Vlotte afhandeling van de bestelling.

Ik werd keurig op de hoogte gehouden over de stand van zaken met betrekking tot mijn bestelling. De artikelen werden snel geleverd.

Fijn te vernemen dat u tevreden bent. Wij zien u graag terug in onze webshop. Hartelijke groeten, Dick

Snel en goed advies gekregen

Dick heeft met alle rust mij verschillende van goede kwaliteit bureaustoelen laten passen. Een keuze gemaakt en ga nu met plezier aan het werk!

Beste Johan, Bedankt voor deze mooie beoordeling en het fijne contact tijdens jouw bezoek. Een mooi weekend toegewenst! Hartelijks, Dick

Uitvoerige toelichting en uitleg ontvangen over diverse bureaustoelen. Heel prettig.

Bedankt voor deze mooie je reactie Paul. Veel plezier met je aankoop. Groeten, Dick

Donderdagavond op de website een burostoel in de aanbieding gezien .. nog een vraagje via de mail.. vrijdagochtend reactie. Aanvullend nog wat vragen en gebeld. Met Dick gesproken. Prima advies. Stoel besteld en maandagochtend keurig bezorgd!

Fijn te vernemen dat je tevreden bent Willem. Bedankt voor je interesse in ons bedrijf en de feedback die je gegeven hebt. Wij waarderen dit zeer. Fijne dag toegewenst! Dick

Uitstekend.

Ik heb sinds kort een mooie bureaustoel gekocht die zeer comfortabel is. De medewerkers zijn heel vriendelijk; gaven een goede service en ik kreeg goed advies zodat ik meer uit mijn stoel kan halen om van jaren lang zitcomfort te genieten. Ik zal zeker Continu Kantoor aanbevelen. Dank u wel Continu Kantoor.

Dank je wel Reginald, Veel plezier met je aankoop toegewenst! Groetjes, Dick

Snelle en complete levering

Prettig alles in één keer geleverd te krijgen zonder er lang op hoeven te wachten.

Geweldig bedrijf

Zeer vriendelijk ontvangen en goed geadviseerd, staan voor hun werk Zal ze zeker aanraden, dikke 10

Zeer correct gehandeld.

Keurig bericht van mogelijk enige vertraging in de levering. Toch snel geleverd.

Klacht over beschadigde bureaustoel (door transport) is snel en goed opgelost.

Ik heb een bureaustoel ontvangen waarvan de rugleuning beschadigd was. Gezien de behoorlijk beschadigde doos was dit waarschijnlijk door het transport gekomen. Hier kon Continu Kantoor niets aan doen, maar na contact zou ik gewoon een nieuwe geleverd krijgen en zou de oude worden meegenomen. Vandaag heeft GLS de bureaustoelen 'omgewisseld'. De nieuwe staat inmiddels, en verkeert gelukkig wel in nieuwstaat. Prima service! Als ik nog eens wat nodig heb, zal ik hier het eerst zoeken of ze het hebben.

Super bedankt voor je positieve feedback Ronald, Helaas hebben wij ook wel eens met overmacht te maken, wanneer bijvoorbeeld een product onderweg naar de klant beschadigd raakt. In de meeste gevallen kunnen wij dit snel herstellen, en het is voor ons natuurlijk fijn te vernemen dat je hier tevreden over bent. Nogmaals dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Dick

Scherpe prijzen, goed advies, snelle levering en vooral een Top! service

Dick, bedankt voor de goede service! De volgende stoel zal zeker weer bij jullie vandaan komen.

Hoi Leon, Ik wil jou in het bijzonder bedanken voor het fijne contact, dat wij met elkaar gehad hebben. Geniet van het mooie winterse weekend dat voor de deur staat. En Leon, mijn brabantse schoonmoeder zaliger, zei altijd; "krakende kerren (wagens) rijden 't verste" :) Groetjes, Dick

Keurig te word gestaan en geholpen

prima, na telefonisch contact wat advies gehad en bestelling geplaatst. Deze is naar tevredenheid franco thuis geleverd.

Dankjewel Rob, Veel plezier met de door jou bestelde kantoormachine. Tot ziens in onze shop, we helpen je graag! Groetjes, Terry

Prima service!

Ik had een verkeerde bestelling geplaats. Die is na 1 telefoontje aangepast en de volgende dag geheel afgehandeld: geld terug gestort, stoelen geleverd en factuur in mijn email! Aardige medewerkers.

Hartelijk dank voor deze mooie feedback Ben! We proberen het morgen weer beter te doen dan vandaag, dat is onze motivatie en daar worden onze klanten blij van en wij zelf dus ook! Een mooi weekend toegewenst! Hartelijks, Dick

Goede prijs kwaliteit verhouding

Voldoet volledig aan de verwachtingen

Dank je wel Arthur, Alvast een fijn weekend toegewenst! Dick

Zeer klantgericht en flexibel

Vriendelijk en snel geholpen. Tevens goed advies gekregen over welk product / artikel het beste aansloot bij onze wensen.

Helemaal super Miranda, Bedankt voor deze mooie beoordeling en mocht je in de toekomst opnieuw advies nodig hebben dan help ik je graag natuurlijk. Hartelijks, Dick

Nogmaals top!

Hierbij een kleine correctie op mijn voorgaande review. Nadat ik de review geplaatst had, kreeg ik alsnog de factuur per mail. Hierom dus een halve ster erbij :)

Haha, geweldig! Nogmaals dank Regi :) Gr., Dick

Redelijk snelle bezorging voor zover mogelijk tijdens deze drukke dagen en het pakketje kwam onbeschadigd aan. Het was het juiste produkt en na het direct uitgeprobeerd te hebben, ben ik er tevreden over. Per mail heb ik eerst een betalingsbevestiging ontvangen en daarna een orderbevestiging. Ik zou het prettig gevonden hebben om ook een track&trace code ontvangen te hebben en de factuur. Hier is ruimte voor verbetering.

Dank je wel voor deze mooie en toch ook eerlijke mening Regi. Wij waarderen dit zeer want je hebt inderdaad een punt. Een track&trace code staat ook op ons verlanglijstje. Dit had in het verleden niet onze hoogste prioriteit omdat ruim 85% van onze producten binnen 48uur geleverd worden. Bovendien leverden wij vóór Corona voornamelijk aan bedrijven. Deze klanten zijn minder geïnteresseerd in een track&trace code, omdat in een bedrijfspand vrijwel altijd iemand aanwezig is. Nu wij vooral door het vele thuiswerken steeds vaker aan particulieren en dus op een privé-adres afleveren is voor deze groep klanten een dergelijke code wel een belangrijk issue geworden. Hartelijks, Dick

De bestelling is in goede orde snel geleverd.

Dank je wel Esther, Een voorspoedig en gezond 2021 toegewenst! Hartelijks, Dick

Goed product, snelle levering

Goed product, snelle levering

Hoi Karin, Excuses voor mijn late reactie, maar alsnog bedankt voor deze mooie beoordeling en de beste wensen voor dit nieuwe jaar. Groetjes, Terry

Goede ervaring, advies goede (after)service ook!

Ik heb goed persoonlijk advies gekregen m.b.t. verstelbare (zit sta) workstation. Ook goede afterservice en klachtenbehandeling die tot een tevreden klant hebben geleid! Dit persoonlijk contact is w.m.b. een meerwaarde boven via 'zomaar' een webshop dergelijke zaken bestellen

Graag gedaan Peter, Bedankt voor je feedback en veel plezier met je in hoogte verstelbare workstation. Gr., Dick

goed en betrokken bedrijf.

ondanks dat de leverancier niet op tijd leveren kon , netjes en regelmatig op de hoogte van alles gehouden. Staan ook open voor andere oplossingen als er niet op tijd geleverd kan worden door omstandigheden.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Dit geeft ons een ontzettend goed gevoel. Wij zullen proberen dit gevoel ook in het nieuwe jaar vast te houden. Alvast hele fijne feestdagen toegewenst! Groetjes, Terry

top

* snelle service * snelle reactie

Bedankt Raymond, veel plezier met je aankoop! Hartelijke groet, Dick

Goed product en zeer snelle levering

Ivm langdurig thuiswerken uiteindelijk een nieuwe bureaustoel aangeschaft. Enorm veel keuze en daarmee is kiezen wel een uitdaging. Met een selectie op prijs en vergelijking van de resterende mogelijkheden toch een keuze gemaakt. Stoel werd de volgende dag geleverd. In een paar minuten in elkaar gezet. Ik ben tevreden.

Bedankt voor je positieve bijdrage Rob en heel veel plezier met je nieuwe bureaustoel. Met vriendelijke groet, Dick

Een snelle afhandeling en zeer correcte levering

Liever geen plublicatie met met naam of bedrijfsgegevens erbij.

Service "to the max"!

Het contact met het team van Continu Kantoor verloopt altijd prettig. Zij hebben service en goed klantcontact hoog in het vaandel staan. Wij zijn zeer tevreden met en over hen.

Wat lief, bedankt voor deze super beoordeling! Hier krijgen we energie van! Thankx Madelief

keurig te woord gestaan en service op een hoog niveau

keurig te woord gestaan en service op een hoog niveau

Altijd leuk om dit te lezen. Bedankt voor deze mooie beoordeling. Hartelijks, Dick

Over Continu Kantoor

Continu Kantoor wil je helpen om jouw kantoorhuishouding zo makkelijk en efficiënt mogelijk te regelen, zodat je nooit misgrijpt. Daarnaast verkopen wij allerlei hoogwaardige producten voor gezond en efficiënt computergebruik. Continu Kantoor adviseert en helpt bedrijven met het inrichten van de werkplek, onder andere op het gebied van "Het Nieuwe Werken", waarbij we voor elke werkpleksituatie de juiste oplossing en bijbehorende producten bieden.