Snelle levering, alles netjes verpakt!

Wij hadden de kinderwagen de volgende dag al binnen! Netjes verpakt,duidelijke handleiding. Zeer mooie kinderwagen zoals op het plaatje.

Mooie wagen

Mooie wagen die goed ingepakt bezorgd is, makkelijk in elkaar te zetten was. Ga hier veel plezier aan beleven als de kleine er is.

Snelle levering..

We hebben onze mooie kinderwagen ontvangen. We kunnen niet wachten om met onze kleine er mee rond te rijden. Hartelijk dank !

Prachtige kinderwagen en makkelijk in elkaar te zetten. Er werd aangegeven dat er een langere levertijd was. Echter werd hij binnen een week geleverd. Super!

Geweldig !

Het bestellen ging vlot! En de kinderwagen kwam netjes ingepakt binnen. En het was precies als de omschrijving op de website! Gewoon top

We werden telefonisch perfect te woord gestaan. En alles werd meteen geregeld en in werking gezet en tevens verstuurd.

Super bedrijf en goed in communicatie.

Super bedrijf en goed in communicatie.

Compacte kinderwagen

Leuke en compacte kinderwagen,alleen zat er helaas geen verzorginstas bij terwijl er duidelijk stond dat je bij aankoop van een complete kinderwagen er 1 gratis bij kreeg..heb nog geen tijd gehad om jullie hierover te contacteren omdat ik pas bevallen ben

Helemaal tevreden

Helemaal tevreden levering volgens afspraak alles netjes en goed verpakt

Besteld en geleverd

Maandag bestemd en dinsdag geleverd, top

Vriendelijkheid

Goede kwaliteit, vriendelijke klanten service

Mooie wandelwagen, snelle levering

Super goede service en snelle levering

Leuke spullen, goede prijs

We hebben alles heel vroeg gekocht dus gebruiken kunnen we het nog niet helaas. Maar buiten de hele goede bereikbaarheid en service zijn ze hier ook heel makkelijk in; niet gebruikt mag het terug. Mooie spullen, leuke prijzen. Mio Amore gaat ook mee in de bijzondere wensen van de klant mits redelijk.

Geweldig, goede service, beste kwaliteit, snelste bezorging

Toevallig via Facebook bij MioAmore terecht gekomen, en wist totaal niet wat ik moest verwachten. Ik heb een gok genomen, en ik zal nooit spijt hiervan hebben. Ik heb een hele mooie kinderwagen besteld op een vrijdag om 13 uur en de volgende dag om 11 uur was de kinderwagen al bezorgd, HOE SNEL??!! De kinderwagen voldoet aan alle verwachtingen, ben er zo super blij mee. Je kunt zoveel opties monteren, demonteren allemaal met het GROOTSTE gemak. De kinderwagen is zo gebruiksvriendelijk, niet te zwaar en heeft allemaal coole gadgets die het leven als moeder zoveel gemakkelijker maakt. Ik zou IEDEREEN kunnen aanrijden om hier hun kinderwagen te kopen. Ook de prijs is heel aantrekkelijk! Ik geef het een dikke TIEN!

Prachtige kinderwagen! Makkelijk in elkaar kunnen zetten, Makkelijk in gebruik, makkelijk inklapbaar, niet zwaar en rijdt goed

top

Super wagen heel erg blij mee ook hele fijne service. erg bedankt

Hele snelle levering alles top in orde

De ene dag besteld de andere dag al in huis heel snel dus en alles prima verzorgd en verpakt en een zeer goede prijs!

Goede gebruikvriendelijke kinderwagen!

Top kinderwagen, super makkelijk om te verstellen, in mekaar te zetten, te wisselen van autostoeltje naar draagwieg of buggy ... zalig om mee te wandelen, mooie kleurpatronen!

Zeer snelle levering en product heel mooi.

Superservixe

Op de vrijdag een kinderwagen besteld, zaterdagochtend al binnen gekregen. Wat een supersnelle service en de kinderwagen is ook top!! En er zat ook nog eens een gratis reistas bij. Ik raad iedereen aan om hier je bestelling te plaatsen.

Ok

Het is goed

Goeie kwaliteit voor een mooie prijs Een aanrader

Heel tevreden met mijn aankoop.

Ik ben heel tevreden met mijn aankoop van de kinderwagen,snelle levering .en prima kwaliteit.

Goede en snelle service

De kinderwagen werd snel geleverd en vragen via de mail werden snel beantwoord.

Avis sur Kiyoh