Perfect!

Duidelijke webwinkel met mooie prijzen, snelle afhandeling en levering. Wat wil een mens nog meer?

Vlotte levertijd

Prima bedrijf

Goed en snel geleverd, top

positief

meedenkend, vlotte behandeling, uitleg van de keuze e.d.

Zeer goed materiaal

Goed en degelijk materiaal waar ik nog lang plezier van mag hebben

Prima produkt

Helaas pas verzonden na een telefoontje terwijl dat ik al een mail had dat hij onderweg was. Daarna was hij er wel snel. Prima hoor

Gewoon netjes

Helaas transportschade, maar na een berichtje direct antwoord en zo snel als mogelijk was beschadigd deel vervangen. Kwaliteit van de steiger is goed, prijs/kwaliteit heel goed.

prima bedrijf, goede spullen en snelle levering

een steiger gekocht die voldoet aan mijn verwachting, goede kwaliteit eenvoudig door 1 persoon op te bouwen en geeft een veilige en stabiele werkplek, klasse!

goede service mooie snellen verzending!! fijn bedrijf

Goed geinformeerd over welke steiger ik het beste kon nemen en wat de voor en nadelen hiervan waren. Tijdens levering bleek er iets verkeerd te zijn geleverd maar dat is moeiteloos geruild dat was allemaal goed gereld via het bedrijf zelf. Ik ben helemaal te vreden

Super kwaliteit en zeer snelle levering!!

Super kwaliteit en zeer snelle levering!!

Een top bedrijf, je wordt snel en vakkundig geholpen

Klantvriendelijk en kwaliteit

Verkoper denkt mee en adviseert kundig. Defecte onderdelen werden direct vervangen. Goede bereikbaarheid.

Goede kwaliteit

Goede verhouding prijs kwaliteit met snelle levering.

Fantastische klantgerichte en betrokken dienstverlening

Met kennis van zaken, de tijd en rust nemen om mee te denken met mijn klantwensen en een prima bereikbaarheid heeft Steigervoorweinig .nl een perfecte dienst én product afgeleverd. Mijn verzoek om op locatie in Krommenie langs te mogen komen was geen enkel probleem en ik kreeg uitgebreide aandacht en uitleg over de mogelijkheden en producten. Kortom; een dikke 10!

Fantastische degelijke veilige steiger !

Thomas van steigervoorweinig.nl heeft bij ons thuis een zéér mooie steiger opgebouwd die aan al onze wensen voldoet, in combinatie met duidelijke en deskundige uitleg. Hij heeft veel bruikbare tips gegeven en dit allemaal voor een mooie, eerlijke en nette prijs! We zijn heel blij en tevreden over de goede, snelle en uitgebreide service. Het is een mooie degelijke stevige stabiele steiger en ik voel me er ook veilig op. Dat werkt heel prettig, echt een fantastisch gevoel. Thomas en iedereen bij Euroscaffold bedankt!

Goede en handzame rolsteiger

Is handzaam en makkelijk op te bouwen, hierdoor is het fijn om met deze steiger te werken. Steiger nog maar één keer opgebouwd maar was snel opgebouwd. Ook is de steiger makkelijk te verrijden. Steiger was goed ingepakt op een pallet, en thuis netjes afgeleverd. Ik raad deze steiger aan.

Goede service en voordelige prijs voor prima materieel

Alles keurig volgens afspraak geleverd. Materieel bevalt uitstekend.

Hoewel de koerier er een potje van maakte was de koopbegeleiding prima en accuraat.

Tevreden.

Snelle levering voor beste prijs. Zelfs levering ging perfect ondanks dat we niet thuis waren.

Top steigermateriaal en goede levering.

Zeer goed advies, makkelijk uit te breiden en mooie prijzen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle en flexibele levering goed materiaal en een duidelijke uitleg.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Fijne service. Goede communicatie.

Over Steigervoorweinig.nl

Uw adres voor het kopen of huren van rolsteigers, kamersteigers, ladders en trappen. Wij staan altijd klaar voor vrijblijvend advies.