Geweldig heel blij met de kinderwagen

Super fijne 3in 1kinderwagen alles naar wens

Wauw

Toen ik de kinderwagens zag was ik meteen verliefd! Ik moest en zal er 1 van deze krijgen! Helaas val ik onder bewind en word er dan vaak gedacht.. je doet het maar met 2e hands! Ik heb alles op alles gezet, zuiniger geleefd & yess ik heb hem! In het echt is de wagen zoveel mooier! Ik raad het iedereen aan!

Ik raad dit aan , aan iedereen

We hebben dit kinderwagen gekopt voor mijn dochter , mijn dochter is niet van handiger harriers , maar zo kost ze wel snel elkaar krijgen door behulp van juli meerder werker, via FB . Wat en super servies .wijn zijn super fier en egt en goeden dienst Kiyoh aanrader voor iedereen

Mooie en goeie 3 in 1 combo

Een hele mooie 3 in 1 combi kinderwagen voor een zeer mooie prijs. Makkelijk in elkaar te zetten en goeie stevige kinderwagen.

Onbeschrijvelijk

Geen woorden voor de prachtige kinderwagen die we hebben ontvangen.... snelle levering en geweldige kwaliteit Wij houden er van

Prima zeer goed

Na bestelling hebben geplaatst zeer vlot antwoord terug en een duidelijke factuur waar alles netjes op verneld staat.

Super goede kwaliteit een service

Snel en correcte levering super blij met me kinderwagen

Fantastische kinderwagen

Kan ik nog niet zeggen omdat de kleine pas in december komt

Goede kwaliteit een service

Ik heb nu voor de 2e keer bij mio amore besteld. De kwaliteit van hun spullen is super evenals hun klantenservice. Ik ben heel netjes tewoord gestaan door ze en ze werken snel.

Angie

Vous êtes au top

Wat ze beloven doen ze ook!!!

Ik had omtrent mijn bestelling 2keer een mail gestuurd en had ong. 1 uur later alweer een mail terug. Super

Très satisfaite

La poussette correspond à l'image sur le site internet. Je suis très satisfaite de mon colis. Poussette très costaud. Juste un problème lors de la réception, je pensais la recevoir chez moi directement. Il fallait que j'aille la chercher chez Chronopost, je n'ai pas pu et j'ai transféré mon colis au point relais. Il n'a jamais été transféré, j'ai du aller le chercher chez Chronopost qui ne se situais pas à côter de chez moi.

Snel en correcte levering

Ik vind het een geweldig mooie kinderwagen die makkelijk in gebruik is! Kan niet wachten tot ons kleine prinsesje erin kan liggen!

Ja goed product goede bezorging

Dacht dat het later bezorgt zou worden, tis super snel verzonden echter verwachte ik wel dat er een luiertas bij zat dit was niet het geval dus het lado voor mijn vriendin van incompleet, Des al niettemin goed product.

Perfectoo

Super blij met me kinderwagen!! Super goede kwaliteit

Snelle antwoord op mijn vraag gekregen en kon toen ook makkelijk en snel m’n bestelling doen! Was ook binnen een paar dagen bezorgd

Zeer tevreden!

Nadat er onderdeel kapot was werd het zeer snel voor ons geregeld dat er een nieuwe kwam! Goede service!

Très satisfaite !!

Commande très rapide, colis reçu en 24H. Satisfaite du produit de bonne qualité, poussette très jolie, simple au montage, facile à diriger même à une seule main. Colis reçu avec un accessoire manquant, service disponible, très réactif et efficace, réponse rapide, accessoire envoyé dès le lendemain. Rien à dire je recommande ; )

Duidelijk en snel

Compleet en netjes

Op en top kwaliteit.

Super j'adore

Vraiment super pousette comme sur la photo tres belle. Livraison rapide commandé dimanche recu mercredi. Il manque un pièce et une piece abîmé donc envoie un mail et les deux piece on etait renvoyer le jour même vraiment tres contntz je recommande vraiment. En plus livre avec un super matelas je pense que bébé va etre vraiment bien le siege auto et super et a lair très confortable. ❤️❤️❤️❤️

geweldig

Wat een geweldig mooie kinderwagens en maxicosi leveren jullie, ben zelf altijd al fan van de italianse design maar dit overtreft alles. Super snel geleverd ook nog.