Goeie service

Goeie kinderwagen Alles zat er in

Zeer mooie kinderwagen en snelle service

Mooie kinderwagen voor een goede prijs. Mijn dochter is er erg blij mee. Snelle levering en eenvoudig in elkaar te zetten.

Snelle service en mooie wagen. Super tevreden over het bestelde product.

Snel bezorgd makkelijk besteld

De website is super makkelijk in gebruik en de kinderwagen was heel snel bezorgd (besteld rond 11uur s’avonds op een donderdag en zaterdag om 10 uur s’Ochtends al bezorgd

Snelle levering, en super kwaliteit!

Ik heb de kinderwagen binnen nog geen 24 uur ontvangen. Echt super tevreden. Wat een prachtige kinderwagen. Ik wilde deze ook al kopen bij mijn eerste baby, maar ik had een andere gekregen. En nu bij mij tweede kindje was er geen twijfel mogelijk. En zelfs mijn man is trots op de kinderwagen roze of niet hij kan niet wachten om te wandelen. Luxe maar voor een top prijs. Bedankt Mio amore. Ik kan niet wachten om te pronken.

Snelle levering, kwaliteits spullen, reageren snel op social media zeer tevreden.

zeer vriendelijk en zeer snelle levering

we werden erg vriendelijk ontvangen vroegen of we koffie wilden. alles werd duidelijk uitgelegd hoe de kinder wagen werkte en kon je nog buiten een proefrit maken :) na dat we een keus gemaakt hadden heeft hij alles besteld en 2 dagen later alles thuisbezorgd alles netjes verpakt. wij zijn heel tevreden!

Top producten super blij mee.

Snelle levering, alles overzichtelijk, netjes verpakt, een prachtige complete kinderwagen, een topper.

Slecht

Ik bestelde mijn combi deal lucca in begin maart hierbij werd gecommuniceerd dat dit eind maart geleverd werd. Ik heb deze dan toch besteld en netjes afgewacht tot eind maart, toen kreeg ik een update dat het begin april zou zijn dat ze mijn bestelling zouden leveren. En ik heb gewacht, begin april was ook gepasseerd en ik had mijn kinderwagen nog steeds niet ontvangen. Vaak gebeld naar het bedrijf, de heer aan de telefoon was vriendelijk, maar helemaal niet medelevend. Heel jammer! Want de consument kan er niet veel aan doen dat jullie levering laat komt! Ik had gevraagd naar een compensatie maar die was er helaas ook niet. Heel erg jammer, ik raad het niemand meer aan. De kinderwagens zijn super mooi, maar de communicatie en levering minder mooi!

Snel en super kwaliteit

Mooie kinderwagen goede kwaliteit

Snelle levering Is zoals afgebeeld op de site Prima kwaliteit en rijd lekker Makkelijk om te bouwen tot wandelwagen

TOP

Mooie wandelwagen. Tevreden over.

Snel geleverd mooi product

Leuke combi kinderwagen gehaald kleur echt mooi super blij mee

Goede communicatie. Snelle levering. Top bedrijf.

Vond de kinderwagen super uitzien, en hij is ook echt gebruiksvriendelijk en super mooi

Prachtig en geweldig!!!

Heel comfortabel en erg mooi

heel erg tevreden ermee

we moesten even wachten wan hij was even op maar we kregen hem voor de zelfde prijs en het wachten was het waard wij worden overgrootouders dus wij hadden een mooie kinderwagen besteld dus van de week kwam hij we hebben ze gebeld en ze waren er zo gelukkig mee nu is het wachten op de kleine SUPER BLIJ

Top product voor de juiste prijs

We zijn zeer tevreden over onze buggy. Dagen lang hebben we meerdere buggys zitten vergelijken en ja tuurlijk zijn er veel mooiere en blababa. Maar dan betaal je ook makkelijk boven de 1000 euro.. De prijs van mio amore is zeer goed en je krijgt er nog eens een pracht buggy boven op. Alles zit erbij wat je maar nodig hebt. Niets te kort aan de buggy en van hoge kwaliteit.

Qwaliteit.

Zeer mooie kinderwagen met alles er op en er aan.

Snelle levering, goede verpakking. Zeer stevige kinderwagen en heel gebruiksvriendelijk. Makkelijk in elkaar te zetten met duidelijke beschrijvingen erbij. Wij zijn erg blij!

Super mooie

Molto bello

Geweldige wagen

Vind het een mooie en goeie wagen ben er superblij mee

Hele mooi wagen

Echt mooi wagen, snel bezorgd. Hoop ik mijn baby gaat het ook leuk vinden.

Helemaal blij

Duidelijke website. Mooie spullen en leuk geprijsd. Zeer snelle levering. Helemaal blij