mooie en comfortabele koets om mee te wandelen.

Superbes poussette

J'adore la poussette et les accessoires de la poussette Temps de livraison parfait et qualité au top

Top service ik heb deze mooie kinderwagen gekocht om aan mijn dochter te geven ze krijgt haar eerste kindje en ik wordt voor de eerste maal grootvader , dank aan jullie mooie site mio heb ik deze mooie kinderwagen gevonden en ben nu een trotse opa in spee het is een cadotje voor mijn dochter ze weet het nog niet is een verassing , dank je wel mio ik zal de site aan vele andere mensen aanraden Groetjes Carlo.S Piringerbroek 26 3700 tongeren Belgie 0032473385395

Geweldige wagen

Hoeft niet mee te sjouwen alles is in een wagen super hartstikke blij mee dank u wel

Top!!!

Top!!!

Snelle levering goede communicatie

Reçu très vite je pensait ne pas l’avoir aussi rapidement

Commande reçu très rapidement en 3j , poussette très belle comme sur le site pas, vraiment pas déçu d’avoir commende chez vous , je vous recommande a 100% site très fiable

snel ,volledig en daar bovenop heel mooi

bestelling geplaatst , gecontacteerd door verkoper, een paar dagen later was de levering al, en bij het uitpakken, was alles volledig, goede instructies en makkelijk te assembleren, de resultaat was heel mooi en zoals beschreven op de site.

Goede en snelle service

Wij hadden een kinderwagen 3 in een gekocht tijdens transport iets beschadicht dit is heel goed en netjes opgelost Ik zou de volgende keer zo weer hier wat bestellen dit was ook snel in ons bezit

Goede service en het was snel binnen

Mooie kinderwagen ,heel snel bedankt en niet duur.

Kinderwagen besteld, super snel geleverd en de kinderwagen zelf is helemaal fantastisch, rijdt super makkelijk en ziet er mooi uit!

Prachtige kinderwagen met alles erop en eraan

De kinderwagen is super snel geleverd, en makkelijk in gebruik

GEWELDIG!

Combi-deal Veneto besteld en binnen 2 dagen was de kinderwagen geleverd! Kinderwagen was van alle gemakken voorzien en makkelijk in elkaar te zetten.

Geweldig heel blij met de kinderwagen

Super fijne 3in 1kinderwagen alles naar wens

Wauw

Toen ik de kinderwagens zag was ik meteen verliefd! Ik moest en zal er 1 van deze krijgen! Helaas val ik onder bewind en word er dan vaak gedacht.. je doet het maar met 2e hands! Ik heb alles op alles gezet, zuiniger geleefd & yess ik heb hem! In het echt is de wagen zoveel mooier! Ik raad het iedereen aan!

Ik raad dit aan , aan iedereen

We hebben dit kinderwagen gekopt voor mijn dochter , mijn dochter is niet van handiger harriers , maar zo kost ze wel snel elkaar krijgen door behulp van juli meerder werker, via FB . Wat en super servies .wijn zijn super fier en egt en goeden dienst Kiyoh aanrader voor iedereen

Mooie en goeie 3 in 1 combo

Een hele mooie 3 in 1 combi kinderwagen voor een zeer mooie prijs. Makkelijk in elkaar te zetten en goeie stevige kinderwagen.

Onbeschrijvelijk

Geen woorden voor de prachtige kinderwagen die we hebben ontvangen.... snelle levering en geweldige kwaliteit Wij houden er van

Prima zeer goed

Na bestelling hebben geplaatst zeer vlot antwoord terug en een duidelijke factuur waar alles netjes op verneld staat.

Super goede kwaliteit een service

Snel en correcte levering super blij met me kinderwagen

Fantastische kinderwagen

Kan ik nog niet zeggen omdat de kleine pas in december komt

Goede kwaliteit een service

Ik heb nu voor de 2e keer bij mio amore besteld. De kwaliteit van hun spullen is super evenals hun klantenservice. Ik ben heel netjes tewoord gestaan door ze en ze werken snel.

Angie

Vous êtes au top

Wat ze beloven doen ze ook!!!

Ik had omtrent mijn bestelling 2keer een mail gestuurd en had ong. 1 uur later alweer een mail terug. Super