Duur en snel stuk

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Het is jammer dat er geen bijlages kunnen worden toegevoegd aan een reactie/review. Er is inderdaad mail contact geweest, maad niet voor een oplossing. De klantenservice was eerder bezig de koper (ik dus) zich te houden aan de dubbele bestelling. Bestelling zou niet geannuleerd kunnen worden, omdat het pakket al verwerkt en verzonden zou zijn. Dat was dus niet het geval, want de volgende dag kreeg ik een excuus mail dat het was vertraagd. Hierna nog een keer contact gehad, weer niet kunnen annuleren, weer niet mogelijk want is verwerkt en verzonden. Nee dat was niet het geval, ik heb een mail en dus geen bezorging. Optie om bij levering te weigeren met de verplichte kosten. Ook een leugen, want is een brievenbuspakket!

Per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst. Hier gelijk een mail over verstuurd, want een optie voor het annuleren van je bestelling heb je niet. Volgende dag een mail met de mededeling dat annuleren niet mogelijk is en dat ik het aan de deur mag weigeren. Hier komen natuurlijk weigeringskosten bij. Met de vraag waarom zij de bestelling niet kunnen annuleren geven zij als reden dat de order al is verzonden. Even later krijg ik een mail dat er iets is misgegaan en de order niet is verzonden en dat ik mijn bestelling niet dus de volgende dag krijg maar een dag vertraagd is. Gelijk nog een mail met de mededeling dat mijn bestelling dus niet is verzonden en deze geannuleerd dient te worden. Maar helaas! Annuleren kan nu ook weer niet volgens hun. Je mag de pakket weigeren aan de deur. Nou dat kan dus ook niet, want het wordt in je brievenbus gegooid! Dus retour sturen moet je alweer veel meer moeite doen dan wat zij aangeven! Conclusie: Slecht bedrijf met een waardeloze klantvriendelijkheid. Ze zijn niet de goedkoopste maar hadden wel een volgende dag bezorging, waar ze zich helaas ook niet aan houden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, leuk product.

De babyfloat is na 2x helaas al lek dus kwaliteit mag beter.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2 sterren: slechter dan verwacht

Na ontvangst bleek de babyfloat lek. Gebeld met de klantenservice en op aanraden een mail gestuurd. Nooit meer antwoord gekregen of de beloofde nieuwe babyfloat ontvangen. Jammer.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Zeer slecht product, te weinig veiligheidsaspecten. Geen terugslagklep in ventiel. Bij niesen vliegt kindje erdoor.

Terugslagklep ventiel extra riempje onder oksels

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Vlotte service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, goed product

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super !!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en goede levering! Tijdens onze vakantie raakte we een onderdeel kwijt, mailde of dat ik een nieuwe kon bestellen. Het werd meteen in werking gesteld en nog onder service / garantie! Geweldige service!

Geen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer correcte afhandeling van de bestelling en supersnel bezorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, onwijs leuk product! Baby is er weg van

geen

Helemaal niks

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geleverd via brievenbus pakket, makkelijke site.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mijn zoon van 5 maanden vindt de babyfloat geweldig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldig product, mijn dochter vind het heerlijk en mijn moeder noemt het een echt uitvinding, Hadden ze dit vroeger maar!

Het witte verbingingsdeeltje zit niet gemonteerd aan de band zelf. Hierdoor zijn wij hem bij het verstellen in het zwembad kwijtgeraakt, maar nog steeds zijn we er erg blij mee!

Pluspunten

Betere fentiltjes!!! Hij is na 2x opblazen al kapot........

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Snelle levering. Goed product.

Ik vind de babyfloat wel vrij prijzig...

Over BabyFloat

Filter op Taal