Super handig!

Mijn zoontje is inmiddels te groot voor gebruik in bad, dus hebben we de BabyFloat meegenomen naar het zwembad. En wat heeft ons mannetje hiervan genoten!! Dit gaan we zeker vaker doen!

Wat een uitkomst!

Mijn man en ik moesten altijd samen onze tweeling in bad doen. Met deze BabyFloats bied dit een oplossing en kan ik het ook in mijn eentje af. Echt een aanrader :) onze dochters vinden het geweldig!

Nog steeds erg tevreden!

Waar in bad gaan voorheen een gedoe was is het nu niets meer dan leuk. Ik gebruik de float al bijna 2 jaar (inmiddels voor mijn jongste dochtertje) en werkt nog super.

Top product

Kan niet wachten tot de nieuwe uitkomt, mijn kleine man vind het te gek!

Ondanks problemen levering toch goede communicatie

Bijna 1 jaar geleden kocht ik de babyfloat, maar stuurde deze terug na de email over de veiligheidseisen. Helaas tot op heden geen nieuwe babyfloat gekregen maar de medewerkers reageren altijd heel geduldig en vriendelijk op mijn niet-zo-geduldige emails. Ik hoop dat het niet al te lang duurt want ik kijk erg uit om iemand dit cadeau te geven maar alle baby's die ik ken worden al zo groot..

Niet tevreden

Vorig jaar product retour gestuurd i.v.m. niet voldoen aan de veiligheidseisen. Tot op heden, nog steeds geen nieuw product ontvangen. Ondanks meerdere mailtjes en belletjes blijven ze vaag en krijg je het gevoel dat je aan het lijntje wordt gehouden. Zonde.. Update: inmiddels heb ik mijn geld terug gestort gekregen na mijn verzoek hiervoor, fijn!

Duur en snel stuk

Beste Angelique, Wat onwijs vervelend dat je ontevreden bent over de BabyFloat. Echter hebben we je al in november 2018 aangeboden de BabyFloat om te ruilen, maar hierop hebben we tot op heden nooit een reactie ontvangen. Ik hoop dan ook dat je je beoordeling wilt herzien.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Het is jammer dat er geen bijlages kunnen worden toegevoegd aan een reactie/review. Er is inderdaad mail contact geweest, maad niet voor een oplossing. De klantenservice was eerder bezig de koper (ik dus) zich te houden aan de dubbele bestelling. Bestelling zou niet geannuleerd kunnen worden, omdat het pakket al verwerkt en verzonden zou zijn. Dat was dus niet het geval, want de volgende dag kreeg ik een excuus mail dat het was vertraagd. Hierna nog een keer contact gehad, weer niet kunnen annuleren, weer niet mogelijk want is verwerkt en verzonden. Nee dat was niet het geval, ik heb een mail en dus geen bezorging. Optie om bij levering te weigeren met de verplichte kosten. Ook een leugen, want is een brievenbuspakket!

Per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst. Hier gelijk een mail over verstuurd, want een optie voor het annuleren van je bestelling heb je niet. Volgende dag een mail met de mededeling dat annuleren niet mogelijk is en dat ik het aan de deur mag weigeren. Hier komen natuurlijk weigeringskosten bij. Met de vraag waarom zij de bestelling niet kunnen annuleren geven zij als reden dat de order al is verzonden. Even later krijg ik een mail dat er iets is misgegaan en de order niet is verzonden en dat ik mijn bestelling niet dus de volgende dag krijg maar een dag vertraagd is. Gelijk nog een mail met de mededeling dat mijn bestelling dus niet is verzonden en deze geannuleerd dient te worden. Maar helaas! Annuleren kan nu ook weer niet volgens hun. Je mag de pakket weigeren aan de deur. Nou dat kan dus ook niet, want het wordt in je brievenbus gegooid! Dus retour sturen moet je alweer veel meer moeite doen dan wat zij aangeven! Conclusie: Slecht bedrijf met een waardeloze klantvriendelijkheid. Ze zijn niet de goedkoopste maar hadden wel een volgende dag bezorging, waar ze zich helaas ook niet aan houden.

Beste Nihat, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je een nare ervaring met ons en de klantenservice hebt gehad. Ik heb me direct verdiept in de correspondentie, en zie dat er actief mailcontact met de klantenservice is geweest. Naar aanleiding van deze beoordeling heeft de klantenservice nogmaals contact met je opgenomen om het e.e.a. op te helderen en er samen uit te komen. Echter hebben wij hierop nooit meer een reactie ontvangen. We streven naar razendsnelle levering, daarom wordt een order direct na plaatsing verwerkt, ingepakt en overgedragen aan de vervoerder. Dit proces is geheel geatomatiseerd waardoor wij niets meer kunnen wijzigen/annuleren. Het pakket is op tijd verzonden, maar helaas bij de vervoerder vetraagd.

Pluspunten

snel geleverd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, leuk product.

De babyfloat is na 2x helaas al lek dus kwaliteit mag beter.

Pluspunten

Snelle levering!

Geen

Pluspunten

Goede en snelle levering

2 sterren: slechter dan verwacht

Na ontvangst bleek de babyfloat lek. Gebeld met de klantenservice en op aanraden een mail gestuurd. Nooit meer antwoord gekregen of de beloofde nieuwe babyfloat ontvangen. Jammer.

Beste, Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend dat je een lekke BabyFloat hebt ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling! Ik heb me dan ook direct verdiept in de correspondentie, zodat we de fout kunnen herstellen. Echter zie ik dat er wel degelijk contact is geweest met onze klantenservice, en dat de retourinstructies zijn verzonden. Wij hebben hier helaas nooit meer een reactie op ontvangen, ook niet na een herinneringsmailtje. Wij horen graag van je, zodat we de klacht naar tevredenheid kunnen oplossen!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Zeer slecht product, te weinig veiligheidsaspecten. Geen terugslagklep in ventiel. Bij niesen vliegt kindje erdoor.

Terugslagklep ventiel extra riempje onder oksels

Beste Bas, Bedankt voor je feedback! Wij hebben momenteel een nieuwe BabyFloat in productie. De feedback van onze klanten hebben wij meegenomen in de verbeteringen die zijn doorgevoerd. Hopelijk is dit nieuwe model helemaal wat je zoekt!

Pluspunten

Vlotte service

Pluspunten

Snelle levering, goed product

Nvt

Pluspunten

Super !!

Pluspunten

Snelle en goede levering! Tijdens onze vakantie raakte we een onderdeel kwijt, mailde of dat ik een nieuwe kon bestellen. Het werd meteen in werking gesteld en nog onder service / garantie! Geweldige service!

Geen!

Pluspunten

Pluspunten

Zeer correcte afhandeling van de bestelling en supersnel bezorgd.

Geen

Pluspunten

Snelle levering, onwijs leuk product! Baby is er weg van

geen