Een zeer tevreden klant

De roze gouden kinderwagen besteld. Plus een parasolletje en regenhoes. Zeer tevreden over de kwaliteit. De stof lijkt makkelijk schoon te maken. Het parasolletje en regenhoes waren vergeten maar, toen ik op gebeld had en opgehangen had waren ze al onderweg top service dus. Ook is de kinderwagen in 3 hoogtes te verstellen waarbij de hoogste geschikt is voor iemand van 1.94 en nog wel langer denk. Wij hadden vroeger bugaboo en die was tekort ook was dat een moeilijk schoon te maken stof dat ging pluizen. En 2 x zo duur.

Prachtig Italiaans design aan een betaalbare prijs

Ik was direct verkocht aan het torino model. Deze stond direct op mijn verlanglijst. Toen ik zag dat je de verzorgingstas gratis erbij krijgt als je een wandelwagen besteld. Toen heb ik direct beslist om hem te bestellen. Na 3 dagen werd de wandelwagen al geleverd en alles van accessoires die ik extra heb besteld, zijn aanwezig.

Helaas was de winkel tever weg om langs te gaan. Maar ik moest en zou de wagen hebben! En jullie weten.. wat een zwangere vrouw wil zou een zwangere vrouw krijgen hihi Dus de wagen besteld met een extra accessoires pakket en geloof het of niet maar binnen 2 dagen geleverd. Alles was precies zoals ik wou. Wij zijn er erg blij mee en ook met de snelle levering en goed bereikbare klantenservice.

Wij hebben 2 kinderwagens besteld. Ik heb er 1 binnen kregen met de verkeerde kleur. Maar dit was zo snel opgelost. Echt een goede service.

top

de levering zeer snel en vlot en de kwaliteit voor de lage prijs nog meer top iedereen vind bet een prachtig stuk !!

Fantastisch!

Op eerste oogslag verliefd op de roze kinderwagen. Daarna binnen 2 minuten kunnen bestellen. Dag later hadden wij een heel keurig geleverde kinderwagen en in het echt zo mooi:-). Wij raden iedereen Mio-amore aan en zullen veel foto's delen van deze prachtige kinderwagen.

Fantastisch !

Ik heb mijn eerste kinderwagen combi deal bij jullie besteld, was super snel thuis geleverd! Gratis verzorgingstas erbij en is super mooi ! Fantastische kwaliteit , kan het alleen maar aanraden.

Mooie kinderwagen

Het kinderwagen is heel makkelijk te gebruiken. Alleen het kinderwagen rem is niet op een handige plek ivm dat het handvat korter is van het kinderwagen. Wanneer je loopt stoot je de punt van je schoenen tegen het rem. Veder is het heel handig en je rijd er erg makkelijk ermee.

Netjes afgeleverd Maandag besteld dinsdag in huis.

Zeer goede service

Mijn ervaring met dit bedrijf is erg goed. Ik heb 1 min punt , dat dit bedrijf via DPD zijn parket verstuurt helaas. Mijn parket is niet aan gekomen bij ons terwijl het wel Is verzonden. De medewerkers doen hun uitmuntende best om ons als.nog de kinderwagen te bezorgen. Mvg.Fam.Stelte

Hele fijne ervaring gehad. Zowel telefonisch als via de mail snel te bereiken. Alles word snel en professioneel afgehandeld zonder zorgen!

Service met een hoofdletter S

Wij hebben een Combi/kinderwagen bij Mio Amore gekocht voor onze kleindochter. en deze is in februari in gebruik genomen. De bekleding van de duwbeugel zat een scheurtje in en hebben contact opgenomen met Mio Amore . We kregen razendsnel antwoord en ondanks dat het niet onder de garantie valt hebben ze toch een nieuw frame gestuurd. Chapeau voor Mio Amore met name Teun die ons keurig via de mail geholpen heeft. Wij kunnen u Mio Amore echt aanbevelen en veel andere bedrijven mogen een voorbeeld nemen aan hun manier van afterservice

Heel vlot en prachtige kinderwagen

Niets dan positiefs over mio amore

Mooi en gemakkelijk in gebruik. Prijs kwailiteit top!

Mooi en gemakkelijk in gebruik. Prijs kwailiteit top

Fantastish

Makkelijk te betstellen overzichtelijke site spullen zijn zo als op de foto bestelling is snel geleverd

snelle en goede levering

super mooie kinderwagen, prijs en kwaliteit heel goed.

Levering optijd, goede medewerking! En mooie producten!

Goed tot zeer goed

De bestelling en levering waren allebei goed. Tot ik mijn pakket open deed en zag dag mijn voorwielen er nie bij zaten ,maar de mensen van mio amore hebben dat heel goed behandeld. ze hebben mij de voorwielen opgestuurd en heb er echt niet lang op moeten wachten ik ben zeer zeer te vreden van hun klantvriendelijk en dat ze alles zo rap oplossen. Ik raad mio amore aan zeker weten.over het product ben ik ook heel tevreden. Bedankt mio amore!!! Mvg sonja ackein

Goeie service

Goeie kinderwagen Alles zat er in

Zeer mooie kinderwagen en snelle service

Mooie kinderwagen voor een goede prijs. Mijn dochter is er erg blij mee. Snelle levering en eenvoudig in elkaar te zetten.

Snelle service en mooie wagen. Super tevreden over het bestelde product.

Snel bezorgd makkelijk besteld

De website is super makkelijk in gebruik en de kinderwagen was heel snel bezorgd (besteld rond 11uur s’avonds op een donderdag en zaterdag om 10 uur s’Ochtends al bezorgd

Snelle levering, en super kwaliteit!

Ik heb de kinderwagen binnen nog geen 24 uur ontvangen. Echt super tevreden. Wat een prachtige kinderwagen. Ik wilde deze ook al kopen bij mijn eerste baby, maar ik had een andere gekregen. En nu bij mij tweede kindje was er geen twijfel mogelijk. En zelfs mijn man is trots op de kinderwagen roze of niet hij kan niet wachten om te wandelen. Luxe maar voor een top prijs. Bedankt Mio amore. Ik kan niet wachten om te pronken.

Snelle levering, kwaliteits spullen, reageren snel op social media zeer tevreden.

zeer vriendelijk en zeer snelle levering

we werden erg vriendelijk ontvangen vroegen of we koffie wilden. alles werd duidelijk uitgelegd hoe de kinder wagen werkte en kon je nog buiten een proefrit maken :) na dat we een keus gemaakt hadden heeft hij alles besteld en 2 dagen later alles thuisbezorgd alles netjes verpakt. wij zijn heel tevreden!