Geweldige service en duidelijk uitleg over de producten

Vanaf het eerste contact een fijne samenwerking waarbij als er al iets niet mogelijk was er naar een goede oplossing werd gezocht. Het contact was fijn en duidelijk waarbij de tijd werd genomen om alles door te nemen ook nadat duidelijk was dat we het over een kleine order hadden.

Hoi Manfred, Bedankt voor deze prachtige beoordeling! Voor ons is het natuurlijk altijd prettig te vernemen dat onze klanten tevreden zijn over onze service. Van de reacties willen wij ook leren om het morgen nog beter te doen dan vandaag. Vanmiddag worden je bureaustoelen bij jou afgeleverd en wens ik je alvast veel plezier met deze nieuwe aanwinsten. Hartelijke groeten, Dick

Goede service, behulpzaam en snelle levering.

Bij het aanschaffen van mijn bureaustoel had ik een verkeerde keuze gemaakt. Het probleem had ik voorgelegd bij Continu Kantoor en zijn daar meteen mee aan de slag gegaan om een oplossing te vinden. Ze hebben mij uitstekend geholpen, advies gegeven zodat het snel was opgelost. Super!

Hallo Ursula, Bedankt voor je reactie en de mooie attentie, die je voor ons had meegebracht. Heel veel plezier met je aankoop en ik hoop tot ziens! Groetjes, Dick

Uitstekende service, goede tips

Ik kreeg bij de aankoop van een bureaustoel super goede tips over de keuze van de stoel, hoe in te stellen en hoe ik er nog lang op kon zitten. 5 sterren.

Hartelijk dank Jochem, Fijn dat je tevreden bent! Heel veel plezier toegewenst met deze mooie aankoop. Groetjes, Dick

Uitstekend!

De bureaustoel was een cadeautje voor mijn man. Continu Kantoor heeft prima geholpen bij de keuze en deze op locatie gebracht!

Bedankt voor deze reactie Annie, Wij vinden het fijn dat jullie tevreden zijn, hier worden wij blij van. Jullie ook bedankt voor het fijne contact! Groetjes, Dick

Goed te woord gestaan. Snelle feedback. Goed geregeld.

Langs geweest. Advies gekregen met betrekking tot mijn keuze en keuze hierop aangepast. In goede orde ontvangen. Persoonlijk contact. Vriendelijke partij.

Bedankt voor deze hele mooie beoordeling Darwin. Ik wens je heel veel plezier met jouw aankoop. Groetjes, Terry

Vriendelijke duidelijke service

Groot assortiment. Vriendelijk, duidelijke omschrijvingen van de producten en hebben alles wat je nodig hebt.

Bedankt voor je positieve feedback John. Dit wordt zeer gewaardeerd. Fijne dag toegewenst! Groetjes, Terry

Men neemt echt de tijd om je te helpen

top

top

Geweldige service.

Na de bestelling gebeld wanneer er geleverd zou worden, er was een achterstand bij DHL, maar er zou een link gestuurd worden die dag. om half 6 een telefoontje dat de link nog niet was binnengekomen, de volgende ochtend wel en op dezelfde dag geleverd. Top Service.

Wij zijn hier zeer goed en professioneel geholpen.

Dick heeft mij uitstekend voorgelicht met de aanschaf van een bureaustoel. Hij nam hier ook ruimschoots de tijd voor. Uiteindelijk ben ik bij Continu Kantoor geslaagd en zeer tevreden met mijn aanschaf. Heel vriendelijk te woord gestaan en deskundige voorlichting en demonstatie van de mogelijkheden. Een aanrader eerste klas.

Zoals gehoopt :-)

Ik heb een prima advies gekregen voor mijn thuiswerkplek met een resultaat waar ik heel blij mee ben. De levering werd zelfs in de avond verzorgd omdat het mij overdag niet schikte.

Mooie collectie ARC

Via Office Centre kon ik het helaas niet meer aanvullen, maar wat ben ik blij dat jullie dit alles nog in de collectie hebben. Snelle service dus dit is voortaan mijn adres! Dank jullie wel!

Ik ben 100% tevreden. Mooie product, snel gestuurd

vriendelijke en goede service

Vriendelijke en goede service,met een goed alternatief product ivm lange levertijd,ik ben zeer tevreden!

Hoi Denise, Het doet mij deugd dat ik je toch nog heb kunnen helpen. Heel veel plezier met je aankoop. Groetjes Terry Advies en Verkoop

Uitstekende ervaring.

Prima ontvangst, geen hoogdravend gedoe. Uitgebreid en eerlijk advies. Snelle levering van het product. Indien nodig gaan we zeker terug voor andere artikelen.

Wij hadden het probleem als ondernemer dat we thuis moesten werken. Via google ben ik in contact gekomen met Dick en Terry. Omdat ik echt op 2 minuten rij afstand woonde mocht ik even langskomen. Dick en Terry van continue kantoor maken echt hun service waar. Ze zijn behulpzaam, eerlijk en super klantvriendelijk. De bureaustoelen en het elektrische bureau zijn van goede kwaliteit. En ondanks corona snel geleverd!

Hoi Delano, Hartelijk dank voor jouw spontane reactie, en de mooie review die je geschreven hebt. Hier zijn wij blij mee want dit is onze "brandstof" om op deze voet door te gaan. Nogmaals dank, en veel succes en vooral ook veel plezier met het uitbouwen van jullie bedrijf. Hartelijke groet, Dick&Terry

Als gevolg van een beschadigde levering, via de chat gemeld en 2 dagen later een nieuw product ontvangen. Snelle service en goede afhandeling.

Perfecte afhandeling van mijn order

Geweldig wat voor mij gedaan is om de levering van mijn bureaustoel naar mijn specifieke wensen uitgevoerd te krijgen. Voor wat mij betreft verdient uw medewerker een 10+.

Het was voor mij een kleine moeite Paul, Maar heel erg bedankt voor deze fantastische recensie, een betere motivatie om het morgen nog beter te doen is er niet. Veel plezier met je nieuwe bureaustoel, en tot ziens in onze webshop. Groetjes, Dick

Service met een 10

Ik zat even met iets dringends en werd direct vakkundig geholpen! Top service.

Goed en snel geregeld

Ik had pasgeleden met spoed briefbakken nodig, en kon deze per direct ophalen bij de locatie in Alblasserdam.

groot assortiment burostoelen

degelijke stoel, zit perfect

Snelle correcte levering voor een scherpe prijs

Een bureaustoel uitzoeken. In Coronatijd is best lastig als je niet zelf kan uitproberen. Continu Kantoor heeft een duidelijke website met zeer scherpe prijzen. Dus durfde ik het wel aan. Mooie, stevige en vooral lekker zittende bureaustoel gekocht en ik ben niet teleurgesteld! Betrouwbaar bedrijf!

Bedankt voor het vertrouwen Michiel. Fijne werkdag en tot ziens in onze webshop. Een hartelijke groet, Terry Verkoop Binnendienst

Prima service en goede prijs/kwaliteit verhouding

Gewoon goed. Geen moeilijke vragen of problemen. No Nonsense, kunnen andere bedrijven nog wat van leren.

Gewoon schitterend !

Hallo beste Dick, De onderdelen voor de herstelling zijn gisteren gearriveerd! Aan de hand van de bijgeleverde instructies was de herstelling een makkie! Zo'n perfecte service heb ik nooit eerder ervaren... en ik ben 80 jaar! Dat de betrokken bureelstoel (TEC50) niet bij jullie werd aangekocht (ik kreeg hem cadeau), maakt de excellente service nog opmerkelijker! Dit verdient een welgemeende dank ! Als we nog eens een match "BELGIE - HOLLAND" beleven, mag Oranje winnen !!!!!!!!!!!! Alfons Schippers AALTER/BELGIE

Bedankt voor deze schitterende beoordeling Alfons, Ik wens jou en de "Rode Duivels" veel plezier en succes tijdens het komende EK-voetbal :) Groetjes, Dick

Over Continu Kantoor

Continu Kantoor wil je helpen om jouw kantoorhuishouding zo makkelijk en efficiƫnt mogelijk te regelen, zodat je nooit misgrijpt. Daarnaast verkopen wij allerlei hoogwaardige producten voor gezond en efficiƫnt computergebruik. Continu Kantoor adviseert en helpt bedrijven met het inrichten van de werkplek, onder andere op het gebied van "Het Nieuwe Werken", waarbij we voor elke werkpleksituatie de juiste oplossing en bijbehorende producten bieden.